۸۷۲۹۵۵
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

تحویل بیش از ۱۶هزار خودرو به مشتریان

نماینده مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: به منظور تأمین نیاز بازار و افزایش عرضه، تکمیل محصولات دارای کسری آغاز شده و در روزهای اخیر ۱۶ هزار و ۲۵۵ دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: به منظور تأمین نیاز بازار و افزایش عرضه، تکمیل محصولات دارای کسری آغاز شده و در روزهای اخیر ۱۶ هزار و ۲۵۵ دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از گروه صنعتی ایران خودرو، علیرضا بخت آزما با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل افزایش تقاضا در بازار خودرو و ضرورت تأمین نیاز مشتریان از سویی و ایجاد گردش نقدینگی در زنجیره تولید خودرو از سویی دیگر، با دستور مدیرعامل این گروه صنعتی تمامی گروه‌های تأمین، تولید، برنامه‌ریزی و سازندگان، بر تجاری‌سازی خودروهای ناقص و تحویل به مشتریان تمرکز کرده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات تحمیلی ایجاد شده به دلیل تحریم‌های ظالمانه، گفت: در حال حاضر سازندگان نیز با شرایط جدید منطبق شده و با تمهیداتی که اندیشیده شد، زنجیره تأمین در حال بازگشت به شرایط عادی است.

او با بیان اینکه کارگروه‌های ویژه‌ای برای هم‌افزایی و همکاری در تمامی زمینه‌های تأمین، برنامه‌ریزی و شرکت‌های قطعه‌سازی تشکیل شده است، اظهار کرد: در روزهای تعطیل اخیر کارکنان در واحدهای مرتبط به صورت سه شیفت در محل کار حاضر شدند و توانستند عدد تجاری‌سازی خودروهای ناقص را به بیش از ۱۶ هزار دستگاه خودرو افزایش دهند به‌گونه‌ای که در روز عید سعید فطر تعداد ۲۵۰۰ دستگاه خودرو تکمیل و تحویل مشتریان داده شده است.

طبق اعلام ایران خودرو، بخت آزما با تاکید بر رعایت تمامی شاخص‌های استانداردی و کیفیت در فرآیند تجاری‌سازی خودروها گفت: به مشتریان اطمینان می‌دهیم که با برنامه‌ریزی منسجم، قطعات تأمین و بر روی خودروها نصب شده و فرآیند تجاری‌سازی بدون هرگونه تخطی از استانداردهای کیفی انجام شده است.

وی به حداقل رساندن تولید خودروی ناقص را از اهداف تعیین شده دانست و اظهار کرد: با تثبیت تجاری‌سازی روزانه ۲۰۰۰ دستگاه؛ در هفته‌های آینده تیراژ تکمیل و تجاری‌سازی و تحویل خودرو را روزانه به ۲۵۰۰ دستگاه و در نهایت ۳۰۰۰ دستگاه خواهیم رساند و خودروهای کف کارخانه در زمان مناسب و با کیفیت مطلوبی به دست مشتریان خواهد رسید.

او با بیان اینکه به زودی تعهدات معوق به مشتریان به روز خواهد شد گفت: با عبور از مسیر بحرانی و با تأمین قطعات، خودروها بدون درنگ تکمیل و به دست مشتریان می‌رسد.

طبق اعلام ایران خودرو، خودروهای تجاری‌سازی شده شامل گروه ۲۰۶، دنا، دنا پلاس، رانا، پژو ۲۰۷، تندر ۹۰ پلاس و اتوماتیک، تندر ۹۰، سمند، سورن، آریسان، گروه پارس، پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۰۸ بوده که در روزهای اخیر به مشتریان تحویل داده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسیم

      بله بعد از اینکه 2 سال پول مردم رو خوابوندن... حداقل کاش پیش پرداختها رو اینقدر بالا نمیگرفتن که مردم ضرر نکنن

    • بدون نام

      مدیر عمل دروغ گو

    • محمد محمدی

      همش دروغه من از ماه مهر سال 97 منتظر ماشین ثبت نامی ام از ایران خودرو هستم

    • h

      به خدا دروغ میگن تحویل ندادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج