۸۷۲۸۸۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
پ

کواکبیان: ایران متقاضی میانجی‌گری ژاپن نیست

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برخی رسانه‌ها به گونه‌ای فضاسازی می‌کنند که گویا ایران تقاضای گفت‌وگو با نخست‌وزیر ژاپن را داشته و ایران در پی میانجی‌گری آبه است در حالی که هرگز این طور نیست.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برخی رسانه‌ها به گونه‌ای فضاسازی می‌کنند که گویا ایران تقاضای گفت‌وگو با نخست‌وزیر ژاپن را داشته و ایران در پی میانجی‌گری آبه است در حالی که هرگز این طور نیست.

مصطفی کواکبیان در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس، گفت: از سخنگوی دولت می‌خواهم به برخی القائاتی که می‌شود پاسخ دهد. مثلا در برخی رسانه‌ها القاء می‌شود که پذیرش استعفای وزیر آموزش و پرورش به معنای بی‌اعتنایی به خواسته‌های فرهنگیان است. این مسئله را توضیح دهید.

وی تاکید کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان و سایر مطالبات فرهنگیان باید به موقع اجرا شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، متقاضی گفت‌وگو با ایران را نخست‌وزیر ژاپن اعلام کرد و گفت: متاسفانه در برخی رسانه‌ها به گونه‌ای فضاسازی شده که گویا ایران تقاضای گفت‌وگو با نخست‌وزیر ژاپن را داشته و ایران در پی میانجی‌گری آبه است در حالی که هرگز این طور نیست. سخنگوی دولت باید درباره این مسئله نیز اطلاع‌رسانی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری به وزیر نفت، گفت: وزارت نفت حق شهرداری تهران بابت بهینه‌سازی مصرف سوخت را پرداخت نکرده است. اگر پرداخت شود مشکل حمل و نقل که مشکل اصلی مردم تهران است، حل می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      به آبه شینزو بگید نیاد اصلا.

    • milad m

      پس چندروز پیش اقای ظریف واسه چی رفت عراق و قطر وژاپن رفتن خخخخخخ

    • milad m

      رو که نیست سنگ پای قزوینه

    • بدون نام

      توسیری نمیفهمی ما گرسنها چی میکشیم

    • بدون نام

      خوب معلومه کاسبان تحریم از گفتگو استقبال نخواهند کرد

    • بدون نام

      نه اصلا اینطور نیست!!!!!!!ابدا!!!!!!چون امریکا با تحریم ایران از نظر اقتصادی تحت فشاره و فروش نفت و پتروشیمیش افول کرده و امریکا به زور داره خرج خودش رو در میاره و بازار بورس و سرمایه اش سقوط کرده و هر امکان داره مثل شوروی متلاشی بشه به خاطر همین ژاپن رو فرستاده تا از ابن بست بیاد بیرون!!!!!!!!! تحلیل نماینده مجلس رو ببین !!!!!!!ببینید کیا دارن تو مجلس برا ما نسخه می پیچن!!!!!!!!

    • بدون نام

      حالا شما نمیرید که رئیس جمهور یه کشور آرام و پیشرفته و صلح طلب و کشوری که تو کار کشورهای دیگه دخالت نمیکنه داره میاد ایران. شما از افراد صلح طلب بدتون میاد برا همین مشتاق نیستید که رئیس جمهور ژاپن بیاد و کار و کاسبی شمارا کساد کنه

    • بدون نام

      ولی مردم ایران نظر دیگه ای دارن

    • بدون نام

      ژاپن کشوری هست بدون دخالت در کاردیگران فقط به فکر پیشرفت هست حتی مثل ما نفت و گاز نداره ولی از لحاظ پیشرفت حرف اول را میزنه. کسی نگفته که ایران خواسته خود شینزو آبه بیاد بلکه خودشون چون انسان صلح طلبی هستند دارن میان وگرنه که ما که شما ها را میشناسیم که چنین درخواستی از آبه نداشتید چون انسانی هستید جنگ طلب و تحریم ها و مذاکره نکردن به نفع تو و امثال تو هست . اگر مذاکره بشه نونتون آجر میشه برا همین تو و روزنامه کیهان دارید حرص میخورید که رئیس جمهور ژاپن داره میاد. فقط کاش سکته نکنید.

    • آتش به اختیار رانخوار مختلس

      ما میانجی گری نمی خواهیم . ما فقط جنگ میخواهیم !

    • s.m

      بگو خودم متقاضی نیستم،کاسبان تحریم متقاضی نیستن،ملت هلاک شدن از این اوضاع فلاکت بار.بسه دیگه بجای اینکه از قول مردم حرف میزنید همه پرسی برگزار کنید ببینید مردم چی میخوان.دشمنی و جنگ همش دودش تو چشم ما میره.

    • بدون نام

      شما از کی تا حالا وکیل همه ایرانیان شدید که بدون رفراندوم از طرف همه حرف می زنی ،بسه بابا بسه ،ولکن این تند روی ها به جایی نمیرسه تا کی دور گود بشینی و لنگش کن ،سر بدین.

    • بدون نام

      شمایک نماینده هستیدولی توی تمامی کارهادخالت میکند

    • غلام

      شما بکار نمایندگی خودت برسید مصوبات مجلس دولت اجرا نمی کند ویا دور میزند مانند افزایش حقوق وغیره صدای غرا خودت بلند نمی کنید بحث میانجیگری ژاپن هرچه باشد از طرف مقامات مسئول اطلاع رسانی می شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج