جاباما
۸۷۲۶۳۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ساعات کاری ادارات تهران تغییر می‌کند؟

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به تغییر زمان فعالیت شهرک‌های صنعتی گفت: فعلاً برنامه‌ای برای تغییر ساعات کاری ادارات وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان : محمد امامی امین عصر امروز در حاشیه جلسه رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفع مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی مورد توجه جدی قرار می‌گیرد چرا که با توجه به در پیش بودن تابستان مشکل کسری آب و برق داریم.

وی بیان کرد: اکنون شهرک‌های صنعتی با ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند به این دلیل که در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات سال‌های گذشته عملیاتی نشده که کسری آن به دلیل عدم وجود منابع عنوان می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ادامه داد: مقرر شده که بخشی از منابع موردنیاز توسط شرکت شهرک‌های صنعتی، بخشی توسط نیروگاه‌های مستقر و همچنین آب منطقه‌ای تأمین شود ضمن اینکه برق منطقه‌ای نیز باید نسبت به احداث خط لوله و ایستگاه‌های برق اقدام کند.

امامی امین همچنین عنوان کرد: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین برق ۴۰۰ کیلوواتی از حوزه سمنان توسط سازمان مدیریت صورت گرفته تا به زودی این میزان برق وارد مدار شود.

وی همچنین در پاسخ به سوأل خبرنگاری مبنی بر کسری برق و برنامه تغییر زمان‌بندی ساعات کاری گفت: قرار شد برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انجام شود تا با هماهنگی شهرک‌های صنعتی برخی از کارخانه‌ها در ایام هفته تعطیل و فعالیت‌ها آن‌ها به روزهای پنجشنبه و جمعه منتقل شود تا تقسیم‌بندی صورت گیرد و بار ترافیکی در طول هفته تقسیم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: تغییر زمان فعالیت‌ها تنها در مورد شهرک‌های صنعتی است و فعلاً در مورد تغییر ساعات کاری ادارات برنامه‌ای وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برق وآب وبه عراق نفروشیدمشکل پیش نمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج