جاباما
۸۶۹۴۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلوپ: لیورپول را به یک سوپرمدل تبدیل کردم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که توانسته این تیم را از تیم نه چندان جذاب، به یکی از پنج- شش تیم هیجان انگیز اروپا تبدیل کند.

ورزش سه: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که توانسته این تیم را از تیم نه چندان جذاب، به یکی از پنج- شش تیم هیجان انگیز اروپا تبدیل کند.

کلوپ که در میانه های فصل ۱۶-۲۰۱۵ هدایت قرمزهای مرسی ساید را برعهده گرفت، برای دومین فصل پیاپی این تیم را به فینال لیگ قهرمانان رساند.

ضمن اینکه آنها در این فصل با ارائه نمایش هایی درخشان، تا آستانه فتح لیگ برتر هم پیش رفتند اما در نهایت با تنها یک امتیاز اختلاف، جام را به منچسترسیتی واگذار کردند.

لیورپول در حالی به فینال چمپیونزلیگ رسید که در دیدار رفت مرحله نهایی با سه گل مغلوب بارسلونا شد اما در دیدار برگشت چهار گل زد و توانست راهی فینال مادرید شود.

کلوپ به تلگراف گفت: " اگر به عنوان یک بچه هفت ساله بازی با بارسلونا را تماشا می کردم، برای همیشه در خاطرم می ماند. همه آنهایی که در فوتبال هستند، می دانند که این دیداری بسیار ویژه بود؛ چیزی نیست که در زندگی تان خیلی ببینید. لیورپول از دختری که در روستای شان جذاب ترین نبود، به یک سوپرمدل تبدیل شده است.

کلوپ: لیورپول را به یک سوپرمدل تبدیل کردم

ما بار دیگر یکی از پنج-شش باشگاه برتر اروپا هستیم. نمی دانم آخرین بار کی بود اما مدتی از این اتفاق می گذشت. به همین دلیل من برای هواداران خوشحالم هستم. آنها می دانند که باشگاه شان در کجا قرار دارد و می توانند بگویند "به آن پرچم قرمز نگاه کن، آن لیورپول است." این چیزی است که ما اکنون احساس می کنیم.

اگر حالا بخواهیم بازیکنی را بخریم، لازم نیست بازیکنی را متقاعد کنیم و بگوییم که لیورپول چه تیمی است. این واضح است. من به اندازه بعد از دو بازی مقابل بارسلونا، پیامک نداشتم. همه این دو بازی را دیدند و به خودشان گفتند:" وای، این دیگه چی بود؟" من هرگز به این اندازه در مورد عملکرد تیمم تعریف نشنیدم.

نمی دانم چند نفر این بازی را تماشا کردند اما خیلی ها در دنیا این بازی را دیدند. همین هم این دیدار را ویژه تر کرد- یک بازی در نیمه نهایی. چنین توجهی روی هیچ بازی دیگری در دنیا وجود نداشت."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج