۸۷۲۰۹۶
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

قربانی: ویلموتس ۲بازی ببازد انتقادات شروع می‌شود

کاپیتان سابق استقلال گفت: قربانی و قربانی‌ها تا یک سنی می‌توانند فوتبال بازی کنند و خودشان تشخیص می‌دهند که وضعیت بدنی و فیزیکی‌شان چگونه است ولی اینکه رفتن‌مان را به اشخاص دیگری ربط بدهیم اصلاً صحیح نیست.

خبرگزاری فارس: پیروز قربانی در خصوص اتفاقات این روزهای باشگاه استقلال و همچنین دیدار دوستانه تیم ملی مقابل سوریه، صحبت‌های زیر را انجام داد.

* صفحه اینستاگرام ندارم

وی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: من در اینستاگرام صفحه‌ای ندارم و اگر صفحه‌ای به اسم من ساخته شده جعلی است.البته مدتی پیش یکی از دوستانم به من گفت می‌خواهد خودش صفحه را مدیریت کند ولی وقتی دیدم خوشم نیامد و فکر می‌کنم آن پیج را بسته باشد اگر هم آن پیج الان باز است متعلق به من نیست.

* استراماچونی شناختی از فوتبال ما ندارد

مدافع سابق استقلال با اشاره به انتخاب آندره‌آ استراماچونی و توافق وی به عنوان سرمربی استقلال گفت: به اعتقاد من استقلال در حال استخدام مربی است که زیاد با فوتبال ایران آشنایی ندارد. مطمئناً‌ تیمی که بسته می‌شود با نظر او نیست و یک نفر دیگر بازیکنان را جذب می‌کند و همین امروز هم زمان از دست رفته و اگر من مدیریت استقلال را بر عهده داشتم یک مربی داخلی انتخاب می‌کردم،‌معتقدم بعضی از مربیان داخلی هستند که فاصله دانش آنها با مربیان خارجی کم شده است.

البته این اتفاق فقط برای بعضی از مربیان داخلی صدق می‌کند. اگر هم این مربی به استقلال بیاید به زمان نیاز دارد و تا فوتبال ایران را بشناسد و با جو آشنا شود کلی زمان خواهد برد. معتقدم عملاً استقلال زمان را برای سال بعد هم از دست داده و کار بسیار بسیار سختی دارد.

* استقلال سال گذشته از آماده‌سازی پیش فصل ضربه خورد

کاپیتان سابق استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه آبی‌پوشان باید در پیش‌فصل تمرینات و اردوی خوبی داشته باشند، گفت:‌ سال گذشته استقلال از همین موضوع ضربه خورد و فکر می‌کنم این موضوع بیشتر روی اشتباه شفر رخ داد او با تفکر اروپایی فقط ۴ هفته برای آماده‌سازی استقلال قبل از شروع فصل در نظر گرفت در حالی که استقلال نفرات زیادی را از دست داده بود، این ۴ هفته بیشتر برای تیم‌هایی مثل رئال‌مادرید، یوونتوس و ... است چون آنها در نقل و انتقالات تغییرات زیادی ندارند و فقط یک یا ۲ بازیکن را عوض می‌کنند.

استقلال سال گذشته ۷، ۸ ستاره‌اش را از دست داد و از این موضوع ضربه خورد حالا هم اگر مربی خارجی به استقلال بیاید قطعا باید زمان زیادی بگذارد تا تیم آماده شود.

*بد است یک بازیکن برود و بگوید فلانی نگذاشت بمانم

کاپیتان سابق استقلال در خصوص اختلافاتی که این روزها بین برخی از بازیکنان وجود دارد و آنها بعد از جدایی از استقلال گلایه‌هایی را در صفحات مجازی پیرامون رفتنشان از جمع آبی‌پوشان مطرح می کنند، گفت: من اعتقادم این است هر بازیکن خودش می‌داند کی باید از فوتبال برود همه بازیکنان استقلال برای من قابل احترام هستند، ولی بد است که بعد از رفتن از فوتبال چنین صحبت‌هایی مطرح شود.

نمی دانم این صحبت‌ها چیست که فلانی باعث خداحافظی من شد و فلانی باعث شد بروم، این تفکرات اصلاً حرفه‌ای نیست. پیروز قربانی و قربانی‌ها تا یک سنی می‌توانند فوتبال بازی کنند و خودشان تشخیص می‌دهند که وضعیت بدنی و فیزیکی‌شان چگونه است ولی اینکه رفتن‌مان را به اشخاص دیگری ربط بدهیم اصلاً صحیح نیست. متأسفانه اینستاگرام فضای مسخره ایجاد کرده که باعث شده همه افراد شجاع بشوند.

هر بازیکنی حرفی دارد، مستقیم و رو در رو بزند. زمانی که من از استقلال رفتم مستقیماً‌ گفتم که چه کسانی باعث جدایی‌ام شدند و با همه آنها هم وارد دعوا شدم!آن زمان که فضای مجازی وجود نداشت که اگر وجود داشت هم مستقیم حرف می‌زدم. ولی اینکه ۲ پهلو صحبت کنیم چندان جالب نیست و باعث می‌شود جو متشنج شود.

*حیدری در بهترین زمان از فوتبال خداحافظی کرد

وی تأکید کرد: به اعتقاد من اتحاد بین استقلالی‌ها نسبت به سال‌های قبل دیده نمی‌شود و بازیکنان استقلال همگی از محبوبیت چند سال قبل خود فاصله گرفتند. زمان ما هم اعتراض می‌شد و شاید هم خیلی شدید بود ولی اینگونه نبود که هوادار استقلال جلوی اتوبوس تیم بایستد و بازیکنان را پیاده کند،حتی زمانی که استقلال هفدهم جدول بود این اتفاقات نمی‌افتاد. حرف من این است باید صحبت‌ها رو در رو زده شده و نباید ضعف‌ها به گردن دیگری انداخته شود. خسرو حیدری خودش تشخیص داد که از استقلال برود که اگر نمی‌رفت شاید امسال او را نمی‌خواستند.

معتقدم او بهترین تصمیم را گرفت و در بهترین زمان خداحافظی کرد و حالا هم دیگر نباید به دنبال این مسائل باشد. بهتر است او از حالا به آینده فکر کند و رو به جلو حرکت کند چون اگر قرار باشد افراد به عقب برگردند فقط درجا خواهند زد. معتقدم کاپیتان استقلال جایگاه بالایی دارد و نباید بین آنها اختلافی وجود داشته باشد. مهدی رحمتی هم نباید به خاطر شخص دیگری با هم تیمی هایش به اختلاف بخورد.

من هم با برخی افراد در استقلال مشکل داشتم و وقتی از باشگاه جدا شدم با همه آنها دعوا کردم اما معتقدم بازیکنان بزرگتر استقلال باید رفاقت چندین و چند ساله را حفظ کنند و به فکر موفقیت استقلال باشند.

*ویلموتس چند بازی نتیجه نگیرد انتقادها سرازیر می‌شود

بازیکن سابق استقلال در خصوص اینکه ارزیابی‌اش از حضور ویلموتس در فوتبال ایران چیست گفت: مردم ایران از قدیم اخلاقی داشتند که نه باید روی تعریف‌های آنها حساب کرد و نه از انتقادات تعجب کرد. اگر ویلموتس که بازی اول را با نتیجه پرگل برده چند بازی نتیجه نگیرد، انتقادها سرازیر می‌شود. هر کشوری فرهنگ فوتبالی خودش را دارد و فرهنگ فوتبالی ایران تهاجمی است.

معتقدم کی‌روش در زمانی که در فوتبال ما حضور داشت به تیم ملی ما شخصیت داد و همیشه مقابل تیم‌های آسیایی موفق بودیم، اما عده‌ کمی بودند که از سبک بازی تیم ملی رضایت داشتند چون سبک مربیگری کی‌روش به فوتبال ایران نمی‌خورد.

*کی‌روش برای فوتبال ما خوب بود اما مربی جام‌‌آوری نبود

قربانی تصریح کرد: مطمئناً‌ ویلموتس هم بر اساس سبک فوتبال ایران انتخاب نشده و او شانسی فوتبال هجومی را دوست دارد که مردم ما می‌پسندند وگرنه شاید معیارهای مربی که با سبک و سیاق فوتبال ایران هماهنگ باشد، از نظر رقم و عدد و امکانات اصلاً در یک قاب قرار نگیرد. من معتقدم کی‌روش مربی بود که در همه تیم‌هایش یک سبک و سیاق داشت.

حتی می‌گفتند بازیکنان رئال برای او کم‌کاری کردند اما این حرف‌ها مسخره است. او مربی است که برای تیم‌های ضعیف عالی کار می‌کرد ولی جام‌آور نبود.در منچستر او طراحی تمرینات را داشت ولی فرگوسن جام می‌آورد. این‌ها واقعیت است که کی‌روش برای فوتبال ما خوب بود اما نه از لحاظ سبک فوتبالی.

*از حرف عضو کمیته فنی استقلال تعجب کردم!

قربانی در پایان گفت‌گو با فارس تأکید کرد: یک بار با یکی از اعضای فنی کمیته استقلال صحبت کردم که او می‌گفت ما رزومه ۱۵ مربی را بررسی کردیم وقتی این را شنیدم تعجب کردم. اصلاً رزومه یعنی چه؟ مثلاً مانوئل ژوزه که رزومه‌اش بررسی شد و به ایران آمد قبل از حضور در پرسپولیس ۷۰ جام گرفته بود ولی در پرسپولیس چه کار کرد؟

من معتقدم کسی که به فوتبال ایران می‌آید، بر اساس دلال قوی و پولی که به او داده می‌شود انتخاب می‌شود الان هم می‌گویم نمی‌دانم استراماچونی چگونه به استقلال می‌آید ولی اینکه رزومه او بررسی شده را قبول ندارم چون بررسی رزومه یک مربی از عملکرد او در تک تک بازی‌هایی که مربیگری کرده مشخص می‌شود و بررسی ریز به ریز این جریانات در فوتبال ایران امکان ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثل کیروش که این همه بازی و برد بعد چون با پرتقال مساوی کرد چرت و پرتهای لنگیهای چشم سفید شروع شد تو جام ملتها هم بعد اون همه برد وقتی به خاطر اشتباه چند بازیکن به ژاپن باخت باز شرو ورهای اینها شروع شد. حالا جالب اینه برانکو در انتخابی جام جهانی از اردن ایران باخت با بحرین مساوی کرد از ژاپن باخت و به عنوان تیم دوم با سلام و صلوات رفت جام جهانی 3تا از پرتقال خورد 3تا از مکزیک دست از پا دراز تر برگشت تازه با اون نسل طلایی فوتبال ایران مهدوی کیا و کریمی و دایی و ....با همین تیم قبلش تو جام ملتهای اسیا با عمان مساوی کرد تایلند و زحمت کشید برد با ژاپن مساوی کرد تیم دوم رفت مرحله بعد از چین باخت و رفت واسه سوم و چهارمی که اون موقع سوی هم تو مسابقات بود...بعد تو اون بازی با بحرین مساوی کرد و تو پنالتی با شانس برد و سوم شد این نتایج درخشان برانکو تو تیم ملی بود ..خدایی فقط دهنتون و ببندید برید به پای کیروش بیافتید و بگید غلط کردیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كيسه كش متوهم نميشه؛ متوهم به دنيا مياد اين حرفهاي قرباني چه ربطي به برانكو داشت..البته حق داري برانكو بدجور آتيشتون زده

      • فوتبالی

      • بدون نام

        کاربر گرامی 13/33خلایق هرچه لایق. ، آقای قربانی درحد و اندازه خود کوتاه حرف زن،، کیروش مربی بزرگی هست

    • بدون نام

      اولا تو را کی کارشناس گرده دوم پس بعد از دو باخت باید از ایشان تعریف کنیم باید از ایشان انتقاد شود سوم ایشان دستیار انتخاب کرده خودت را لوس نکن

    • بدون نام

      اولا تو را کی کارشناس گرده دوم پس بعد از دو باخت باید از ایشان تعریف کنیم باید از ایشان انتقاد شود سوم ایشان دستیار انتخاب کرده خودت را لوس نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج