جاباما
۸۷۱۳۸۲
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

اتحادیه اروپا متهم به جنایت علیه بشریت

دو وکیل، شکایتی را علیه اتحادیه اروپا به دیوان بین‌المللی کیفری تقدیم کردند که در آن، این اتحادیه را به سازماندهی در نگه داشتن ۴۰ هزار مهاجر لیبیایی در شرایط غیرانسانی متهم کرده‌اند.

ایسنا: به نقل از خبرگزاری دویچه‌وله، امر شالز و خوان برانکو، دو وکیلی هستند که اتحادیه اروپا را متهم به جنایت علیه بشریت کردند و این اتحادیه را شریک در اخراج، قتل، زندانی کردن، شکنجه و تجاوز علیه مهاجرانی می‌دانند که می‌خواستند از لیبی خارج شوند.

این شکایت با توجه به سیاست مهاجرتی پنج ساله اخیر اتحادیه اروپا تنظیم شده است؛ طبق نظر این دو وکیل، هدف اصلی این اتحادیه جلوگیری از مهاجرت به اروپا بوده است.

طبق گفته خوان برانکو، در سال ۲۰۱۵ که عملیات نجات "مار نستروم" متوقف شد و تعداد زیادی از مهاجرین در دریا غرق شدند، اتحادیه اروپا می‌دانست چه کار کند تا آنها از رسیدن به اروپا صرف نظر کنند.

اتحادیه اروپا، موضوع نجات ۷۳۰ هزار مهاجر در دریای مدیترانه را مطرح می‌کند ولی داده‌های سازمان ملل متحد نشان می‌دهد که ۱۸ هزار مهاجر از سال ۲۰۱۵ تاکنون جان خود در دریا از دست داده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر شما بودید اینهمه پناهنده میپذیرفتند ملت ایران امروزه باگرانی وفقر بدتر از پناهنده است دولت فکربدبختی مردم نمیکند پناهندگان روسیه بمباران میکرد فرارمیکردن غصه اونا نخور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج