جاباما
۸۷۳۷۰۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دلیل لغو جلسه شورای انقلاب فرهنگی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی علت عدم تشکیل جلسه این هفته شورا را تراکم سفرهای رئیس جمهور اعلام کرد و گفت: جلسه بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور روحانی برگزار می شود.

خبرگزاری مهر: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی علت عدم تشکیل جلسه این هفته شورا را تراکم سفرهای رئیس جمهور اعلام کرد و گفت: جلسه بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور روحانی برگزار می شود.

سعید رضا عاملی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره زمان برگزاری جلسه بعدی شورا و همچنان علت تشکیل نشدن جلسه این هفته گفت: جلسه بعدی شورا ۲ هفته آینده در روز سه شنبه برگزار می‌شود. جلسه شورا تنها جلسه‌ای نیست که با حضور همه اعضای حقیقی و حقوقی تشکیل می‌شود. بلکه شورا در فاصله ۶ ماه گذشته، بیش از ۳۰۰ جلسه در قالب شوراهای اقماری و کمیسیون‌های تخصصی برگزار شد.

وی افزود: این هفته رئیس جمهور اراده جدی برای حضور در جلسه داشت و قرار بود خودش جلسه را اداره کند، اما به دلیل تراکم سفرهای بین المللی این جلسه تشکیل نشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد: از همین الان اعلام می‌کنیم که رئیس جمهور در جلسه بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج