۸۷۳۹۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

شماره هفت‌های شیاطین سرخ از رونالدو تا امروز

بعد از خروج رونالدو باشگاه شیاطین سرخ هیچگاه یک شماره ۷ شاخص را برای یادآوری روزهای خوش گذشته نداشته است.

خبرگزاری فارس: شماره ۷ در باشگاه منچستر سمبل تعصب و نمونه بارز یک فوتبالیست سطح اول به حساب می‌آید.پیراهنی که جرج بست، اریک کانتونا، دیوید بکام و رونالدو با آن لرزه بر اندام رقبا می انداختند.

پس از جدایی رونالدو از منچستر در انتهای فصل ۲۰۰۹ شیاطین سرخ شماره هفت‌های بسیاری به خود دید که با ادعای جانشینی کریس این پیراهن را به تن کردند اما نتوانستند حتی نیمی از افتخارات ستاره های گذشته یونایتدها با پیراهن شماره ۷ را تکرار و حتی یادآوری کنند.

البته اگر با مقداری سختگیری به این موضوع نگاه می‌شد برخی از این بازیکنان لیاقت پوشیدن این پیراهن را نداشتند و در عمل سایه‌ای از صاحبان قبلی شماره ۷ بودند.

پس از خروج رونالدو ستاره‌های این پیراهن را به تن کردند که نگاهی کلی به آنها می‌اندازیم:

مایکل اوون در لیورپول و تیم ملی انگلیس درخشش زاید الوصفی داشت و در تمام طول این مدت خط حمله سه‌شیرها را قبضه خود کرده بود.وی پس از مصدومیت های متوالی و سپری کردن دوران کم‌فروغ در رئال مادرید به نظر فرگوسن راهی اولدترافورد شد اما جز مقاطعی نتوانست نقشی کلیدی را ایفا کند و خیلی زود به فراموشی سپرده شده.البته گل زیبا و پیروزی بخش وی مقابل من‌سیتی در دربی منچستر نقطه اوج وی با پیراهن یونایتدها به حساب می‌آید.

آنتونی والنسیا در اوایل حضورش در منچستر ستاره با آینده نشان داد ولی پس از گذشت مدت زمانی کوتاه به دلیل تغییر پست به دفاع راست منتقل شد و امسال آخرین فصل حضورش در جمع شیاطین سرخ را سپری کرد.حواشی رخ داد و نوسان زیاد باعث شد انتظارت از وی برآورده نشود.

دی‌ماریا ستاره آرژانتینی با مبلغی گزاف از مادرید راهی منچستر شد اما درخششی که با پیراهن رئال داشت را نتوانست در اولدترافورد تداوم بخشد و در حالی که بیم و امیدهای مبنی برای موفقیت وی وجود داشت در انتقالی کاملا سودجویانه و اقتصادی کار خود منچستر را نیمه تمام نهاد و راهی پاریس شد تا پیراهن شماره ۷ همچنان بدون میراث دار مطمئن باشد.

ممفیس دپای در نگاه اولیه وجه تشابهات بسیاری از نوع جنس بازی با رونالدو داشت.سرعت بالا، کنترل روی توپ عالی و فیزیک مناسبت باعث شد تا وی با رونالدو مقایسه شود اما در ادامه حاشیه دامن‌گیر وی شد و تصاویری که از ستاره هلندی در کلوپ های شبانه منتشر شد باعث شد وی از ترکیب اصلی دور بماند و در بازگشت مجدد به ترکیب نتوانست جایگاه ثابتی برای خود دست پا کند و در عین ناباوری منچستر به مقصد لیون ترک کرد.

الکسیس سانچز درخشش او با پیراهن بارسا و آرسنال بر کسی پوشیده نیست و همگان وقتی از توافق مورینیو بر سر انتقالش به منچستر واقف شدند تا حد زیادی مطمئن بودند که در نهایت این ستاره شیلیایی سخت کوش و گرانقیمت می‌تواند روزهای خوش شماره هفت را در اولدترافورد یادآوری کند.

در ادامه درآمد هفتگی سانچز که مبلغی بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو در هفته بود حواشی بسیار ایجاد کرد و فشار رسانه‌ها روی دوش وی باعث شد وی نتواند آنطور که انتظار می رفت شرایط را به نفع خود عوض کند.سانچز ستاره قابلی بود که در منچستر افول چندین باری داشت و تمام دوران درخشانش زیر سوال رفت.

وی در حال حاضر صاحب پیراهنی است که با اولین پیشنهاد از جانب هر باشگاهی باید آن را از تن به در کند و مسیر جدیدی در پیش بگیرد.

آمار نشان می‌دهد بعد از خروج رونالدو تمام شماره هفت‌های ذکر شده در بالا مجموعا ۱۵ گل به سر رسانده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • @@ ابی قهرمان @@

      این رنگ سرخ را با لنگ‌خودمان اشتباه نگیرید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم هیچ وقت رنگ آبی منچستر روبا کیسه چرک ملعون خودمون اشتباه نمیگیرم

      • بدون نام

        بله حالا فهمیدین .هواداران لوله فسی.که رونالدو چ اعجوبه ای هست.الان۱۰سال هست که از منچستر رفته هنوزبازیکنی درحد سلطان گیرمنچسترنیومده که هیچ دیگه رنگ قهرمانی هم ب چشمشون نمیبینن..دیگه منچست بایستی بعد کریس.شماره۷ رو بایگانی میکرد.چون تا الان ۱۰نفراین شماره رو پوشیدن.امالیاقتش رونداشتن..تو رئال هم دیگه کسی لیاقت شماره۷ رونداره.میگی نه نگاه کنین.ببینین کی گفتم..شماره ۷فقط وفقط برازنده خود کریس بزرگ هست

      • @@ ابی قهرمان @@

        حال تو ببین شماره۷ لنگ کیست خخخخخخخخخخخ
        لنگ جان دست از مسخره بازی بردارید

    • بدون نام

      هفت پرسپولیس که عشقه ولی هفت شما فرناز جون بوده جیگرطلا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج