۸۷۰۴۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

منچستریونایتد روی دخیا قیمت‌ گذاشت

باشگاه منچستریونایتد روی دروازه‌بان اسپانیایی خود قیمت‌گذاری کرد.

خبرگزاری تسنیم: داوید دخیا تنها یک فصل دیگر از قرارداد کنونی‌اش با باشگاه منچستریونایتد باقی مانده و حالا شایعه جدایی‌اش از این تیم بر سر زبان‌ها افتاده است. نشریه انگلیسی «سان» در این راستا گزارش داد باشگاه منچستریونایتد حاضر به فروش دروازه‌بان اسپانیایی‌اش نیست، مگر اینکه پیشنهادی بیش از ۷۵ میلیون پوند دریافت کند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اصلی‌ترین مشتری دخیای ۲۸ ساله است. دستمزد هفتگی این دروازه‌بان اسپانیایی در منچستریونایتد ۲۰۰ هزار پوند است اما گفته می‌شود پاریسی‌ها قصد دارند با ارائه پیشنهاد دستمزد ۴۵۰ هزار پوند در هفته، او را برای پیوستن به PSG متقاعد کنند.

باشگاه منچستریونایتد هنوز نتوانسته بر سر تمدید قرارداد با داوید دخیا به توافق برسد، این در حالی است که گفته می‌شود این دروازه‌بان اسپانیایی خواهان افزایش قابل‌توجه دستمزدش به منظور تمدید قرارداد شده است. در صورتی که مدیران باشگاه منچستریونایتد نتوانند با دخه‌آ به توافق برسند، مجبورند او را در تابستان پیش‌رو در لیست فروش بگذارند یا اینکه در پایان فصل آینده داوید را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند.

این دروازه‌بان اسپانیایی که در سال ۲۰۱۱ از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست، در سال ۲۰۱۵ هم مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار داشت و حتی تا آستانه پیوستن به این تیم اسپانیایی پیش رفت اما در نهایت در ماجرای معروف خرابی دستگاه فکس باشگاه رئال مادرید این انتقال عملی نشد.

داوید دخیا و تیم فوتبال منچستریونایتد در فصل اخیر یکی از ضعیف‌ترین عملکردهای خود را به نمایش گذاشتند و در نهایت هم از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازماندند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج