جاباما
۸۶۹۱۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامجومطلق: در جریان انتخاب استراماچونی نبودم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: قاطعانه می‌گویم اگر قرار است به قول معروف، کمیته فنی کشک باشد، من حاضر نیستم در چنین کمیته‌ای حضور داشته باشم.

خبر ورزشی: در حالی که حضور آندره‌آ استراماچونی در استقلال تقریباً قطعی شده و پرویز مظلومی نیز تأکید دارد کمیته فنی در جریان این انتصاب بوده، مجید نامجومطلق به عنوان یکی از اعضای کمیته فوق صراحتاً عنوان می‌کند که اصلاً در جریان انتصاب سرمربی ایتالیایی نیست! در همین رابطه با آقامجید همکلام شدیم.

*در جریان انتخاب آندره استراماچونی هستید؟

نه، من در جلسه قبلی کمیته فنی نبودم و پس از آن هم که الان حدوداً ۲ هفته است کمیته فوق تشکیل جلسه نداده است. اگر مسئله دیگری هم در میان باشد، من در جریانش نیستم.

*یعنی کمیته فنی در جریان نبوده؟

من در مورد همه اعضا نمی‌توانم حرف بزنم و فقط در رابطه با خودم می‌گویم. من به عنوان مجید نامجومطلق اصلاً در جریان انتخاب آقای استراماچونی به عنوان سرمربی جدید تیم نیستم و هیچ اشرافی هم به کارشان ندارم.

نامجومطلق: در جریان انتخاب استراماچونی نبودم

یعنی اصلاً ایشان را نمی‌شناسید؟

خیر، اصلاً ایشان را به لحاظ شخصیتی و سبک کاری نمی‌شناسم.

*قبلاً قرار بود انتخاب سرمربی تیم با نگاه و تأیید کمیته فنی باشد، ولی حالا به نظر می‌رسد شرایط به گونه‌ای دیگر جلو می‌رود.

گفتم که در جریان اتفاقات رخ داده هنگام برگزاری آخرین نشست کمیته فنی نبودم، چون حضور نداشتم، ولی قاطعانه می‌گویم اگر قرار است به قول معروف، کمیته فنی کشک باشد، من حاضر نیستم در چنین کمیته‌ای حضور داشته باشم. در دوره قبلی هم وقتی دیدم نمی‌توانم کار خاصی انجام بدهم و شرایط برای کمک فراهم نیست، اولین نفری بودم که از کمیته فنی استقلال در پاییز سال گذشته خارج شدم.

*بعضی از اعضای هیئت‌مدیره هم مدعی‌اند که در جریان انتخاب استراماچونی نیستند.

خب ببینید وقتی هیئت‌مدیره فردی را به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌کند، باید به ایشان اختیار هم بدهد بنابراین از این نظر ایرادی به آقای فتحی وارد نیست، ولی من از طرف خودم صراحتاً می‌گویم هواداران بدانند من به عنوان عضو کوچکی از خانواده استقلال اصلاً در جریان انتخاب آقای استراماچونی نیستم.

*اگر اختیار با شما بود، سرمربی فصل بعدی استقلال ایرانی بود یا خارجی؟

قطعاً کسی با سرمربی خوب خارجی هیچ مشکلی ندارد، ولی مسئله اینجاست که باید یک سرمربی تأثیرگذار خارجی انتخاب شود نه اینکه یک مربی معمولی را صرفاً به واسطه اینکه خارجی است، بیاوریم و سرمربی کنیم.

*به نظر شما با این شرایط مالی، مربی خوب خارجی به استقلال می‌آید؟

این مسئله‌ای است که خود مدیران محترم باشگاه باید در موردش نظر بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج