۸۶۹۱۰۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

جزئیات تجمع برخی کارکنان شرکت متروی تهران

تعدادی از کارکنان معترض شرکت بهره برداری مترو تهران نسبت به وضعیت شغلی شان پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در محوطه داخلی این شرکت واقع در خیابان حافظ (زیر پل کالج) تجمع کردند.

خبرگزاری ایرنا: تعدادی از کارکنان معترض شرکت بهره برداری مترو تهران نسبت به وضعیت شغلی شان پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در محوطه داخلی این شرکت واقع در خیابان حافظ (زیر پل کالج) تجمع کردند.

برخی از این افراد خود را پرسنل فعال در بخش انتظامات شرکت بهره برداری مترو خواندند و گفتند که نسبت به آنچه آن را «الحاق به مجموعه یگان حفاظت شهرداری تهران» خواندند، اعتراض دارند.

یکی از این تجمع کنندگان که نخواست نامش در خبر قید شود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: به دنبال انتقال وظایف شهربان به یگان حفاظت شهرداری تهران، قرار است ما نیروهای انتظامات شرکت بهره برداری که اینک زیر نظر حراست شرکت مترو فعالیت داریم هم زیرمجموعه یگان حفاظت قرار گیریم و پرسنل به این موضوع اعتراض دارند.

وی افزود: اگر ما زیرمجموعه یگان حفاظت قرار گیریم، مدیران یگان، این اختیار را دارند که ما را در هر بخشی از زیرمجموعه شهرداری مشغول به کار کنند و ما این را نمی خواهیم.

این فرد اظهارداشت که چندروز پیش نیز عده ای از همین افراد در محوطه داخلی شرکت بهره برداری تجمع کرده بودند.

به گزارش ایرنا مسئولان شرکت بهره برداری مترو تهران تجمع کنندگان را به داخل ساختمان هدایت کردند تا مذاکره با آنان انجام و درخواستشان پیگیری شود.

خبرنگار ایرنا در این زمینه با مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران تماس گرفت که وی گفت: هیچگونه تغییر وضعیتی در ساختار اداری این کارکنان به وجود نخواهد آمد و نباید نگران باشند.

فرنوش نوبخت اظهارداشت: بعضی افراد با شایعه پراکنی تلاش داشتند با طرح ادعای جابه جایی کارکنان مترو، این افراد را در وضعیت سخت اقتصادی موجود نگران کنند، درحالی که جای نگرانی نیست و این افراد نباید نگران باشند.

به گزارش ایرنا این درحالی است که دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نیز امروز در خبری موضوع جابه جایی کارکنان مترو در بخش‌های مختلف شهرداری را رد کرد.

محمد علی کرونی در مورد انتشار اخباری مبنی بر جابه جایی کارکنان مترو در بخش‌های مختلف شهرداری از جمله انتظامی گفت: به طور قطع شورا و کمیسیون حمل و نقل به موضوع تعدیل و جابه جایی پرسنل حوزه حمل و نقل حساسیت ویژه‌ای دارد و معتقدم شهرداری نیز در این موضوع بدون هماهنگی با شورا عمل نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه با قطعیت می‌توان گفت بحث انتقال کارکنان مترو به شرکت‌های خصوصی مطرح نبوده و پرسنل زحمتکش مترو از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشند، افزود: رییس کمیسیون حمل و نقل شورا به محض اطلاع از این موضوع دستور ویژه برای بررسی صادر کرد که خوشبختانه مشخص شد اصلاً بحث تعدیل و جابه جایی کارکنان مطرح نبوده است.

کرونی افزود: متأسفانه این موضوع در شبکه‌های مجازی از طریق اشخاص و کانال‌های غیررسمی و نامعتبر به شکل کاملاً غیرواقعی در حال انتشار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رای دهندگان به روحانی===باز خواست از روحانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج