۸۶۹۲۷۳
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

فال روزانه ۰۹/ ۰۳/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۳/ ۱۳۹۸

فال روزانه پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 9 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، قابل اعتماد، تأثیرگذار، طرفدار سادگی و دارای قدرت تخیل بسیار قوی هستید. روابط خانوادگی، دوستانه و عاطفی شما برایتان از هر چیز دیگری مهمتر هستند و وقت و انرژی زیادی را صرف دیگران می کنید و خیلی وقت ها خودتان را در درجه ی دوم اهمیت قرار می دهید. شما خلاق و با صداقت هستید، اما بیخیال و دمدمی مزاج نیز هستید و باید سعی کنید این اخلاق هایتان را تحت کنترل در بیاورید. امسال مسیر حرفه ای شما با ثبات قابل توجهی رو به پیشرفت خواهد بود. درآمد شما از آنچه انتظار داشته اید خیلی بیشتر خواهد شد و از وضعیت حرفه ای خود احساس رضایت خواهید داشت. در نیمه ی دوم سال هزینه ی زیادی را صرف ساختمان سازی و یا بازسازی خانه ای که دارید خواهید کرد. اگر هنوز مجرد هستید اواخر امسال شانس زیادی برای ازدواج خواهید داشت. درگیری های حقوقی نتایج مورد انتظارتان را نخواهند داشت، پس به نفعتان است که تا جای ممکن خودتان را درگیر دعواهای حقوقی نکنید. اگر فرزندی دارید امسال موفقیت های او باعث خوشحالی شما خواهند شد و خبرهای خوبی را برایتان به همراه خواهند داشت. ماه های تیر، آبان و اسفند بهترین ماه های سال خواهند بود و اتفاقات مهمی را به همراه خواهند داشت.

فال روزانه ۰۹/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز نظافت و نظم بخشیدن به خانه تان و رسیدگی به صورت حساب ها و رسیدهایی که روی میزتان جمع شده اند به احتمال زیاد اولویت اصلی شما خواهد بود، با این حال وقتی درگیر انجام کارهایتان می شوید، هر چقدر که پیش می روید با کارهای بیشتری روبرو می شوید، در نتیجه ی زیاد شدن کارها ممکن است احساس خستگی کنید و وسوسه شوید که کارهایتان را نیمه کاره رها کرده و ادامه ی آنها را به زمان دیگری موکول کنید. بهتر است به جای اینکه از انجام کارها شانه خالی کنید آنها را دسته بندی کرده و در بین کارها زمانی را هم به تفریح و استراحت اختصاص بدهید تا بیش از اندازه خسته نشوید. مطمئن باشید با این روش تا پایان روز بیشتر کارهایتان انجام خواهند شد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۳/ ۱۳۹۸

اگر شب گذشته در خوردن و آشامیدن زیاده روی کرده باشید امروز احساس تنبلی و بیحالی خواهید کرد و دلتان نمی خواهد هیچ کاری انجام دهید. این وضعیت حتی ممکن است خلق و خویتان را تحت تأثیر قرار دهد و آن آدم مهربان همیشه حتی حال و حوصله ی عزیزترین افراد زندگش اش را هم نداشته باشد. اجازه ندهید که این وضعیت روزتان را خراب کند، اگر برایتان امکان دارد کمی استراحت کنید و با استفاده از درمان های خانگی حال جسمی خود را بهتر کنید تا بتوانید از لحاظ روانی و رفتاری نیز به حالت عادی بازگردید. امروز شاید وسوسه شوید که کمی بیشتر از حد معمول ولخرجی کنید. بهتر است پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید تا بعدا به دردسر نیفتید!

فال روزانه ۰۹/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز کارهای زیادی در خانه در انتظارتان هستند که باید انجام شوند. شاید دلتان می خواسته آخر هفته تان را به صورت باشکوه تری آغاز کنید و این همه کار که باید انجام شود حالتان را خراب کند. کمی به کارهایی که باید انجام شوند فکر کنید و ببینید کدام کارها وظیفه ی شما هستند و حتما خودتان باید آنها را انجام دهید. کارهای خودتان را انجام دهید و بقیه ی کارها را برای بقیه ی اهل خانه بگذارید، قرار نیست که شما بار همه را به دوش بکشید! امروز ممکن است بین شما و همسر و یا نامزدتان اختلاف نظرهایی پیش بیایند و بحث بین شما بالا بگیرد. قبل از اینکه دعوا راه بیندازید سعی کنید کمی هم از دید طرف مقابلتان به موضوع نگاه کنید!

فال روزانه ۰۹/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز برخی بحث ها و مکالمات به ظاهر بی اهمیت اما آزار دهنده ذهن شما را به هم ریخته و برنامه ای که برای امروزتان داشته اید را به هم خواهند زد. به جای اینکه اجازه بدهید حرف های بیهوده ی دیگران ذهنتان را آشفته و روزتان را خراب کنند بهتر است کمی به این حرف ها فکر کرده و اگر لازم است جوابی بدهید و یا واکنشی از خودتان نشان دهید این کار را انجام داده و بدون اتلاف وقت به سراغ بقیه ی کارها و برنامه هایتان بروید. ترافیک سنگین امروز می تواند شما را عصبی کند، پس اگر کار واجبی ندارید در خانه بمانید و اگر هم کارتان واجب است با وسیله ی نقلیه ی عمومی، یک کتاب جالب و چند تا آهنگ خوب در تلفن همراهتان از خانه بیرون بروید!

فال روزانه ۰۹/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز حوصله تان حسابی سر رفته و نمی دانید چکار بکنید، به همین دلیل هم ممکن است بدون هیچگونه برنامه ریزی قبلی از خانه بیرون بروید و مبلغ قابل توجهی را در مراکز خرید مختلف خرج کنید و چیزهایی را بخرید که اصلا لازم ندارید. شاید هم شکمتان را با خوردن خوراکی های مختلف در حد خفگی پر کنید. شاید این کارها در لحظه حالتان را کمی بهتر کنند، اما این حس خوب کاملا گذرا خواهد بود و خیلی زود شما خواهید ماند و یک جیب خالی و یک معده درد اساسی! البته که هیچ ضرری ندارد اگر گاهی به خودتان جایزه بدهید، اما نباید در این کار زیاده روی کنید. شما که نمی خواهید وقتی فردا به کارهای امروزتان فکر می کنید احساس پشیمانی کنید؟

فال روزانه ۰۹/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز در خانه تان فعالیت ها و جنب و جوش بسیاری در جریان خواهد بود. شاید چند مهمان عزیز در راه باشند و شاید هم خبری از مهمان نباشد و فقط بخواهید یک خانه تکانی و نظافت اساسی انجام دهید و گوشه و کنارهای خانه را حسابی تمیز کنید. به هر حال در نیمه های راه احساس خستگی به شما غلبه خواهد کرد و دلتان می خواهد فرار کنید و خودتان را از این همه کار نجات دهید. خونسردی خودتان را حفظ کنید! هیچ نیازی به فرار کردن نیست. برای تمام کردن کارهایتان اینقدر عجله نکنید و سر حوصله کارها را انجام دهید و به موقع به خودتان استراحت بدهید. کارهای ضروری را انجام داده و کارهایی که فوریت چندانی ندارند به بعد موکول کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز خبرهای غیرمنتظره ای به شما خواهند رسید و موفقیتی را به دست خواهید آورد که اصلا انتظارش را نداشته اید و یا حداقل فکر نمی کرده اید که به این زودی ها اتفاق بیفتد. این اتفاق شما را به شدت هیجان زده خواهد کرد و از شدت خوشحالی نمی دانید چکار باید بکنید. شاید حتی کمی طول بکشد تا بتوانید به خودتان مسلط شوید. تماس های تلفنی زیادی با شما گرفته خواهند شد که بیشتر آنها پیام های تبریکی هستند که به مناسبت این موفقیت شگفت انگیز به شما گفته می شوند. اگر تماسی را از دست دادید بعدا با شخصی که با شما تماس گرفته بوده ارتباط برقرار کنید، شاید کسی کار مهمی با شما داشته باشد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز فعالیت های اجتماعی و کارهای گروهی وقت و انرژی زیادی از شما خواهند گرفت و شاید حتی برایتان بیش از اندازه خسته کننده باشند. خیلی از اطرافیانتان امروز از شما انتظار کمک و همکاری دارند و می خواهند از استعدادها و توانایی های شما بیشترین بهره ی ممکن را ببرند. شما انسان مهربانی هستید و می خواهید همه را از خودتان راضی نگه دارید، اما چنین کاری امکان پذیر نیست. شما با این طرز فکر تنها خودتان را تحت فشار و استرسی بیش از اندازه قرار خواهید داد و در نهایت هم بالاخره یک نفر پیدا خواهد شد که ناراضی باشد، پس در پذیرفتن مسئولیت هایی که به شما پیشنهاد می شوند دقت و احتیاط بیشتری به خرج دهید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است اتفاق عجیبی برای شما پیش بیاید. شاید یکی از اعضای خانواده تان شما را به خاطر شغلی که انتخاب کرده اید مورد سرزنش قرار دهد. این موضوع احتمالا به این خاطر خواهد بود که حرفه شما با سابقه کاری سایر اعضای خانواده تان کاملا متفاوت است، اما هیچ قانونی وجود ندارد که شما را به ادامه راه خانواده تان محکوم کند و انتخاب به عهده خود شماست. ماه گذشته چیزهای زیادی را تجربه کردید؛ غم، شادی، ترس و خشم را در وجود خود حس کردید، اما حالا که خرداد رسیده است اوضاع دارد روز به روز بهتر می شود و به زودی در زندگی خود به ثبات خواهید رسید و زندگی در مسیری خوب پیش خواهد رفت.

فال روزانه ۰۹/ ۰۳/ ۱۳۹۸

مقامات بالاتری که تا به حال راهنمای شما بوده و به شما کمک کرده اند امروز ممکن است در برابرتان قرار بگیرند و با شما مخالفت کنند. حالا دیگر زمان آن فرا رسیده است که ترس هایتان را کنار گذاشته و بی آن که به دنبال راهنمایی باشید خودتان مسیرتان را به سوی هدفتان پیدا کنید. این وضعیت بدون شک تاثیرات مثبتی روی زندگی و آینده شما خواهد گذاشت و به این معناست که دارید به بلوغ می رسید. بعدا هم خواهید توانست هر از گاهی در صورت نیاز از دیگران تقاضای کمک کنید. اگر بتوانید آخر هفته تمام تواناییتان را برای پس انداز کردن به کار بگیرید و این همه ولخرجی نکنید، هفته بعد به چیزهایی که فکر می کرده اید قابل دسترسی نیستند دست خواهید یافت.

فال روزانه ۰۹/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است برای شما با تنش ها و چالش هایی همراه باشد. پیشرفت های اخیری که در زندگی حرفه ای خود داشته اید آنقدر کم و نا امید کننده بوده اند و از انتظارات شما فاصله داشته اند که ترجیح می دهید کمتر به خودتان فشار بیاورید. اما متاسفانه شرایط اقتصادی شما در حال حاضر به گونه ای نیست که بتوانید از زیر کار شانه خالی کنید و شاید مجبور باشید حتی سخت تر از همیشه تلاش کنید. کلید موفقیت شما در روابط عاطفیتان این است که هر نوع سوء تفاهمی را از بین ببرید و اگر در مورد چیزی صداقت نداشته اید حقیقت را بیان کنید و با وجدانی آرام به جلو بروید. قبل از حل این مسائل حتی یک قدم هم بر ندارید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز برای شما روزی همراه با تفکر و تعمق و پرداختن به مسائل مهم خواهد بود. وضعیت ذهنی شما شبیه به کسی است که به تازگی در برابر همه چیز قیام کرده و به دنبال راهی برای رسیدن به رضایت و احساس خوشبختی می گردد. احساس می کنید که دیگران می خواهند شما را تحت فشار قرار دهند، آیا باید تسلیم شوید و یا به ندای درونتان گوش کرده و در برابر آنها بایستید؟ تا آخر امروز جواب سوالتان را پیدا خواهید کرد. شما انسانی هستید که قلبی بزرگ، سخاوتمند و بخشنده دارید و با تمام وجود از خودتان برای دوستان و عزیزانتان مایه می گذارید، اما وای به روزی که احساس کنید دارد از شما سوء استفاده می شود، آنگاه هیچ چیز جلوی شما را نخواهد گرفت.

فال روزانه ۰۹/ ۰۳/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج