۸۷۱۱۴۲
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

آاس؛ رئال مادرید از جذب نیمار انصراف داد

سران رئال پس از سه هفته بحث و بررسی، در نهایت به این نتیجه رسیدند که نیمار به دلایلی روشن، خرید مناسبی برای این باشگاه نخواهد بود.

ورزش سه:سران رئال پس از سه هفته بحث و بررسی، در نهایت به این نتیجه رسیدند که نیمار به دلایلی روشن، خرید مناسبی برای این باشگاه نخواهد بود.

نیمار از سال ها پیش مورد نظر باشگاه رئال مادرید بود. یکی از رویاهای محقق نشده فلورنتینو پرز(رئیس رئال) که یک بار سال ۲۰۱۳ آن را به بارسا باخت و سال ۲۰۱۶ نیز نتوانست ستاره برزیلی را برای جدایی از بارسا متقاعد کند.

پس از جدایی نیمار در سال ۲۰۱۷ و رفتن او به پی اس جی، سران رئال یک بار دیگر برای جذب او در تابستان گذشته به تکاپو افتادند اما خیلی زود و به دلیل روابط خوب با ناصر الخلیفی(رئیس پی اس جی) تصمیم به عقب نشینی گرفتند.

آاس؛ رئال مادرید از جذب نیمار انصراف داد

در هفته های اخیر، بار دیگر شایعه تلاش مجدد رئال برای جذب نیمار به گوش می رسید اما امروز آاس ادعا کرد که پس از سه هفته بحث و بررسی، تصمیم بر این شد که از خرید نیمار انصراف داده شود. موضوعی که تیتر یک شماره امروز این نشریه است.

سه هفته پیش، ملاقاتی بین واگنر ریبیه رو، ایجنت مورد اعتماد نیمار و فلورنتینو پرز در مادرید صورت گرفت و دو طرف در مورد راه های جذب نیمار گفت و گو کردند. در روزهای اخیر، پرز این مساله را با معاونانش و اعضای قدیمی باشگاه نیز در میان گذاشت و در نهایت تصمیم بر این شد که برای جذب نیمار اقدام نشود.

دلایل روشن هستند؛ زندگی بیرون فوتبال پرآشوب و حاشیه این بازیکن. در رئال، تردیدی نسبت به توانایی های فوتبالی نیمار ندارند و او را یک ستاره کهکشانی می دانند ولی اتفاق اخیر در مورد اتهام تجاوز جنسی به نیمار، به خصوص باعث پشیمانی رئالی ها شده و دیگر تمایلی برای جذب ستاره برزیلی ندارند.

در رئال بیم این را دارند که ورود نیمار، باعث ایحاد حواشی جدید و غیرورزشی در باشگاه شود که هرگز مورد قبول هواداران نیست. بی انضباطی ها و مصدومیت های بدموقع نیمار نیز از دیگر دلایل منصرف شدن مادریدی ها عنوان شده است.

پس از انصراف از جذب نیمار، سران رئال به دنبال نهایی کردن کار انتقال ادن هازارد، فرلاند مندی و لوکا یوویچ هستند. به نظر، کار جذب هر سه بازیکن تا پایان ماه ژوئن به اتمام خواهد رسید و سپس تمام تمرکز روی جذب "کیلیان امباپه" گذاشته خواهد شد.

ستاره 21 ساله پی اس جی و دومین گلزن برتر فصل اروپا که گزینه خرید اصلی رئالی ها تا پایان انتقالات تابستانی خواهد بود. هرچند جذب این فوق ستاره بسیار دشوار است ولی پس از حرف های اخیر امباپه که حاضر نشد ماندنش در پی اس جی را تضمین بدهد، خوشبینی به اردوی رئال برگشته و آنها تا روز اخر برای جذب امباپه تلاش خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کنه امباپه بیاد

    • N

      ایولا بیا بارسا رئال کیه دیگه

    • بدون نام

      رئال بارها تلاش کرد ولی خود نیمار تمایلی به مادرید نداره حتی تو این مدت بارها برای گشت و گذار باز به بارسلونا میرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج