جاباما
۸۷۱۷۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ارز گریبان پینگ‌پنگ را هم گرفت

فدراسیون تنیس روی میز قرار است در بیستم خرداد در مورد برنامه اردویی و مسابقاتی پینگ پنگ بازان تصمیم بگیرد و برنامه پیشنهادی سرمربی با تعدیل روبرو خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: فدراسیون تنیس روی میز قرار است در بیستم خرداد در مورد برنامه اردویی و مسابقاتی پینگ پنگ بازان تصمیم بگیرد و برنامه پیشنهادی سرمربی با تعدیل روبرو خواهد بود.

سرمربی تیم ملی تنیس‌روی‌میز برنامه پیشنهادی اردویی و مسابقاتی خود برای بازیکنان را به فدراسیون تحویل داده است که در این برنامه تعداد زیادی مسابقه بین‌ المللی گنجانده شده است.

قطعاً حضور در این مسابقات علاوه بر کسب آمادگی، در ارتقاء رنکینگ پینگ‌ پنگ بازان هم کمک زیادی می‌کند اما در این میان بحث تامین هزینه‌ها برای حضور پینگ پنگ بازان در این مسابقات مطرح شده که باعث تعدیل لیست سرمربی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی تقریباً تا بهمن ماه مسابقاتی نظیر، کره جنوبی، کره شمالی، بلغارستان، چک، آلمان و اتریش را در نظر گرفته است و در این میان بازیکنان، مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی تیمی جهان را هم دارند.

مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون در مورد اینکه پینگ پنگ بازان به چه تعداد از این مسابقات اعزام می‌شوند، پاسخ داد: آقای لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی برنامه پیشنهادی اردویی و مسابقاتی خود را ارائه کرده است و دوشنبه هفته آینده جلسه هیات رییسه را داریم و در این جلسه قرار است برنامه تعدیل شود.

چون بحث اعزام بین المللی که پیش می‌آید به دلیل بالا بودن هزینه‌ها، بخش زیادی از بودجه فدراسیون را می‌گیرد و ممکن است باعث شود نتوانیم به رده‌های دیگر سرویس دهیم. قطعاً اردوی تدارکاتی و مسابقه خارجی در برنامه هست اما باید دید در جلسه بیستم خرداد چه تعداد از آن تایید می‌شود و چقدر منابع مالی آن از طریق اسپانسرها تامین خواهد شد.

قارداشی در پاسخ به این پرسش که شانس ایران برای گرفتن سهمیه تیمی المپیک توکیو چقدر است، تصریح کرد: ما برای اولین بار جزو ۲۴ تیم اول آمدیم بنابراین روی کاغذ و بر اساس آمار و ارقام شانس ما بیشتر از ۵۰ درصد نیست که بتوانیم جزو ۱۶ تیم اول برویم. با این حال تیم تلاش خود را می‌کند و شانس هم داریم اما کار بسیار سختی است.

او در مورد حضور نوشاد عالمیان در فرانسه نیز گفت: نوشاد حریف تمرینی گردن کلفتی مانند نیما را دیگر نداشت. البته ما بازیکنان خوب دیگری هم در ایران داریم اما حریفان قوی‌تر، برای نوشاد و نیما در فرانسه بیشتر است و قطعاً این حضور در فرانسه تاثیر مثبت خودش را نشان خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج