۸۶۸۹۸۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

روایت هافبک آفریقایی استقلال از زندگی در ایران

هافبک آفریقایی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دوره حضورش در این تیم گفت: جو لیگ ایران با تماشاگران زیاد، خیلی بهتر از آفریقای جنوبی است.

خبرگزاری مهر: آیاندا پاتوسی بازیکن آفریقایی تیم فوتبال استقلال که در تعطیلات نیم فصل به این تیم اضافه شد، در تازه‌ترین مصاحبه خود، روایت جالبی از حضور در ایران و بازی در لیگ برتر داشته است. وی که با نشریه «kickoff» آفریقای جنوبی مصاحبه کرده، سطح لیگ ایران را بالا دانسته و همچنین تأکید کرده است که جدایی از تیم بلژیکی، بهترین تصمیم او در فوتبال بوده است.

پاتوسی با بیان اینکه هدفش این است که در فوتبال بدرخشد، گفت: چیزی که باعث خوشحالی من پس از پیوستن به تیم کیپ‌تاون آفریقا بود، آدم‌های خوب بودند که اطرافش قرار داشتند و اگر کار اشتباهی انجام می‌دادم، به من تذکر می دادند.

وی ادامه داد: بهترین تصمیم من ترک کردن بلژیک و پیوستن به تیم کیپ‌تاون بود؛ این بهترین انتقالم در فوتبال بود و هرگز از آن پشیمان نیستم.

هافبک تیم فوتبال استقلال با انتقاد از مسئولان تیم لوکرن بلژیک تصریح کرد: مسئولان این تیم می‌خواستند قرارداد جدیدی با من امضا کنند اما از سوی دیگر تلاش می‌کردند تمام درهایی که روی من باز بود را ببندند.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از کشور ایران یادآور شد: ایران کشور بسیار خوبی است اما کشور راحتی برای زندگی نیست. با این حال فوتبال اینجا واقعاً هیجان‌انگیز است و مردم زیادی هستند که تیم‌هایشان را دوست دارند. در ایران زمانی برای بیرون رفتن وجود ندارد و باید تمام تمرکزت روی فوتبال باشد. ما هر سه یا چهار روز یکبار در لیگ خلیج‌فارس و لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کردیم و فرصت دیگری نداشتیم.

این هافبک آفریقایی ادامه داد: لیگ خلیج‌فارس اصلاً ساده نیست. در هر مسابقه، ورزشگاه پر از تماشاگر می‌شود. اتمسفر و جو فوتبال ایران خیلی بهتر از آفریقای جنوبی است. ایران لیگ سختی دارد و هیچ‌کس نمی‌خواهد ناامیدکننده باشد. خوشحالم که خودم را خیلی‌زود با ایران هماهنگ کردم. سرمربی تیم به من اعتماد به نفس داد. از هر قدم فوتبالم در ایران لذت می‌برم.

پاتوسی درباره زندگی اجتماعی در ایران گفت: زندگی در ایران آسان نیست، آنها قوانین زیادی دارند که باید رعایت کرد. ایران یک کشور اسلامی است. آنها به دین احترام می‌گذارند ولی به نظرم بازی برای استقلال سخت‌تر است. شما نمی‌توانید راحت از خانه بیرون بروید چون تیم، هواداران زیادی دارد. علاقه آنها به فوتبال شگفت‌انگیز است. به نظرم اینجا قطعاً یک مکان مناسب برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای و جدی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      دمش گرم

    • حمیدطاهری

      با وحودفتاحی وتاج ووزیر پرسپولیسی لیگ معنا ندارد چند تا جام بدن به لنگپولیس دویه تا حلبی هم بزنن به سینشون عقده جام ازبین بره

    • بدون نام

      پاتوسی پر،تیام پر و وریا غفوری پر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج