۸۶۹۳۴۸
۱۸ نظر
۵۰۰۹
۱۸ نظر
۵۰۰۹
پ

داماش در فینال جام حذفی شرکت نمی‌کند!

داماش گیلان طی روزهای اخیر در انتظار عملی شدن وعده‌ای بود که هنوز به سرانجام نرسیده است.

ایلنا: داماش گیلان همانند خونه به خونه در فصل گذشته، فینالیست غافلگیر کننده این فصل محسوب می‌شود؛ آنها با عبور از مدعیان و از پیش رو برداشتن تیم های لیگ برتری اکنون در فاصله کوتاهی با یک افتخارآفرینی تاریخی قرار دارند. تیمی که پیش از این نیز طعم حضور در فینال جام حذفی را چشیده بود اما برابر استقلال در دو بازی رفت و برگشت نتیجه را واگذار کرد. از آن تیم پر ستاره و مدعی اما اکنون تنها نامی باقی مانده و هوادارانی که وفاداری را به اوج خود رسانده اند.

داماش گیلان اما در این فصل درگیر مسائلی شده که احتمال حضورشان در فینال جام حذفی را رفته رفته کاهش می‌دهد. منابع نزدیک به این باشگاه خبر می‌دهند در صورتی که وعده‌های فدراسیون در خصوص احقاق حق آنها عملی نشود، این تیم در فینال جام حذفی شرکت نخواهد کرد تا یک فاجعه بزرگ در پیش باشد.

داماش در این فصل توانست با دستیابی به امتیازات لازم به مرحله پلی آف لیگ دسته دوم دست یابد. آنها در این مرحله بعد از تساوی بدون گل در تهران برابر نیروی زمینی در بازی برگشت و در سردار جنگل رشت برابر شاگردان امید روانخواه با شکست به کار خود پایان دادند تا جواز حضور در لیگ دسته اول را از دست رفته ببینند. در این دیدار اما اتفاقات داوری کاملا علیه داماشی‌ها بود و وحید کاظمی و تیم داوری‌اش روز فاجعه باری را پشت سر گذاشتند تا رویای رشتی‌ها ناکام بماند. روز بعد از این دیدار پر‌حادثه و عجیب اما باشگاه داماش خبر از تعلیق تیمش داد و اعلام کرد در اعتراض به این ناداوری در فینال جام حذفی نیز حضور نخواهد یافت.

آنها ضمن ارسال صحنه‌های عجیب و مشکوک دیدار خود با نیروی زمینی که داوری را در نتیجه پایانی مقصر قلمداد می‌کردند، خواهان بررسی پرونده اثبات شده تبانی توسط یکی دیگر از تیم‌ها نیز شدند تا پرونده صعود به لیگ آزادگان با ابهام بزرگ‌تری همراه شود.

اعضای شورای شهر، استانداری، نمایندگان مجلس و ... نیز حامی این تیم شدند و خواهان بررسی پرونده احقاق حق داماش بودند.

گفته می‌شود طی جلسه ای با حضور مهدی تاج، فتاحی، محمودزاده، بابک رفعتی، نماینده حراست وزارت ورزش، نماینده داماش و چند عضو دیگر، موضوع مربوط به حق کشی داماش مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت تایید شده است.

در این زمینه پیرو اینکه داماش مدعی شده بود در فینال جام حذفی شرکت نخواهد کرد، به این باشگاه وعده داده شد شرایط حضورشان در لیگ دسته اول طی شرایطی فراهم شود (افزایش تعداد تیم‌ها -بررسی موضوع تبانی- اهدای امتیاز یکی از تیم‌های خواهان کناره گیری). موضوعی که البته هنوز مسکوت باقی مانده و پاسخی به آن داده نشده است. فدراسیون فوتبال بحث مذاکره با مارک ویلموتس و انتخاب سرمربی تیم ملی را دلیل این تاخیر در رای نهایی خود اعلام کرده و این در حالیست که مسوولان داماش نیز تهدید خود مبنی بر عدم حضور در مسابقه فینال را همچنان دنبال می‌کنند.

در صورتی که داماش در فینال جام حذفی شرکت نکند یکی از عجیب‌ترین اتفاقات در تاریخ رقم خواهد خورد و مسلماً تبعات بزرگی برای فوتبال ایران که مدعی فدراسیون پنج ستاره است خواهد داشت.

داماش با سه بازیکن محروم در فینال باید حضور یابد و این در حالی است که با توجه به پایان مسابقات آنها طی روزهای اخیر تنها با ۱۴ بازیکن تمرینات خود را زیر نظر سیامک فراهانی دنبال کرده‌اند و باید دید در نهایت روی تصمیم خود مبنی بر عدم حضور در مسابقه فینال خواهند ماند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان وزیر منتظر عطسه مدیر داماش گیلانه تا سریع دستور ارسال سوپرجام را به تیمش صادر کنه.

    • بدون نام

      پرسپولیس همانند جام باشگاهی راحت قهرمان حذفی کنید,کی به کیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کی بهتر بازی میکنه میبره. جمع کنید این حرفها رو. گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت بو میده. برای ما از این بازیا در نیارید

    • انتقاد سازنده

      چقدر بامزه میشه . پرسپولیس باید با خودش بازی کنه توی فینال

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      شما شرکت کنی هم اگه تو بازی تیم ب زیل هم بشید جلوی لنگ با مهندسی باید ببازید تمام همون بهتر شرکت کنید تا یه جام کثیف دیگه به لنگ بدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا نیاره اون روزی که به چهارتا بیسواد یه چیزی یادشون بدن. اونوقت هی چپ و راست از اون کلمه استفاده میکنند. آخه اگه عقل و شعور داری هشت سال پیش سه تا قهرمانی داشتید مهندسی شده نبود الان پرسپولیس میبره میشه مهندسی شده؟

      • بدون نام

        آره اونم مهندسی شده بود که رفتیم فینال آسیا ،یعنی تیمی که سپاهان رو تو اصفهان به توپ بست تا رفت فینال و سه بار بحق قهرمان ایران شده و دوبار هم سوپر جام رو برده انتظار داری جلوی تیمی دسته دو به نام داماش که سه تااز بازیکنای اصلیش هم محرومه ببازه آره منطق شماکیسه کشااینو فریاد میزنه آره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        ؟؟؟

      • بدون نام

        کافر همه را به کیش خود پندارد

    • دونالد ترامپ

      انصافا حق داماش خورده شد اگه قراره اینجوری ناعدالتی بشه واقعا چرا یه تیم باید اینهمه تلاش کنه همون بازی نکنه بهتره مردم هم درک میکنن که واقعا حق خوری در فوتبال به اوج رسیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جدأ تو پسر ترامپی؟منظورمو که متوجه شدی

      • دونالد ترامپ

        من خود ترامپم فعلا که تحت فشار منی منظورمو که گرفتی

    • دونالد ترامپ

      اگه در فینال شرکت کنه عمرا دیگه به حقش رسیدگی نمیشه پس همون بهتر سر موضعش بمونه تا تکلیفش معلوم بشه

    • تاجی

      الان داماش گیلان هم بیاد تو فینال بازی کنه چه فایده داره وقتی وزیر دستور بده باید لنگ قهرمان بشه داور فوری 3تا اخراجی 3تا پنالتی قهرمانی و وسلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه بوی سوختنی میاد پماد بدم خدمتتون

    • sajjadb

      سلطانی فر گفته

    • Amirreza.F.16

      داماش بودم دو رقمی می شد اینجوری آبرو مندانه حذف شدن

    • آبی دل

      همینکه تورسانه ها اعلام بشه داماش درفینال شرکت نمیکنه فتاحی سریعا یه پیک موتوری میگیره وجام حذفی رو به مقصدباشگاه لنگ میرسونه ...حالابعدش داماشیهابگن بابا شایعه بوده ماقصدداشتیم شرکت کنیم ازاون رسانه بخاطرخبرضدونقیضش شکایت کردیم فتاحی میگه برین به داداگاه کس شکایت کنید همینطورکه استقلال نتیجه گرفت شماهم نتیجه میگیرید...برانکوجان سلفیتو باجام بگیر..خخخخخ

    • بدون نام

      اقایون ی سوال الان پرسپولیس قهرمان شه سوپر جام چجوریه؟؟؟
      یعنی تیم اصلی با تیم ذخیرش باس بازی کنه ؟؟؟؟؟
      یا تیم امیدش ؟
      :-))
      خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج