۸۷۳۱۸۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

نامه نمایندگان اصفهان به روحانی درباره زاینده‌رود

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله نکاتی که در نامه نمایندگان اصفهان به رئیس جمهور تاکید شده است، مقصر بودن وزارت نیرو در خشک شدن زاینده‌‌رود طی سال‌های گذشته است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله نکاتی که در نامه نمایندگان اصفهان به رئیس جمهور تاکید شده است، مقصر بودن وزارت نیرو در خشک شدن زاینده‌‌رود طی سال‌های گذشته است.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جمع خبرنگاران با اشاره به نامه نمایندگان اصفهان به رئیس جمهور اظهار داشت: درخواست نمایندگان این است که هر چه سریع‌تر جلسه ستاد احیای زاینده‌رود به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شده و همچنین مصوبات شورای عالی آب به حاشیه کشانده نشود.

وی ادامه داد: بنابراین باید یک ستاد مجزا به ریاست معاون اول رئیس جمهور و حتی با حضور کارشناسانی خارج از وزارت نیرو به عنوان دلسوزانی برای احیای زاینده‌رود برگزار شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان درباره نکات این نامه بیان کرد: از جمله نکاتی که در این نامه تاکید شده است، مقصر بودن وزارت نیرو در خشک شدن زاینده‌‌رود طی سال‌های گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: ما در نامه‌ای که خطاب به رئیس جمهور نوشتیم خاطرنشان کردیم که پیش از سفر خود به اصفهان تکلیف ستاد احیای زاینده‌‌رود را روشن کنند.

نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار پیگیری و تذکر جدی به وزارت نیرو نسبت به تغییر رویکرد خود برای احیای زاینده‌رود و همچنین تشکیل یک واحد مستقل با زمان‌بندی مناسب برای بازبینی طرح پیشنهاد شده، قبل از سفر رئیس‌جمهور به اصفهان شدند.

نمایندگان ضمن درخواست فوری به رسیدگی به مسئله احیای زاینده‌رود و آب اصفهان، تأکید کردند که منظور از تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود، ایجاد یک مدیریت قوی برای جبران ضعف‌های اجرایی در عملیاتی شدن مصوبات قانونی شورای عالی آب و شورای هماهنگی توزیع عادلانه آب زاینده‌رود است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب برکنارکنیداین نماینده اصفهان چرافقط به فکراستانش به فکرکل ایران نیست چون میخواهدرای جمع کنه این خیانت نیست چیه

    • اردکانی

      خشک شدن زاینده رود نتیجه سه وعده غذا خوردن اصفهانیها در کنار رودخانه است !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج