جاباما
۸۷۴۲۰۴
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

دروازه‌بان پرسپولیسی در راه استقلال؟

بازیکن فصل گذشته نساجی مازندران که رویارویی او با استقلال تهران همیشه با جنجال همراه بود در آستانه برتن کردن پیراهن این تیم قرار دارد.

خبرگزاری ایلنا: در حالیکه تمام تیم‌های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات بیشتر به دنبال خرید بازیکن‌های هجومی و به اصطلاح ستاره هستند پیش‌تر دیده‌ایم که بازیکنان جنجالی که در گذشته مقابل یک تیم به چالش خورده بودند هم پیراهن آن را برتن کرده‌اند.

روز گذشته اعلام شد سید مهدی رحمتی پس از مذاکره با تیم پدیده شهر خودرو به توافق نهایی دست یافته و فصل آینده در این تیم حضور خواهد داشت. رحمتی قراردادش به پایان رسیده و برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده بود تا به عنوان بازیکن آزاد تیمش را ترک کند.

دروازه‌بان پرسپولیسی در راه استقلال؟

دیگر سنگربان استقلال هم چنین شرایطی دارد. سیدحسین حسینی که از دو فصل پیش ماجرای تمدید قراردادش به گوش می‌رسید با پایان ماه خرداد به عنوان بازیکن آزاد شناخته می‌شود و دیگر قراردادی با استقلال تهران ندارد.

این سنگربان ملی پوش که روز گذشته با استوری جنجالی علی علیپور، مهاجم پرسپولیس تلقی می‌شد راهی تیم رقیب استقلال می‌شود؛ مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار دارد و روند مذاکراتش با استقلال در این لحظه به سرانجام نرسیده و وضعیت مبهمی دارد.

در این راستا به گوش می‌رسد، حامد لک، سنگربان فصل گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران در رادار باشگاه استقلال تهران قرار گرفته و پیشنهادی به صورت مذاکرات پنهانی به دست او رسیده است. با جدایی رحمتی و احتمال عدم همکاری حسینی استقلال به یک سنگربان حداقل نیاز دارد و در حال حاضر لک گزینه جدی تیم تهرانی است.

حامد لک، اما همان بازیکنانی است که حضورش در استقلال طبیعی نیست و نمی‌تواند بدون واکنش هواداران متعصب این تیم باشد. دروازه بان سابق تیم‌های صبای قم، تراکتورسازی، فولاد و سایپا یکی از طرفداران جدی علی کریمی است که بالطبع علاقه او به رنگ قرمز و پرسپولیس از گذشته مشخص بوده است.

او همینطور هرگاه برابر استقلال به میدان رفته با شعار تند تماشاچیان استقلالی رو به رو بوده است.

لک فصل گذشته در ۲۲ مسابقه به میدان رفته و ۲۲ گل هم دریافت کرده است! او فصل ایده آلی را پشت سر نگذاشته است، اما تصویری که از او روز گذشته چند ساعت پس از جدایی رحمتی منتشر شده بود نشان می‌داد از آمادگی بالایی برخوردار است. سنگربان سابق تیم ملی همچنین موفق شده بود در ۹ مسابقه فصل گذشته کلین شیت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لنگیا میخان تاجو نابود کنن، اما تاج نابود شدنی نیست به کوری چشم حکومتیا تاج بازم به شکوه گذشتش بر خواهد گشت، لنگیای پابرهنه

    • حمید

      کوروش ملکی به استقلال پیوست و تمام .

    • بدون نام

      خخخخخخخخ تو فامیل. لک نیستی ؟داری براش بازار گرمی میکنی از طریق اشفته بازار تیم بی صاحب استقلال. چون میدونی هیچ کی نمیاد خبرت رو تکذیب کنه دارین یه تبلیغ نرم برا لک لک لنگی. میکنید نه داداش اگه فرزین گروسیان هم بیاریم لک لک نمی خوایم ای تبلیغ یه دروغ سیزده است

    • بدون نام

      اگه قراره این بیاد پس همون رحمتی چش بود

    • محمد آبی دل

      خواهشن این اخبار رو حذف کنید که فکر کردن بهش مسخره ست چه برسه به واقعیتش ...
      اصلا یعنی چی به نظر من استقلال از دروازبان امیدهاش هم استفاده کنه بازم خییییلی بهتر از این لنگیه ...

    • بدون نام

      لنگ پهن کن نمیخوایم!

    • بدون نام

      لک به استقلال نمیره و همش حاشیه ست. اون یه پرسپوليسی اصیله

    • امیر حاتمی

      تاج این لنگیو نمیخواد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج