۸۶۹۵۸۷
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

سامان قدوس واقعا مصدوم است؟

ملی‌پوش باشگاه آمیان در شرایطی به اردو تیم‌ملی دعوت نشده که مسئولان تیم مدعی شده‌اند او مصدوم است. آن هم در حالی که قدوس در آخرین هفته لیگ فرانسه نود دقیقه بازی کرد و بهترین بازیکن زمین بود!

خبرآنلاین: ملی‌پوش باشگاه آمیان در شرایطی به اردو تیم‌ملی دعوت نشده که مسئولان تیم مدعی شده‌اند او مصدوم است. آن هم در حالی که قدوس در آخرین هفته لیگ فرانسه نود دقیقه بازی کرد و بهترین بازیکن زمین بود!

وقتی اولین لیست مارک ویلموتس برای اردو تیم ملی ایران معرفی شد، جای خالی دو ستاره خالی بود. اشکان دژاگه که سال‌ها در کنار کارلوس کی‌روش حضور داشت، غایب بزرگ لیست سرمربی بلژیکی بود اما بزرگ‌تر از او، خبر غیبت سامان قدوس مثل بمب ترکید. هافبک فوق‌العاده آمیان در فصلی که گذشت یکی از ارکان مهم موفقیت تیم بود و برخلاف خیلی از هم تیمی‌هایش در تیم ملی ایران که جایگاه ثابتی در تیم‌های خارجی نداشتند، او در روزهایی که مصدوم نبود وزنه مهمی برای تک‌شاخ‌های فرانسوی حساب می‌شد. پ

رهام خانلری، پزشک تیم ملی درباره غیبت قدوس و دژاگه گفت: «این دو بازیکن به دلیل مصدومیت‌هایی که داشتند نیاز به استراحت دارند/ هنوز به شرایط ایده آل نرسیده‌اند.» ادعایی که جای بررسی دارد. هم اشکان دژاگه و هم سامان قدوس در آخرین مسابقه تیم‌هایشان در فصل جاری به میدان رفتند. اگرچه می‌توان حدس‌های زیادی درباره غیبت دژاگه داشت اما غایب بودن سامان قدوس اصلا موجه نیست. چرا که او در آخرین هفته لیگ وان فرانسه با حضور نود دقیقه‌ای مقابل گنگام یک گل به ثمر رساند تا تیمش در سطح نخست لیگ فوتبال قهرمان جهان باقی بماند. قدوس از نگاه بسیاری از سایت‌های آماری بهترین بازیکن آن بازی هم بود.

چهار سال قبل مشکل خدمت سربازی کار دست تیم ملی داد . سروش رفیعی، بختیار رحمانی و مهرداد پولادی سه سرباز تیم کارلوس کی روش بودند که دو تا از آن‌ها بعد آن حواشی برای همیشه تیم ملی را از دست دادند. پولادی اما با تیم به جام ملت‌های آسیا رفت ولی تحت تاثیر مصاحبه‌های سردار کمالی و دیگران درباره سربازهای تیم ملی، از آن ستاره درخشان جام جهانی به یک بازیکن معمولی پر استرس و عصبی بدل شد. سر آخر هم برایش اتفاق بدی افتاد. او خطا کرد و اخراج شد تا تیم ملی ده نفره ما در پنالتی به عراق ببازد و حذف شود.

بعد از جام جهانی که قرار شد کارلوس کی‌روش بماند و تیم را آماده جام ملت‌های آسیا کند، قرار شد یک بار برای همیشه مشکل بازیکنان سرباز حل شود. تقریبا همه بازیکنان ویلموتس هم معافیت تحصیلی دارند اما مشکل او فقط سامان قدوس است که هنوز ۲۵ سالش تکمیل نشده تا کارت پایان خدمتش را با خرید خدمت سربازی بگیرد. اگرچه سردار کمالی بارها تاکید کرده ملی‌پوشان تا پایان سی سالگی معاف از خدمت هستند اما کادر فنی تیم ملی هم‌چنان اصرار دارند تا روی این مسئله ریسک نکنند. آن‌ها ترجیح می‌دهند سامان در اردوی تیم ملی در ایران غایب باشد تا ۱۵ شهریور فرا برسد. روزی که ۲۵ سال سامان قدوس تمام می‌شود و او مشکلی برای سربازی نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید6113

      فوتبال ما همیشه از سیاست بازی دستهای پشت پرده لطمه خورده وخواهد خورد؛تا این آقایان نامربوط که هیچ ربطی به شغلشون ندارن واصلا از کارشان سر درنمیارن چون سفارشی هستن که اونجا هستن کار ما اما واگر وآخرش سرخوردگی مردممان خواهد بود التماس تفکر از مسئولین

    • بدون نام

      لعنت به حاشیه سازان که هنوز هیچی نشده شروع کردن.

    • بدون نام

      این شر ورها چیه؟بازیکنای ملی پوش تا سی سالگی میتونن خدمت نرن مگه این قانون تصویب نشده؟

    • بابک قاسمی

      دروغ هست چطور در لیگ برای امیان بازی کرد و گل هم زد ضمنا چرا علیپور اقای گل دعوت نشده ولی صیاد منش با چ رویکردی دعوت شده چند تا گل زده(بخاطر ترانسفر حتما دعوت شده) شجاع خلیل زاده نیست احتمالا یک ادم کیروشی این لیست را داده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج