جاباما
۸۷۰۹۶۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

پاسخ قاطع PSG به بارسلونا در مورد نیمار!

بارسلونا کار دشواری برای جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن خواهد داشت.

ورزش سه: امروز نشریات ایالت کاتالونیا اخباری عجیب در مورد تمایل بارسلونا به عقد قرارداد مجدد با نیمار، ستاره ۲۷ ساله و سابق خود دادند و در این میان مدعی شدند بارسا برای جذب نیمار حاضر است در ترکیب خود دست به انقلاب بزرگی زده و زمینه حضور ستاره هایی چون فیلیپ کوتینیو، ایوان راکیتیچ و عثمان دمبله را در پاریس فراهم کند.

اما ساعتی قبل رادیو مارکا مدعی شد پاسخ باشگاه پاری سن ژرمن به بارسلونا در مورد جذب نیمار قاطع و کوتاه بوده است؛ ستاره برزیلی غیرقابل فروش خواهد بود.

پاسخ قاطع PSG به بارسلونا در مورد نیمار!

این اتفاق در حالی رخ داده که خود باشگاه پاری سن ژرمن نیز به شدت علاقمند به جذب فیلیپ کوتینیو از بارسلوناست و علیرغم اینکه آبی اناری ها تمایلی به حفظ این هافبک برزیلی ندارند، باید دید پاسخ آنها به این پیشنهاد با توجه به عدم امید به جذب نیمار چه خواهد بود.

ناصر الخلیفی، مالک متمول پاری سن ژرمن رابطه خوبی با سران باشگاه بارسلونا ندارد و هرگز نمی خواهد ستاره ای که 2 سال قبل با دشواری فراوان و به عنوان برگ برنده خود برای تیمش را خرید را به این راحتی دوباره در اختیار دشمن فعلش اش در اروپا قرار دهد. مشکل اصلی بارسلونا این است که در قرارداد فعلی نیمار بند آزادسازی وجود ندارد و آنها نمی توانند با مبالغ بالا و همانند آنطور که پاری سن ژرمن نیمار را جذب کرد، به این بازیکن دست یابند.

پس به نظر می رسد امیدی به جذب نیمار نیست و با این حساب، بارسلونا احتمالا دوباره پروسه جذب آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید را فعال خواهد کرد و شاید در روزهای آتی نیز نام های تازه و جذابی برای تقویت خط حمله بارسلونا در تابستان پیش رو مطرذح شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازیکن بالا نمیتونه تیمشو قهرمان لیگ قهرمانان کنه و چند ساله psg حدود 7 ساله چه بدون اون بازیکن بالا و با ان قهرمان شده بود و و اینکه لیگ فوتبالش فرانسه فقط psg قویه و بقیه تیم ها اسان.

    • بدون نام

      حیف

    • بدون نام

      با رفتنش به خودش ضربه زد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج