۸۷۱۸۱۳
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

وزیر خارجه ژاپن به ایران سفر می‌کند

رسانه های ژاپن گزارش کردند "تارو کونو" وزیر خارجه ژاپن، احتمالا برای زمینه سازی دیدار «شینزو آبه» نخست وزیر این کشور از ایران، به تهران سفر کند.

خبرگزاری ایرنا: رسانه های ژاپن گزارش کردند "تارو کونو" وزیر خارجه ژاپن، احتمالا برای زمینه سازی دیدار «شینزو آبه» نخست وزیر این کشور از ایران، به تهران سفر کند.

خبرگزاری کیودو ژاپن با اشاره به انجام این سفر در ماه جاری میلادی افزوده است وزیر خارجه ژاپن احتمالا قبل از نخست وزیر راهی ایران می شود تا ضمن دیدار با محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود، برنامه های سفر "شینزو آبه" به تهران را هم بررسی کند.

دولت ژاپن روز گذشته (پنجشنبه) به صورت رسمی اعلام کرد "شینزو آبه" نخست وزیر این کشور ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد ۹۸) به منظور دیدار و گفت و گو با مقامات جمهوری اسلامی ایران، به تهران خواهد کرد.

گزارش از قول "یوشیهیدا سوگا" سخنگوی ارشد دولت ژاپن آورده است افزایش تنش ها برای ژاپن بسیار نگران کننده است مهم است در این شرایط، کاری صورت دهیم تا این روند متوقف شود.

رسانه های ژاپن گزارش کرده اند که یکی از برنامه های آبه دیدار با رهبر ایران و رییس جمهوری است و طرفین درباره مسایل مهم منطقه ای و بین المللی گفت و گو خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ااومدن نخست وزیر ژاپن هم برای ملت حاصلی نخواهد داشت چرا که مذاکره نمیکنیم چون اگر مذاکره کنیم منافع اندسته ازعزیزانی که مشغول غارت بیت المال واموال عمومی ملت هستند به خطر می افتد چرا که دراین اوضاع که کشور درتحریم هست مشغول کاسبی وچپاول کشور ومردم هستند پس نباید خیلی خوش بین باشیم که اتفاق خوب بیفتد چون برای ان گروه خاص زیان دارد علی برکت اله مردم هم که مهم نیستند تورم بیکاریی وگرانی هم هرروز در حال فراگیرن شدن هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیاثت در قاموس :ا جایی نداره

    • بدون نام

      اشتباه نکنید دشمن ما آمریکا واقمارش هستندولی دشمن اصلی داخلی های چپاولگر واختلاسگر وفاسد وخائن هستند که فعلا مشغولند به تاراج بیرحمانه تا از فرصت بدست آمده حداکثر چپاول را بکنند وآمریکا وصهیونیست بهانه ومستمسک خوبی است برای آنها . ، بدبخت مردم که بازیچه دو دشمن داخلی وخارجی هستند .

    • بدون نام

      ابه می اد و فکر می کنید چی میگه ؟ میگه همه مشکلات حل میشه ؟ اختلافات بیشتر از اون چیزیه که با یک سفر حل بشه ، خلاصه اینکه به جز پیشنهاد یک و شاید دو گردو ، چیزی دیگه ای در کار نیست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج