۸۷۲۹۸۸
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

وزارت ورزش: سرخابی‌ها مشکلی نخواهند داشت

 وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که تلاش جمعی بر این است که فصل آینده ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس بدون هیچ مشکلی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند.

وبسایت نود: وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که تلاش جمعی بر این است که فصل آینده ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس بدون هیچ مشکلی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند.

«مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان روزانه پیگیر برنامه‌ها و مشکلات ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس است و تلاش جمعی بر این موضوع متمرکز است که فصل آینده استقلال و پرسپولیس بدون هیچ مشکل و دغدغه‌ای در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند.

وزارت ورزش: سرخابی‌ها مشکلی نخواهند داشت

براساس این گزارش، وزیر ورزش و جوانان همچنین در تماسی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خواستار کمک و پیگیری پرداخت مطالبات استقلال و پرسپولیس از محل حامیان مالی و اپراتورها شد که با دستور «محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توافق لازم برای تأمین و پرداخت هر چه سریع‌تر مطالبات بین مدیران عامل ۲ باشگاه و ایرانسل صورت گرفته است.

پیگیری مسائل مالیاتی و بدهی انباشته گذشته و حل کردن مشکلات مالیاتی با مراجع ذی ربط، تأمین نیازهای مختلف، پیگیری روند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در اسرع وقت، پیگیری اصلاح ساختار اداری و تشکیلاتی ۲ باشگاه و آماده سازی آنها با بهترین شرایط مالی و شفافیت برای واگذاری به سازمان خصوصی سازی جهت وارد کردن به فرابورس مطابق قانون بودجه سال ۹۸ کشور، از جمله اقدامات مهم دکتر مسعود سلطانی فر با کمک مدیران عامل و هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس ظرف روزهای گذشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقاق وزیر,,این دوتیم خیلی طرف داردارند,خواهشمنداست به وضع این دوتیم بیک اندازه رسیدگی کنید,شمامسوول هستی,بعدهامردم فوتبال دوست کشوردراین موردقضاوت خواهندکرد,,پرسپولیس واستقلال ,درسرارسرکشوربرای خودشان حامیان زیادی دارند,بنظر می رسدشماباین دوتیم بیک چشم نگاه نمی کنید ,, خداکنداشتباه ازطرف من باشد,,ولی خودتان می دانید در اندرون تان چی میگذرد,,بااحساسات این حامیان فوتبال بازی نکنید,والله گناه دارد,,ازمسوولین ورزش تقاضادارم این نوشته رابه رویت اقای سلطانی برسانید,,من ۶۷سال سن دارم ونزدیک چهل وپنج سال است که دنبال فوتبال هستم,بشدت فوتبالیم ,

    • بدون نام

      مسئولان ما فقط حرف قشنگ میزنن
      البته بیشتر زر میزنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج