جاباما
۸۷۳۵۷۳
۱ نظر
۵۰۱۸
۱ نظر
۵۰۱۸
پ

اولین تریلر کامل انیمیشن Frozen ۲ منتشر شد

تریلر جدید Frozen ۲ نشان می‌دهد که سفر جادویی پیش رو است. در اولین تریلر رسمی این دنیای انیمیشنی، که در طول برنامه “صبح بخیر آمریکا” منتشر شد، ملکه السا سعی دارد بفهمد چرا او با نیروهای جادویی متولد شده است.

گیمفا: تریلر جدید Frozen ۲ نشان می‌دهد که سفر جادویی پیش رو است. در اولین تریلر رسمی این دنیای انیمیشنی، که در طول برنامه "صبح بخیر آمریکا" منتشر شد، ملکه السا سعی دارد بفهمد چرا او با نیروهای جادویی متولد شده است. احتمال پاسخ دادن به این سوال او، صدا زدنش و به خطر افتادن قلمرو پادشاهی است‌. این درحالی است که دیروز پوستر جدیدی از این دنباله قبل از انتشار تریلر کامل آن منتشر شد.

اولین تریلر کامل انیمیشن Frozen ۲ منتشر شد

کریستن بل (Kristen Bell) صداپیشه آنا و آیدینا منزل (Idina Menzel) صداپیشه السا مجددا صداپیشگی این دنباله بسیار مورد انتظار را برعهده خواهند داشت. تیم انیمیشن اصلی ۲۰۱۳ وارد سفر جدیدی می‌شوند و از سرزمین‌شان Arendelle فراتر رفته و همانطور که تریلر نشان می‌دهد، آنا در این ماجراجویی به السا ملحق می‌شود.

جاناتان گروف (Jonathan Groff)، جاش گد (Josh Gad) و سنتینو فونتانا (Santino Fontana) برای ایفای نقش مجدد بازگشته‌اند، درحالیکه بازیگران جدیدی همچون ایوان ریچل وود (Evan Rachel Wood) و استارلینگ کا بروان (Sterling K. Brown) به این دنباله پیوسته‌اند. کریس باک (Chris Buck) و جنیفر لی (Jennifer Lee) برای کارگردانی مجدد این دنباله بازگشته‌اند.

این تریلر درحالی شروع می‌شود که السا در حال دویدن در اقیانوس است و به لطف قدرت جادویی‌اش برای به یخ تبدیل کردن همه چیز می‌تواند روی آن راه برود.

یک غول بعدا به او هشدار می‌دهد:

السا، گذشته آنگونه نیست که بنظر می‌رسد، تو باید حقیقت را پیدا کنی. به شمال برو، به زمین‌های جادو شده و ناشناخته. اما مراقب باش. ما همیشه از قدرت السا ترسیده‌ایم چون برای این دنیا زیاد است. حالا باید امیدوار باشیم که کافی هستند

این ویدئو السا، آنا، کریستوف و اولف را نشان می‌دهد که راهی ماجراجویی هیجان‌انگیزی شده‌اند درحالیکه السا سعی دارد دنیا را نجات دهد. در ادامه این خواهران سرانجام دوستانشان را در مه صورتی رنگی هدایت می‌کنند.

در نهایت تریلر با قول آنا به پایان می‌رسد که اجازه نمی‌دهد هیچ اتفاق بدی برای السا بیفتد، هرچند در ادامه السا با کمین کردن هیولا بزرگی در آنجا، پشت سنگ‌های بزرگی پنهان می‌شود.

این تریلر کامل به دنبال تیزر ماه فوریه منتشر شد که پر بیننده‌ترین تریلر انیمیشنی تاریخ ظرف ۲۴ ساعت اولیه خود شد. در آن تیزر، ملکه السا و دوستانش برای مبارزه با نیروی ناشناخته‌ای آماده می‌شدند‌. گرچه مشخص نیست این نیرو یا تبهکار خطری برای قلمرو آرندل محسوب می‌شود یا نه، تریلر نشان می‌دهد که مبارزه نقش مهمی در فیلم ایفا می‌کند.

انیمیشن Frozen 2 در تاریخ ۲۲ نوامبر اکران می‌شود.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

اولین تریلر کامل انیمیشن Frozen ۲ منتشر شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مبینا

      واقعا عاشق این انیمیشن هستم دست همه ی این سازندگان فروزن را میبوسم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج