۸۷۲۴۶۳
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

شروط پلیس برای تداوم حیات شبانه در تهران

با پایان ماه مبارک رمضان ساعت کار اصناف در پایتخت به حالت اول خود بازگشت و جان گرفتن طرح حیات شبانه به گفته رئیس پلیس پایتخت، منوط به تامین سه شرط است که هنوز اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

خبرگزاری ایسنا: با پایان ماه مبارک رمضان ساعت کار اصناف در پایتخت به حالت اول خود بازگشت و جان گرفتن طرح حیات شبانه به گفته رئیس پلیس پایتخت، منوط به تامین سه شرط است که هنوز اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، درباره ادامه طرح حیات شبانه تهران پس از پایان ماه مبارک رمضان اظهارکرد: در ماه رمضان برخی از صنوف تا هنگام سحر و قبل از اذان صبح فعالیت داشتند اما با پایان ماه رمضان ساعت کار اصناف به حالت عادی بازگشته است.

وی درباره اینکه بنا بود پیش از این طرح حیات شبانه پس از پایان ماه رمضان نیز در تهران ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: ما در جلسات مربوط به حیات شبانه حضور داشتیم و اعلام کردیم که اگر قرار است اقدامی در این زمینه انجام شود باید سه امر مهم مورد توجه قرار بگیرد و در همین راستا اعلام کردیم که باید تمهیداتی برای امنیت فروشندگان و مردم در نظر گرفته شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه باید پیوست انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای این طرح تعریف کنیم، تصریح کرد: تاکنون این اتفاق رخ نداده است و چنین پیوستی ارائه نشده است، اما اگر این به شروط و مسائل توجه شود پلیس مخالفتی با این طرح نخواهد داشت.

رحیمی درباره اینکه آیا ساعت کار فعلی صنوف تا ساعت یک بامداد است، گفت: برخی از صنوف که کاربریشان اجازه فعالیت تا ساعت یک بامداد را به آنان می‌دهد می‌توانند تا این ساعت فعالیت کنند، اما لازم است که قبل از آن هماهنگی‌های لازم را با صنف مربوطه و پلیس انجام دهند و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

زیست شبانه یا همان حیات شبانه یکی از طرح‌هایی بود که طی دو سال اخیر از سوی برخی از اعضای شورای شهر تهران ارائه شده و در مقاطعی نیز اجرا شد، حتی در اردیبهشت ماه امسال نیز در چند نقطه از تهران این طرح به شکل پایلوت اجرا شد، اما به نظر می‌رسد که اجرای دائمی مصوبه شورای شهر تهران حداقل نیازمند تأمین سه شرط اصلی پلیس باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا که چقدر پلیسا بی کار

    • بدون نام

      یعنی خداوکیلی تهران ۴ ساعت روی آرامش نباید ببینه ؟!!

    • بدون نام

      دیشب یه مامور در فرمانیه که تلویزیون نشون داد از یکی پرسید بچه کجایی ؟ پسرجوان : فلاح .پلیس فلاح هستی اینجا چیکار میکنی؟!!!! مگه حکومت نظامی یا جنوب شهری تقسیم شده ! که نباید بره منطقه یی دیگر ؟ !!! پلیس دور دور را اگر درد سرساز بود جریمه کند ولی برای چی از محلت اومدی.....!؟ مگه خیابان بالا شهر مال پدری بچه پولدارهست ؟ سلیقه یی ونسنجیده حرف زدن اونهم جلوی دوربین برازنده نیست ازما گفتن

    • بدون نام

      انقدر مردم را نکشید توخیابان رای شب گردی روز بیچاره اه برای صنار بدوند وشب شماها ده برابر پیادشون کنید مگر استراحت لازم ندارند فقط مسابقه بدوبدو است وخوردن ساندویج ول کنین مردم را هر کس میخواهد دست زن وبچه اش را میگیرد وساعتی به پارک میرود وبر میگردد مردم شب بیدارند وروز خواب اون بدبختی هم که صبح زود میخواهد یر کار برود آرامش ندارد خسته است سر کار هم خلق وخوی خوبی ندارد به اعصاب مردم هم فکر کنید همه ثروتمند نیستند وروی گنج نخوابیده اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج