جاباما
۸۶۹۶۱۴
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

دست و پا زدن بولتون برای اثبات ادعای ضدایرانی

مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که به احتمال قوی، هفته آینده مدارک ادعایی‌اش مبنی بر دست داشتن ایران در حمله به بندر فجیره که در ادامه سیاست های مخرب تیم ضد ایرانی ب مطرح کرده را به شورای امنیت سازمان ملل تحویل می‌دهد.

ایسنا: مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که به احتمال قوی، هفته آینده مدارک ادعایی‌اش مبنی بر دست داشتن ایران در حمله به بندر فجیره که در ادامه سیاست های مخرب تیم ضد ایرانی ب مطرح کرده را به شورای امنیت سازمان ملل تحویل می‌دهد.

به نقل از گاردین، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران مدعی شد: به گمانم هرکس با شرایط حاکم بر منطقه آشنا باشد - حال چه شواهد و مدارک حمله را بررسی کرده باشد یا نه - کسی جز ایران و یارانش را مقصر حمله نداند!

خبرگزاری رویترز با پرداختن به بخشی دیگر از سخنان بولتون، به نقل از وی مدعی شد: به گمان من، تهدید ایران پایان نیافته است. به گمانم اقدام سریع ما و اعزام ناوهای‌مان به عنوان عامل بازدارنده‌ای اثر گذاشته است.

وی در ادامه افزود: سیاستی که ما دنبال می‌کنیم، سیاست تغییر نظام نیست. این حقیقتی‌ست که دیگران باید آن را درک کنند.

به گزارش ایسنا، جان بولتون همچنین روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سفارت واشنگتن در ادعایی بی‌اساس گفت که تردید ندارد ایران پشت ماجرای حمله به چند نفتکش در بندر فجیره در امارات قرار دارد.

این در حالی است که کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان پیش از این در گفت‌وگو با شبکه خبری فرانس ۲۴ رویداد اخیر در آب‌های عمان برای تعدادی نفت‌کش را مشکوک توصیف کرد و گفت که باید برای روشن شدن واقعیات تحقیق شود.

وی درباره ادعاهای خصمانه مبنی بر دست داشتن ایران در این حوادث، این ادعا را رد و تاکید کرد: مشخص است که ایران هرگز دخالتی در این ماجرا نداشته است و ارتباطی با آنچه اتفاق افتاد ندارد و لذا باید تحقیق شود تا عناصر دخیل در این حادثه معلوم شوند.

سیدعباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به ادعاهای واهی و ایران‌هراسانه جان بولتون، دست داشتن جمهوری اسلامی ایران در حمله چندی پیش به چند کشتی در بندر الفجیره امارات را شدیداً رد و آن را ناشی از برنامه‌های ذهنی و سیاست‌های مخرب " تیم ضد ایرانی ب" دانست و گفت: طرح چنین ادعای مضحکی در دیدار دو نفر از اعضای آن تیم که رویکردهای ضدایرانی آنها سابقه‌ای طولانی دارد امر عجیبی نیست.

وی افزود: اما آقای بولتون و سایر جنگ طلبان و آشوب طلبان باید بدانند که صبر راهبردی، هوشیاری بالا و آمادگی کامل دفاعی جمهوری اسلامی ایران که برخاسته از اراده ملتی بزرگ و مقاوم است، مانع تحقق خواسته‌های شوم آنها برای برای ایجاد هرج و مرج در منطقه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی رفت منشور هفت سازمان ملل اونوقت مسخره میکنی دست و پا زدن

    • حسینی

      اقا اینها خودشون این عمل وانجام دادن مثل برجهای دو قلو که زدند وجنگی تو افغانستان راه انداختن وتوش موندن.

    • بدون نام

      کفتار پیر خودم میکشمت

    • بدون نام

      خب از کجا معلوم که کار خودشون نباشه مگر با عراق همین ترفند ها بکار نبردند و روسیاه شدند

    • بدون نام

      بازنشست بشی،برای بشریت بهتره!

    • ناشناس

      این ها برای هرکشوری که به حرفشان گوش نمی کنند دسیسه می کنند مگر ماایرانی ها این رانمی دانیم
      پس ما باید محکم باشیم اقتصاد ومدیریت وقدرت دفاعی خودمان راتقویت کنیم تا بتوانیم جلوی ان ها مقاومت کنیم وگرنه باید برای همیشه تاریخ انتظار دوشیدن مارا داشته باشیم ومورد لعنت ایندگان قرارگیریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج