۸۷۲۸۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دی‌یونگ: از عملکردم در فینال راضی نیستم

هافبک بازیساز تیم ملی هلند از عملکرد خود در فینال لیگ ملت‌های اروپا راضی نیست.

خبرگزاری تسنیم: فرنکی دی یونگ پس از پیروزی باخت یک بر صفر تیم ملی هلند مقابل پرتغال در فینال لیگ ملت‌های اروپا، اعتراف کرد که از عملکرد خود راضی نیست وچون به اندازه کافی برای مهاجم تیمش موقعیت‌سازی نکرده است.

ستاره تیم فوتبال آژاکس که از فصل آینده در بارسلونا توپ خواهد زد، برخلاف بازی قبلی تیمش مقابل ملی کشورش مقابل انگلیس که در آن عملکردی بی‌عیب ‌‌و‌نقص داشت و بهترین بازیکن میدان شد، مقابل پرتغال نتوانست گره‌ای از کار تیمش باز کند. با این حال او به خاطر عملکرد خوبش از ابتدای مسابقات تا پایان آن به عنوان بهترین بازیکن جوان تورنمنت لقب گرفت.

او پس از مسابقه به شبکه NOS گفت: قبول دارم که خیلی بهتر از این‌ها می‌توانستم بازی کنم. به اندازه کافی میان خط میانی و دفاعی پرتغال موقعیت نساختم.

هلندی‌ها در بازی قبلی‌شان مقابل انگلیس در مرحله نیمه نهایی به خاطر کشیده شدن مسابقه به وقت‌های اضافه متحمل فشار مضاعفی شدند، ضمن اینکه بازی‌شان یک روز بعد از بازی پرتغال مقابل سوئیس برگزار شد. با این حال دیونگ حاضر نشد از این موضوع به عنوان بهانه‌ای برای توجیه باخت لاله‌ها استفاده کند.

دیونگ افزود: بازی‌مان مقابل انگلیس خیلی سخت بود. بعضی از ما قبل از آن بازی سه هفته بود که به میدان نرفته بودند و ناگهان خودشان را در وقت‌های اضافی دیدند، آن هم در چنین سطح بالایی با این حال نباید بهانه بیاوریم چون ما بازیکنانی حرفه‌ای هستیم. این دلیل باخت امشب ما نبود اگرچه ما با آمادگی جسمانی صد درصدی بازی نمی‌کردیم.

دیونگ ۲۲ ساله که تنها ۸ ماه پس از انجام اولین بازی‌ ملی‌اش شب گذشته نهمین بازی ملی خود را به ثبت رساند، تأکید کرد: ما به رسیدن‌مان به این مرحله از رقابت‌ها به دنیا نشان دادیم که هلند چه پتانسیلی دارد. در این مسیر تیم‌های بزرگی را شکست دادیم و از بازی در مراحل نیمه نهایی و فینال هم تجارب خوبی کسب کردیم. این تجربه برای ما در یورو ۲۰۲۰ بسیار مفید خواهد بود اما ابتدا ما باید به آن رقابت‌ها صعود کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج