۸۶۹۶۴۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

حضور پررنگ مقامات نظامی در راهپیمایی روز قدس

مقام های بلند پایه نظامی همپای با مردم در راهپیمایی باشکوه روز قدس حضور داشتند.

خبرآنلاین: مقام های بلند پایه نظامی همپای با مردم در راهپیمایی باشکوه روز قدس حضور داشتند.

سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم بیانگر حمایت از آرمانهای بزرگ اسلامی بخصوص فلسطین است.

وی افزود: مردم آماده‌اند تا از آرمانهای فلسطین دفاع کنند. این معامله قرن هم طنزی تلخ است که بارها شکست خورده است.

سردار یزدی ادامه داد: اینها از کمپ دیوید تا قراردادهای دیگر نفتی شان همه شکست خورده است. این معامله قرن هم هیچ نتیجه‌ای درپی نخواهد داشت البته ما موافق هستیم که معامله قرنی صورت بگیرد ولی این معامله قرن باید در زمین‌های غزه باشد و توسط مردم غزه برای تعیین سرنوشت خودشان باشد و مردم فلسطین باید خودشان برای آینده شان تصمیم بگیرند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: امروز میز مذاکره زمین فلسطین و غزه است و کسانی که سر این میز نشستند کودکان فلسطینی هستند که به جرم دفاع از کشورشان در برابر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده ‌اند.

وی درباره امنیت روز راهپیمایی در تهران، گفت: شکر خدا تا کنون هیچ مشکل امنیتی نداشته‌ایم ‌و دشمنان هم می‌دانند که حضور مردم در صحنه هرگونه تحرکی را از آنها می‌گیرد.

حمایت همه جانبه از فلسطین ادامه خواهد داشت

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور پرشور و شعور مردم خود گویای همه چیز است.

او افزود: این حضور و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین تا زمانی که عامل اصلی اشغالگری یعنی رژیم صهیونیستی وجود دارد، ادامه دارد.

سردار فدوی گفت: عامل حضور پرشور مردم ظلم و ستم رژیم صهیونیستی و ما معتقدیم که ظلم پایدار نیست و تا زمانی که باطل هست مردم در صحنه حضور دارند.

روز قدس، روز همبستگی مردم مظلوم فلسطین است

«سردار غلامحسین غیب پرور» هم روز جمعه در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: امروز روز قدس، روز همبستگی مردم مظلوم فلسطین است و همه مسلمانان جهان باید برای پیروزی این ملت مظلوم در برابر رژیم اشغالگر تلاش کنند.

رئیس بسیج مستضعفین روز قدس را روز احیای یکی از شعارهای انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت: مردم مسلمان در این روز با حضور در مراسم راهپیمایی در عمل این شعار انقلاب را احیا خواهند کرد.

معامله قرن در روز قدس توسط ملت مسلمان دفن می‌شود

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم گفت: ملت مسلمان ایران، معامله قرن را در روز قدس به گورستان برده و دفن خواهند کرد.

سردار یدالله جوانی پیش از ظهر جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: امسال روز قدس در مقطعی برگزار شد که آمریکا پروژه معامله قرن را دنبال می‌کند اما امروز ملت مسلمان ایران با حضور خود در راهپیمایی آن را دفن می‌کنند.

جوانی افزود: قطعاً با حضور پر شور مردم مسلمان معامله قرن به نتیجه‌ای که مد نظر آمریکایی‌هاست نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سال ۹۸ با آغاز گام دوم همزمان شد، مردم متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کرده‌اند.

امیر سیاری: پیام راهپیمایی روز قدس مقابله با معامله قرن است

همچنین امیردریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش در حاشیه راهپمیایی یوم الله قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به معامله قرن اظهار داشت:‌ پیام این راهپیمایی در مقابل معامله قرن این است که فلسطین متعلق به فلسطینیان است و هیچ توطئه‌ای شکل نمی‌گیرد و هیچ ترفندی نیز نمی‌توانند اجرا کنند و همه این طرح‌ها نیز با شکست روبه‌رو خواهد شد.

محسن رضایی:مردم با حضور در راهپیمایی طرح ننگین معامله قرن را رد کردند

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جمع خبرنگاران، در رابطه با راهپیمایی روز قدس گفت: مبتکر راهپیمایی روز قدس حضرت امام خمینی (ره) بوده و یکی از نمادهای احساس مسولیت ملت ایران نسبت به مسائل انسانی و اسلامی است.

او در ادامه افزود: امسال از لحاظ طرح توطئه های جدید برای ملت فلسطین سال مهمی است و ملت با حضور در خیابان‌های تهران و ایران این طرح ننگین را رد می‌کنند .

رضایی در رابطه با معامله قرن اظهار کرد: معامله قرن هم مانند طرح های دیگر با توجه به اینکه هیچگونه مبنای عادلانه ای ندارد قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الله اکبر!@@@@@@@

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج