جاباما
۸۷۲۱۳۶
۱۹ نظر
۵۰۱۰
۱۹ نظر
۵۰۱۰
پ

رمضان، افزایش قیمت مرغ را به تاخیر انداخت

عضو هیات مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: افزایش قیمت مرغ برای مصرف‌کننده که قرار بود در جلسه روز دوشنبه‌ هفته گذشته ستاد تنظیم بازار به تصویب برسد به دلیل برخی ملاحظات از جمله ماه رمضان به تاخیر افتاد، اما به زودی نرخ جدید اعمال می‌شود.

خبرگزاتری ایلنا: عضو هیات مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: افزایش قیمت مرغ برای مصرف‌کننده که قرار بود در جلسه روز دوشنبه‌ هفته گذشته ستاد تنظیم بازار به تصویب برسد به دلیل برخی ملاحظات از جمله ماه رمضان به تاخیر افتاد، اما به زودی نرخ جدید اعمال می‌شود.

برومند چهارآیین با بیان اینکه تصمیم برای افزایش قیمت مرغ از یک ماه پیش گرفته شده است، اظهار کرد: قرار بر این بود در جلسه روز دوشنبه هفته گذشته ستاد تنظیم بازار، قیمت جدید مصوب شود، اما این تصمیم تا پایان ماه رمضان به تاخیر افتاد.

وی ادامه داد: موکول شدن افزایش قیمت مرغ به بعد از ماه رمضان به دلیل کاهش فشار اقتصادی بر مردم در این ماه بود، اما با توجه به زیان انباشته مرغداران برای حفظ تولید چاره‌ای جز افزایش قیمت نیست.

به گفته چهارآیین، تعیین تکلیف افزایش قیمت مرغ در هفته پیش رو خواهد بود.

این عضو هیات مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی ایران با تاکید بر اینکه افزایش قیمت از دستور کار ستاد تنظیم بازار خارج نشده است، افزود: قیمت مرغ برای مصرف کننده از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۲ هزار و ۹۶۰ تومان افزایش می‌یابد.

چهارآیین افزایش قیمت مصوب خرید هر کیلوگرم مرغ زنده از مرغداران درب مرغداری را نیز از ۷ هزار و ۲۰۰ تومان به ۸ هزار و ۸۰۰ تومان عنوان کرد.

پیش‌تر حبیب اسدالله نژاد، نائب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا از موافقت وزارت جهادکشاورزی برای افزایش قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان و طرح آن در جلسه روز دوشنبه هفته گذشته ستاد تنظیم بازار خبر داده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرنوش دخانیات

      اشکان نداره الان این افزایش رو اعمال کنید سریعا

      پاسخ ها

      • shohrehandy

        به خذا فامیل ما مرغداری داره در حدود ۱۰ هزار قطعه که با فروش ۴۵ روزش نزدیک ۲۶ میلیون سود میکنه چرا فکر میکنین مردم احمقن . خودش میگه اگه کمتر از ۲۰ میلیون درامد داشته باشم در مرغداری رو تخته میکنم . اونوقت من کارمند ماهی ۳ و ۶۰۰ حقوقمه . خدا شما رو به روز مردم عادی بندازه فقط همین

    • خوش بین

      چرا باید افزایش پیدا کنه جنگه یا حقوقها میلیومی اضافه شده لعنت بر شما دلالها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این کانونها و انجمن ها شدند قاتل روزی مردم ، تف به شرف نداشته تون که مرغ ۷ هزار تومانی رو رسوندید به ۱۱ و پونصد ، الان هم دنبال نرخ ۱۳ هزار تومانی هستید ، متاسفانه دستگاههای نظارتی هم خفه شدند ، وزیر ضعیف و بی تدبیر صنعت و وزیر کشاورزی ضعیف تر ،مسبب بسیاری از بدبختیهای مردم شدند

    • بدون نام

      اره چاره ای نیست.
      مردم چاره دارن؟بله شما برا بچه هاتون پول لازمید و باید پاتون رو گلو مردم بذارید و تا مرگ فشار دهید.
      لعنت.....

    • بدون نام

      کاری نیست دیگه به سر این مردم بدبخت نیارین.واقعا شرمم میشه بگم‌ایرانیم

    • بدون نام

      الهی.. اذیت شدین اشکالی نداره جبران میشه فقط سریع گرون کنیدتاعقب افتاگیتون جبران بشه .....واقعاکه بی کفایتا

    • نعمت اله رحمتی

      آین شیب ملایم به ته دره ختم خواهد شد ؟!!.

    • بدون نام

      اعتقاد از این جا معلوم می شود قبل ماه رمضان و قبل نوروز قیمتها در ایران گران می شود اما در اروپا قبل عید سال نو همه ی قیمتها پایین می آید تا نیاز مندان هم بتوانند خرید کنند اعتقادات این جاست نه در فرصت طلبی های ما....‌.که کارمان احتکار و کم فروشی و گران فروشی است ..... ببینید پراید قیمتش برابر بنز آلمان است....یا گوشت برزیلی رو می خریم کیلویی حدود ۲۲ هزار تومان اما می رسانیم به دست مردم به حدود ۱۰۰ هزار تومان....

    • ش

      چی شد.؟ مگه گفته نشده بود بعد از ماه رمصان قیمت مرغ کاهش خواهد یافت .چرا مردم را سر کار میگذارید.از قیمت کذایی دولتی ۱۱۵۰۰ تومانی تا قیمت کذایی دولتی.به ۱۲۹۰۰ تومان .یعنی شما فکر میکردید که قیمت ۱۱۵۰۰ خیلی ارزان است .که میخواهید به۱۲۹۹۰ برسا نید.؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای کسانی که به دنبال ارزانی هستید در حال حاضر مرغ را از تولید کننده ۷۵۰۰تومان می خرند یک حساب سر انگشتی هزینه تولید را ۸۵۰۰تومان به بالا نشان می دهد آیا فکر می کنید مرغ با باد هوا رشد می کند? کل کشور روی ۱۰۰۰ تومان مرغ گیر کرده الان دو ماهه مردم ایران از جیب مرغدار سوبسید می گیرد

    • هم وطن

      گرانی وارزانی دست خودتونه نه کس دیگه لعنت بر شما پانصد تومن حقوق اضافه شده قیمت لحظه ای افزابش می یابد

    • وحید

      چندنفر ازاین افراد بعد ازخشم مردم میتونن فرارکنن

      پاسخ ها

      • بی نام

        اینقدر مرغو گرون بکنید تا جونتون در بره کی دیگه این مرغای هورمونی رو میخوره آدم دلش از مرغ بهم میخوره به درک که مرغ گرون میشه

    • بدون نام

      پس گفتید بعد از ماه رمضان ارزان میشه .یه دفعه به ملت بگید .هر کی نداره همینطور به خودکشی ادامه بده چرا نگاهی به زیاد شدن خودکشی ها که الان خانوادگی شده نمی اندازید

    • بدون نام

      الهی بمیرید

    • بدون نام

      مرغ ۶۰۰۰ تومانی در عرض ۳- ۴ ماه ۱۳۰۰۰ تومان شد

    • بدون نام

      من نمیدونم شما چه طوری میخواین جواب خداروبدین......خدا باعث وبانیشو لعنت کنه

    • بدون نام

      دیگر دارید خشم مردم را در میآورید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج