۸۷۴۲۲۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

یک نام عجیب در فهرست فروش رئال مادرید

هرچند رئال کار خود در نقل و انتقالات را طوفانی شروع کرده ولی یکی از اهداف اصلی سران باشگاه، فروش چندین بازیکن نامدار برای فرار از نقض فرپلی مالی است.

ورزش سه: هرچند رئال کار خود در نقل و انتقالات را طوفانی شروع کرده ولی یکی از اهداف اصلی سران باشگاه، فروش چندین بازیکن نامدار برای فرار از نقض فرپلی مالی است.

به نقل از آاس، رئال مادرید تا به اینجا توانسته ۵ بازیکن جدید برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ به خدمت بگیرد. رودریگو، میلیتائو، یوویچ، هازارد و فرلاند مندی با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون یورو جذب رئال شده اند و کار رئال با جذب پوگبا یا اریکسن به اتمام خواهد رسید.

در عین حال، سران رئال با یک معضل بزرگ مواجه هستند که با فروش یا انتقال قرضی چندین بازیکن حل خواهد شد. با بازگشت بازیکنان قرضی و اضافه شدن ۵ خرید جدید، رئال ۳۵ بازیکن در مجموعه خود دارد و باید حداقل ۱۲ بازیکن را در فهرست فروش یا انتقال قرضی قرار دهد.

طبق ادعای کادنا سر، حضور گرت بیل، ایسکو و لوکاس واسکز در فهرست فروش بدیهی است. گرت بیل را نه زیدان می خواهد و نه سران باشگاه اما ایسکو مورد نظر زیدان قرار دارد ولی باشگاه معتقد است که با فروش این بازیکن می تواند به ۸۰ میلیون یورو دست یابد.

نکته عجیب اما قرار گرفتن نام مارکو آسنسیو در لیست سیاه زیدان است. آسنسیو از تابستان ۲۰۱۶ بود که با تصمیم زیدان توانست به تیم اول رئال راه یابد و درخششی فوق تصور داشت اما فصل گذشته با افتی فاحش روبرو شد و با توجه به حضور وینگرهایی چون وینیسیوس، هازارد و براهیم دیاز، دیگر جایی برای او در مجموعه رئال نیست و هم باشگاه و هم زیدان موافق این هستند که در صورت رسیدن پیشنهادی خوب و وسوسه انگیز، با فروش او موافقت کنند.

به این ترتیب، ستاره ۲۳ ساله اهل مایورکا ممکن است به یکی از قربانیان پروژه جدید فلورنتینو پرز تبدیل شود و تاوانی سنگینی برای فصل ناامیدکننده خود بدهد. گفته می شود که لیورپول حاضر است برای جذب این بازیکن، ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون یورو هزینه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیفه نفروشیدش اینده داره

    • بدون نام

      چرا که نه، خیلی افت کرده و فروشش برای باشگاه سود خیلی زیادی خواهد داشت و ما تو پستش بازیکن خوب زیاد داریم

    • بدون نام

      حیف نیست آسنسیو با اینکه من رءالی هستم ولی مارکو برا لیورپول مناسبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج