۸۷۴۱۱۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ترامپ، اف‌بی‌آی را هم تهدید کرد

دونالد ترامپ, رئیس جمهور آمریکا, روز چهارشنبه در مصاحبه ای با جورج استفانوپولوس, مجری شبکه ای بی سی نیوز اذعان کرد اگر اطلاعات مخربی از کشورهای خارجی درباره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا دریافت کند, به اف بی آی اطلاع نمی دهد.

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: دونالد ترامپ, رئیس جمهور آمریکا, روز چهارشنبه در مصاحبه ای با جورج استفانوپولوس, مجری شبکه ای بی سی نیوز اذعان کرد اگر اطلاعات مخربی از کشورهای خارجی درباره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا دریافت کند, به اف بی آی اطلاع نمی دهد.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا اطلاعات از کشورهایی مانند چین یا روسیه را خواهد پذیرفت؟ یا در صورت دریافت این نوع اطلاعات از این کشورها آیا این اطلاعات را در اختیار اف بی آی قرار خواهد داد گفت, هر دو گزینه امکان دارد.

ترامپ افزود: "اگر فردی از کشوری مانند نروژ تماس بگیرد و بگوید که «ما اطلاعاتی درباره رقیب شما داریم» فکر می کنم که می خواهم آن را بشنوم."

وی همچنین این تفکر را رد کرد که اطلاعات دادن یک کشور خارجی درباره رقبای سیاسی, مداخله در انتخابات آمریکا است.

رئیس جمهور آمریکا افزود: "این مداخله نیست. آنها اطلاعات دارند - که من فکر می کنم آن را دریافت خواهم کرد. اگر فکر کردم که مشکلی وجود دارد, ممکن است به اف بی آی اطلاع دهم - البته اگر مشکلی وجود داشته باشد. اما حتی اگر کسی اطلاعاتی درباره یک رقیب بدهد, و ما بخواهیم به اف بی آی اطلاع دهیم. اف بی آی عوامل کافی برای رسیدگی به آن را ندارد."

سال گذشته, ترامپ در یک پست توئیتری به دیداری در برج ترامپ در ژوئن ۲۰۱۶ اذعان کرد که پسرش دونالد ترامپ جونیور در آن حضور داشت و هدف آن دریافت اطلاعات درباره رقیبش, هیلاری کلینتون, نامزد حزب دموکرات بود. وی همچنین تاکید کرد که این نوع جلسات "کاملا قانونی است و همیشه در عرصه سیاسی انجام می شود."

ترامپ در پاسخ به این سوال استفانوپولوس درباره این که آیا ترامپ جونیور باید درباره پیشنهاد روس ها برای ارائه اطلاعات "کثیف" درباره کلینتون در سال ۲۰۱۶ به اف بی آی اطلاع می داد یا خیر, گفت: "یک نفر می آید و می گوید من اطلاعاتی درباره رقیب شما دارم, آیا شما به اف بی آی اطلاع می دهی؟"

وی افزود: "من چیزهای زیادی در زندگی ام دیده ام. فکر نمی کنم در تمام زندگی ام تاکنون با اف بی آی تماس گرفته باشم."

استفانوپولوس گفت: "اما رئیس اف بی آی گفت این کار باید انجام شود." ماه گذشته, رئیس اف بی آی, در کنگره گفت آف بی آی خواهان آن است که درباره هرگونه مداخله خارجی در روند انتخابات اطلاع داشته باشد.

ترامپ در پاسخ گفت: "رئیس اف بی آی اشتباه می کند, زیرا صراحتا بگویم در زندگی چنین اتفاقی نمی افتد. البته شاید در آینده فکر آدم عوض شود و چنین اتفاقی بیافتد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر FBI اطلاعات محرمانه آمریکا از سوی رئیس جمهورشان مورد تهدید واقع شود ، پس آمریکا با موجی از اختلافات جهانی مواجه است و تظاهرات گسترده مردم آمریکا بر علیه رئیس جمهورشان به زودی انجام خواهد شد و اختلافات کشورشان به بالاترین حد غیر قابل باور خواهد رسید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج