۸۷۰۸۱۲
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

ماجدی: در مورد مجیدی نظر شخصی ام را دادم

مربی تیم استقلال می گوید در مورد فرهاد مجیدی نظر شخصی خود را بیان کرده است و توهین هایی که در فضای مجازی به او شده دور از ادب و انصاف است.

ورزش سه: در یکی از کانال های تلگرامی و در نظر سنجی که فرهاد مجیدی مربی استقلال شود یا استراماچونی فرشاد ماجدی به فرهاد مجیدی رای داد و همین موضوع موجب شد تا در فضای مجازی به مربی استقلال از سوی برخی طرفداران این تیم حمله شود! تا جایی که صفحه شخصی او در اینستاگرام هم هک شد.

ماجدی در این باره می گوید: من نظر شخصی خود را مطرح کردم اما در باشگاه استقلال تصمیم گیرنده نیستم. برای من قهرمانی استقلال مهم است. چه در ادامه مسیر با تیم باشم و چه نباشم. قبلا هم خبرنگار از من سوال کرده بود که بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال کیست؟ که گفتم فرهاد مجیدی که برای نظر شخصی خود دلیل دارم.

دیدید که در ۵ هفته پایانی استقلال ارایه گر بازی تهاجمی بود و فرهاد مجیدی به خوبی به جوان های تیم بهاء داد و از همه مهمتر مدیریت و بهای فرهاد مجیدی به دستیارانش را دیدم و معتقدم اگر فرهاد مجیدی مربی استقلال شود این تیم فصل آینده یکی از بخت های اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود. این نظر شخصی من است اما تصمیم گیرنده در این باره باشگاه استقلال است و قطعا هر تصمیمی باشگاه استقلال بگیرد قابل احترام است. اما توهین به آدم ها به خاطر طرح نظر شخصی به نظر من رفتار اشتباهی است.

مربی استقلال در مورد آینده خود می گوید: من با تیم امید قرارداد دارم. در گذشته باشگاه استقلال از من خواسته بود که به کادر فنی تیم اضافه شوم و من هم با کمال میل قبول کردم چون خود را عضو کوچکی از خانواده استقلال می دانم و اکنون هم برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. بر این عقیده ام در جاهایی که با هم اختلاف سلیقه داریم باید به نظرات هم احترام بگذاریم. و باز تکرار می کنم من نظر شخصی ام را در مورد فرهاد مجیدی دادم و روی این نظرم هم هستم.

برخی گفتند من به این دلیل از فرهاد مجیدی طرفداری می کنم که بقای فرهاد موجب ادامه حضور من در استقلال می شود در صورتی که اگر فرهاد سرمربی استقلال نشود من به کار مربیگری ادامه خواهم داد چون هم اکنون مربی تیم امید هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجی

      هرسال موقع نقل انتقالات ا باشگاه استقلال که میشه یه عده حاشیه درست میکنن تا باشگاه نتونه به موقع یارگیری و قراردبازیکنانش تمدید کنه امسال هم نوبت اقایون شده اقای میرشادماجدی وبرادرش به خاطر منافع شخصی خودشون هر روز دارن مصاحبه میکنن بابا توخدا بسه شما دارین به باشگاه استقلال و هوادارانشان خیانت میکنید

    • تاجی

      اصلا آقای ماجدی شما حق نداری برا باشگاه استقلال تصمیم بگیرید اصلا شما کی هستی که میگی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال باشه باشگاه مدیر عامل داره هست مدیره داره اصلا کی از تو خواسته مصاحبه کنی چون برادرت عضو هیت مدیره هستند تو پات به باشگاه استقلال باز شده از روز اول معلوم بود چه خبره اگر تو با تیم امید قرارداد داری اینجا چکار میکنی

    • بدون نام

      بخاطرمجیدی یابرادرت

    • بدون نام

      ماجدی ، بادمحون دور قاب چینی ، بسه دیگه!
      همه فهمیدن دار الکی تملق مجیدی رو میکنی ! خجالت هم خوب چیزیه !

    • بدون نام

      آ قای ماجدی . این قبری که روش گریه میکنی ، خالیه !

    • بدون نام

      بیچاره ماجدی چه دست و پایی میزنه .
      مجیدی به دادش برس.

    • امرا

      هرکی فحش بده برا خودشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج