۸۷۲۲۹۲
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

فیل فودن؛ این اسم را به خاطر داشته باشید

ظهور ستاره در آسمان اتحاد... ذخیره‌ی مطمئن مربی نابغه.

وب‌سایت نود: وقتی امپراطور رم، کلاودیوس اول در سال ۴۳ میلادی ، انگلیس را فتح کرد و سربازان رمی شبه فوتبال را در بریتانیا رواج دادند و انگلیسی‌ها عاشق سینه چاک توپ و تور لقب گرفتند، هیچ کس فکر نمی کرد که قرن ها بعد ، مهد فوتبال دنیا، در تلاش برای پیدا کردن ریشه های خود باشد و با یافتن آنها برای دنیا خط و نشان بکشد.

ستاره ی قرن بیست و یکی منچستر سیتی

۲۸ می ۲۰۰۰ تاریخ تولد مبارکی بود برای پسری که از شش سالگی رویای ستاره شدن در آسمان آبی‌ها را داشت و ۱۸ سال و ۳۲۷ روز بعد از آن تاریخ توانست اولین بازیکن متولد قرن ۲۱ باشد که در لیگ برتر برای سیتزن‌ها گلزنی می کند آنهم در بازی انتقامی از زنبق های سفید در دور برگشت بازیهای فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹.

پسر بچه‌ی مورد تایید پپ، حالا، در کنار افتخاراتش ، مثل بازی برای تیم زیر ۱۸ سال انگلیس در ۱۵ سالگی ، قرار گرفتن در فهرست سیتی برای بازی مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان در ۱۶ سالگی، بردن توپ طلای جام جهانی زیر ۱۷ سال ۲۰۱۷، حضور در لیگ قهرمانان به عنوان جوان ترین بازیکن انگلیسی با ۱۷ سال و ۱۹۲ روز برابر شاختار دونتسک، حضور در مرحله‌ی حذفی لیگ قهرمانان به عنوان جوانترین بازیکن انگلیسی با ۱۷ سال و ۲۸۳ روز برابر بازل سوییس و جوان ترین بازیکن بوسه زن بر جام قهرمانی لیگ جزیره تا به امروز، می‌تواند نام خود را در کنار میکا ریچاردز و استوریج ، به عنوان سومین گلزن جوان تاریخ لیگ برتر ببیند تا همه به یاد عکس خردسالی بیفتند که جو مکین بازیکن یاب من سیتی چندین سال پیش در سایت باشگاه منتشر کرد و نوشت:

"فیل فودن: این اسم را به خاطر داشته باشید"

فیل فودن؛ این اسم را به خاطر داشته باشید

مقبول مربی، محبوب هواداران

مسافت ۹ دقیقه ای استاک پورت، شهر قدیمی و متعلق به طبقه‌ی کارگری انگلیس با ساختمانهای آجری قرمز رنگ، تا منچستر، مسافت کوتاهی برای سفرهای روزانه ی پسری ست که خوب می داند بازی در اتحاد و پوشیدن پیرهن آبی آسمانی تیم محبوبش، یک لحظه ی خاص است... لحظه ای که اگر خوب از آن استفاده کند و قدرش را بداند، می‌تواند او را تبدیل به بازیکن محبوب سیتیزنهایی کند که همیشه یا درباره‌ی فوتبال حرف می زنند، یا فوتبال بازی می کنند، یا فوتبال می بینند تا در اتحاد یک صدا برای او بخوانند : تو یکی از مایی( he is one of our own) و این یعنی خود خوش شانسی.

فیل فودن؛ این اسم را به خاطر داشته باشید

جدایی؟ هرگز

گواردیولا اگر چه این بازیکن چپ پا را فراتر از یک هافبک و بازیکن ویژه به عنوان بال عقب یا حتی وینگر راست می داند، معتقد است صحبت کردن در خصوص بازیکنان جوان تیمش خطرناک است و هر اظهار نظری مانع رشد و یادگیری آنها می‌شود. اما پدیده ی این روزهای سه شیرها و من سیتی نشان داده چه با صحبت پپ و چه بدون تمجیدهای او توانسته ستاره‌ای باشد که راه آسمان آبی منچستر را پیدا کند.

و البته گواردیولا را وادار به این اقرار: جدایی فیل فودن از سیتی؟؟!!! غیر ممکن است

فودن تا این روزهای قرن بیست و یکم ثابت کرده مهم نیست اهل سویل، سائوپائولو یا استوک پورت باشید، اگر خوب هستید به اندازه ی کافی، شما به اندازه ی کافی خوب هستید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج