۸۷۳۱۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیکفورد: ملی‌پوش انگلیس نمی‌تواند عادی باشد

جردن پیکفورد، دروازه‌بان تیم ملی انگلیس که فصل دشواری را پشت سر گذاشته می‌گوید احساس می‌کند حالا دیگر مرد شده و از این به بعد با گذشت هر روز دروازه‌بان بهتری خواهد شد.

ورزش سه: دروازه‌بان تیم ملی انگلیس، جردن پیکفورد می‌گوید از زمانی که باور پیدا کرده که دیگر انسانی عادی نیست بلکه دروازه‌بان تیم ملی بزرگی مثل انگلیس است، به مراتب پخته‌تر شده و با روحیه و اعتماد به نفس بالا توانسته جایگاه خود را به عنوان سنگربان اول سه‌شیرها تثبیت کند.

پیکفورد سال گذشته بعد از درخشش در جام جهانی روسیه، در لیگ برتر به عنوان سنگربان اورتون فراز و نشیبهایی داشت و عملکرد او با انتقادهای زیادی مواجه بود. مشکلات در زندگی شخصی پیکفورد هم حاشیه‌های اطراف او را افزایش داده بود. با این حال، پیکفورد در اواخر فصل موفق شد در هفت بازی آخر اورتون پنج کلین‌شیت به ثبت برساند تا فصل را با عملکردی خوب تمام کند.

پیکفورد بعد از کسب مقام سومی لیگ ملتهای یوفا توسط انگلیس گفت:" مساله اینجا است که من هم مثل همه هم سن و سال‌هایم فکر می‌کردم یک آدم معمولی هستم ولی بعد از مدتی به این نتیجه رسیدم که نه، من یک آدم معمولی نیستم، من دروازه‌بان یک تیم ملی بزرگ مثل تیم ملی انگلیس هستم".

درواز‌ه‌بان تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:" بله من هم دلم می‌خواهد یک آدم معمولی باشم ولی شرایط به گونه‌ای رقم خورده که چنین چیزی دیگر امکان ندارد. وقتی در این سطح وارد فوتبال می‌شوید کم کم همه اینها را یاد می‌گیرید، مرد می‌شوید و شروع به پیشرفت می‌کنید".

پیکفورد در ادامه گفت:" اوایل فصل خیلی تحت فشار بودم و از من انتقاد می‌شد ولی به خاطر پختگی و تجربه‌ای که بدست آورده بودم توانستم اوضاع را مدیریت کنم و اواخر فصل با کلین‌شیت‌های متعدد خودم را نشان دهم. این کار من نشان داد که چطور شخصیتی دارم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج