۸۷۳۶۶۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

کرمانی‌مقدم: سخت است تیم امید، المپیکی شود

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوب است که مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته‌اند روی به استفاده از مربیان جوان بیاورند و مخالفتی با حضور مجیدی در تیم امید ندارم.

خبرگزاری میزان: مرتضی کرمانی مقدم در خصوص انتخاب احتمالی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید اظهار داشت: چه اشکالی ندارد، فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید شود، خیلی هم خوب است که مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته‌اند روی به استفاده از مربیان جوان بیاورند. شاید توانایی‌های فنی مجیدی بالا باشد و به مرور زمان بتواند این موضوع را اثبات کند. مخالفتی با حضور مجیدی در تیم امید ندارم.

وی ادامه داد: درست است مجیدی از تجربه چندان بالایی در عرصه مربیگری برخوردار نیست، اما امیدوارم در سمت جدیدی که قرار است به او محول شود، موفق شود. کاری هم به این ندارم که مجیدی استقلالی محسوب می‌شود و باید مسئولان فدراسیون باید دستیارانی را برای مجیدی انتخاب کنند تا بتوانند به او در مواقع حساس کمک کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه آیا تیم امید شانسی برای حضور در المپیک توکیو برخوردار است، گفت: با این شرایطی که تیم امید دارد و بازی‌های تدارکاتی که برای این تیم انجام نمی‌شود خیلی سخت است به المپیک راه پیدا کند. تیم‌های دیگر مشکلات ما را ندارند و خیلی راحت در حال برگزاری اردو و مسابقات دوستانه خود هستند، خیلی راحت با این شرایط به المپیک خواهند رفت. خیلی از مربیان خارجی که قبلا سرمربی تیم امید بوده‌اند نتوانستند تیم امید را المپیکی کنند و باید به مربیان داخلی هم این فرصت را بدهند تا بتوانند خود را اثبات کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سالی که نکوست
      نشد است برادر نشد

    • بدون نام

      بیچاره شدیم

    • بدون نام

      تیم امید اون موقع سال 2015 که اخباری و چشمی و ترابی و آزمون و جهانبخش و کلی ستاره توش بازی میکردن با انتخاب اشتباه فدراسیون در مورد سرمربی یه فرصت طلایی رو از دست داد. دیگه اون تیم عالی که بیشترشون الان ملی پوش و َلژیونر هستن تکرار نمیشه. الان تیم امید هیچ بازیکن درست حسابی ای نداره. حیف اون تیم که سرمربیش خاکپور کم دانش بود. اگر اون تیم یه مربی با دانش و فنی مثل دنیزلی یا قطبی داشت اون سال میرفتیم المپیک. از دست رفت........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج