۸۷۲۶۸۷
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

حرف‌های مهم نبی درباره پرسپولیس و برانکو

عضو هیئت مدیره پرسپولیس اعلام کرد که بر اساس مصوبه گزینه اول و‌ آخر آن‌ها برانکو‌ است.

ورزش سه: مهدی محمد نبی، عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال این که با توجه به بدهی یک میلیون یورویی باشگاه پرسپولیس به برانکو گفته می‌شود این مربی فصل آینده در پرسپولیس نخواهد بود، است: اولا ارقام مندرج در قرارداد محرمانه میباشد و ضرورتی بر رسانه ای شدن این قبیل موضوعات از وظائف ذاتی مانیست وثانیا طبق مصوبه ۴۰ روز پیش هیئت مدیره برانکو سرمربی پرسپولیس بوده و خواهد بود. از برانکو برنامه بلند مدت خواسته‌ایم و به او گفته‌ایم که این برنامه را به مدیرعامل ارائه دهد.

اگرچه باشگاه در خصوص منصرف کردن برانکو ازتصمیمش و تاکید برادامه همکاری با پرسپولیس براساس قراردادی که با باشکاه دارد به لحاظ محتوی حقوقی از اعتبار و جایگاه قانونی برخوردار است و هیات مدیره واقف به رفتار حرفه ای از این دست موضوعات در گذشته نیز بوده و تجربه لازم را بکار خواهد گرفت .

حرف‌های مهم نبی درباره پرسپولیس و برانکو

وی ادامه داد: روز گذشته و امروز جلسات متعدد و مفیدی برای تامین منابع مالی داشتیم تا بتوانیم مطالبات برانکو را پرداخت کنیم. نتیجه این جلسات قطعا منتهی به پرداخت مطالبات برانکو تا موعد مقررخواهد شد.

نبی در واکنش به این موضوع که گفته شده از داخل باشگاه پرسپولیس با بازیکنان این تیم تماس گرفته و اعلام شده در لیست برانکو نیستند، خاطر نشان کرد: بعد از آخرین بازی پرسپولیس در لیگ در دفتر باشگاه اعضای هیئت مدیره با برانکو جلسه‌ای برگزار کردند و ایشان گفتند تمام بازیکنان پرسپولیس در لیست فصل آینده حضور دارند، مگر آنهایی که از باشگاه‌های خارجی پیشنهاد مناسب داشته باشند. قطعا باشگاه جلوی رشد بازیکنانی که پیشنهادهای خوبی از خارج از کشور داشته باشند را نخواهد گرفت.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: اگر فردِی بدون اختیار و ماموریت از باشگاه پرسپولیس با بازیکنان تماس گرفته و چنین چیزی گفته نظر شخصی‌اش را اعلام کرده و این موضوع قطعاً مخالف نظر هیئت مدیره و برانکو است.

وی درباره این که اعلام شده رغبتی به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است، گفت: رغبتی به نمایندگی از هیئت مدیره برای نظارت بر نقل و انتقالات ماموریت یافته و عرب نیز به عنوان مدیرعامل اختیار لازم را در این خصوص دارد.

نبی درباره شایعه تماس با برخی از مربیان برای جایگزینی برانکو گفت: این موضوع کذب است و مورد تایید هیئت مدیره نیست. گزینه ما براساس مصوبه هیئت مدیره فقط و فقط برانکو است .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته نباید قرار داد مربیان و بازیکنان لنگ رسانه ای بشه. عدالت یعنی همین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه قرارد شفر و اين يارو رو كه ميخواهيد بياريد رسانه اي شد، پاتوسي و منشا و... مگه رسانه اي شد

    • هر چه برانکو بگه

      ایولا درود برمهدی محمدنبی باتجربه وباسیاست وباتعصب
      ماسپاسگذار شماهستیم.

    • بدون نام

      خوشم میاد خوب حرف های سولمبه قلمبه تو مصاجبه ها میزنید ولی اعضای هیات مدیره دوتیم استقلال وپرسپولیس عرضه اوردن هزارتومن پول به این دو باشگاه رو ندارن همین ایرانسل رو هم وزارت ارتباطات‌ داره صدقه بهشون میده در حالی که. تمام باشگاها ایران دارن از شرکت های دولتی پول میخورن این دوتا باشگاه دولتی دارن از جیب طرفداران راه می افتن بعد هم میگن دولت نباید به باشگاها پول بده پس سپاهان ذوب اهن فولاد مس کرمان وبقیه تیم ها از جیب ترامپ دارن می لومبونن؟

    • بدون نام

      از برانکو برنامه بلند مدت خواسته اید؟؟؟؟ داداش تو خودت سر گلگیر سواری ، معلوم نیست تا آخر فصل تو هیئت مدیره باشگاه باشی یا نه ، از برانکو برنامه بلند مدت می خواهید؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اب رو بريز همونجا كه بوش ملت رو خفه كرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج