۸۷۳۳۱۹
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

قانون جدید فیفا علیه استقلال

استقلالی‌ها رو دست خوردند. آن‌ها فکر می‌کردند اگر وینفرد شفر به باشگاه بن‌یاس برود و مثلاً قراردادی به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار ببندد، نیازی نیست یک دلار هم به این مربی بدهند.

خبرورزشی: استقلالی‌ها رو دست خوردند. آن‌ها فکر می‌کردند اگر وینفرد شفر به باشگاه بن‌یاس برود و مثلاً قراردادی به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار ببندد، نیازی نیست یک دلار هم به این مربی بدهند. حتی با خود می‌گفتند اگر شفر به این باشگاه اماراتی برود برای مذاکره مجبور است سراغ استقلال بیاید و توافق کند و خلاصه آبی‌ها ضرر نمی‌بینند، اما آن‌ها از قوانین جدید فیفا خبر ندارند.

طبق قانونی که فدراسیون جهانی اخیراً تصویب کرده، مثلاً اگر یک مربی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار با باشگاهی قرارداد داشته باشد، سپس اخراج شود و به باشگاه دیگری برود و حتی قراردادی ۱۰ میلیون دلاری ببندد، باشگاه قبلی او باید ۶ ماه حقوقش را پرداخت کند!

استقلالی‌ها از این قانون با خبر نبودند و ظاهراً به تازگی متوجه آن شده‌اند. رفتار قانونی و درست این بود که استقلالی‌ها حداقل پیش از تعلیق وینفرد شفر دست به بررسی این مسائل می‌زدند نه حالا که او را تعلیق کرده‌اند و فهمیده‌اند حداقل باید ۶۰۰ هزار دلار برای فصل بعد به او بپردازند. به همین خاطر دوباره همه چیز در اختیار شفر است و او هم به سادگی کارهایش را در بن‌یاس انجام می‌دهد.

قرارداد این مربی برای فصل جدید احتمالاً ۷۰۰ هزار دلار است و ۶۰۰ هزار دلار را هم که از استقلال خواهد گرفت و این یعنی برای فصل بعد یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار درآمد خواهد داشت. نکته اینجاست که شفر علاوه بر این ۶۰۰ هزار دلار، حقوق سه ماه خود را هم نگرفته است. دیروز هر چند علی خطیر اعلام کرد پول اللهیار صیادمنش را به عنوان دستمزد به شفر، منشا، ایسما و پاتوسی داده‌اند، اما یک منبع موثق خبری فاش کرد مرد آلمانی سه ماه از حقوقش را طلبکار است.

یعنی او رقم سنگین‌تری از استقلال می‌خواهد. شاید هم این پول کنار گذاشته شده تا بعداً به شفر پرداخت شود. همین چند وقت پیش علی خطیر به خبرنگار ما گفت طلب شفر را نمی‌دهند مگر اینکه تکلیف فسخ قراردادش را با استقلال روشن کند. شاید هم آن‌ها پول را تخصیص داده‌اند ولی هنوز پرداخت نکرده‌اند تا بتوانند ابتدا تکلیف قرارداد فصل بعد را روشن کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الآن استقلالیل میان میگن رئیس فیفا هم پرسپولیسیه !!!
      از خداش هم باشه
      اوف چقد میسوزیت کیسه کشا

    • بدون نام

      کیسه ک از جیبش پول نمیده اما موضوع خیلی باحال شده

    • بدون نام

      آقای فتحی فکر میکنه به تمام قوانین آشناست غافل از اینکه هیچی نمیدونه

    • بدون نام

      اینا کی هستن
      یکی نیست بگه شما که پول می خوان بدید پس عقلا بزارید سرمربی باشه بد که نتیجه نگرفته فقط قهرمان نمی‌تونید بشید
      سهمیه که واستون گرفته
      کسی دیگه هم می‌بود سهمیه هم نمیگرفتید
      چرا میموان‌پول مملکت رو حروم کنید میدونید چقدر بیکار داریم تو این مملکت با این پول میتونیم اشتغال زایی کنیم.
      چرا کسی جلو اینا رو نمیگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلالی ها برگردند توسلولهاشون * عجب رو دستی خوردند ازشفر موطلایی * هیپیپ هورا

    • احمدی

      آغاز ماجراهای همیشگی استقلال .اون دست رودست میگذاره؟خواهید دید چطور حقشو بگیره

    • لنگ پاره

      خیلی جالب شما هم که مدعی العموم هستید نمیدانستید،شما ایرانی هستید یا آلمانی استاد با خودت چند چندی؟راستی ذوق مرگ نشی از این خبر.
      هرآن کس که دندان دهد نان دهد.
      مطبوعات فاسد نمیخوایم نمیخوایم

    • پسررررر خوب

      جووووون کیسه کشا ای همه پول دارند خرج میکنند
      خدا تومان هزینه انتقال شجاعیان و تبریزی شد
      ای هم رو بقیه پولاشون
      پول بیت الحال خرج چه کسانی میشه

    • مصطفی

      چطوره استقلال پول داره بابت فسخ قرارداد شفر ، فسخ قرارداد دو خارجی تمدید قرارداد پاتوسی پرداخت حقوق معوقه مربی و بازیکنان ، استخدام مربی جدید دو میلیون یورویی ، فسخ قرارداد سه بازیکن خارجی نیم فصل و حتما استخدام دو بازیکن خارجی برای فصل جدید بپردازه !!!
      اونوقت پرسپولیس سوگلی وزارت ورزش و دولت حتی نداره بدهی فصل قبل برانکو بهترین مربی چهارسال اخیر رو با وجود درآمد ۴ میلیون یورویی از باشگاه های آسیا و جام جهانی واسپانسر پرداخت کنه

    • بدون نام

      پول واسه هرکی نباشه واسه کیسه کشا هست حالا معلوم شد نورچشمی کیه که هرچقدر بخواد میتونه پول بیت المالو حیف ومیل کنه

    • مهدی

      درآمدی که کیسه از فروش اللهیار بدست آورده برای تمام هزینه های کیسه از قبیل بدهی های گذشته جاری و در پیش رو و هزینه مربی از گذشته ،حال و آینده و خرید بازیکن های میلیونی برای فصل بعد و....می باشد بنازم به این همه برکت .بااین احتساب اللهیار بیش از250میلیون یورو فروش رفته و رکورد قیمت بازیکن شکسته شد.

    • حمید موحد

      هر دم از این باغ گلی میرسد مردم با گران دست وپنجه نرم میکنن بخاطر بی لیاقتی مدیران باشگاه ها چه پولهایی از کیسه این ملت هدر میره حالا مجیدی چه گلی بسرتون زد یک پولی هم باید به اون بدید اول هم بشید خدا از گناهانتان بخاطر حیف میل بیت المال نمیگذره امید وارم که مسئولین با این مدل حیف میلها که حتما برای مدیران باشگاه منافعی هم داره برخورد کنن حداقل قهرمان که نشدن بااین برخورد خوشحالمون بکنن

    • بدون نام

      اینجا بحث این میشه که غیر ورزشیها وقتی به رآس ورزش برسند نتیجه این میشه!!!

    • بدون نام

      مدیران بیسواد و بیخبر ما فقط فکر صیغه هستن

    • بدون نام

      مملکت بی صاحب هست،چقدذهزینه چقد ریخت و پاش،چقد پول بیت المال را حیف و میل میکنن هر فصل ک قهرمان بشن،حالا قهرمان هم میشدن یه حرفی بود،تف به شما،با این پولا هزاران جوان میتونه بر سر خونه زندگی

    • گیله مرد تاجی ۴۴۴۴

      مدیران نالایق تا کی ،،حسرت گذشته تا کی ،، مدیریت غلط تا کی،،بی سوادی مدیران تا کی ،، آخ که آه هواداران خانه مان سوزتان کند،، نیست و نابود تان کند ،، خار و ذلیل تان کند ،، فتحی کچل که دم از حقوق دانی میزد معلوم شد اندازه یه آبدار چی هم مدیریت نمیداند،، هرچند آبدار چی بودن تاج کبیر هم برای ایشان خیلی خیلی زیاده......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج