۸۷۴۲۲۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ساعت کاری ادارات تهران تغییر می‌کند؟

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران در تشریح احتمال تغییر ساعت کاری ادارات گفت: در صورت عدم رعایت طرح مصرف بهینه انرژی در دستگاه‌های اجرایی، در مورد تغییر ساعت کاری ادارات تصمیم‌گیری خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران در تشریح احتمال تغییر ساعت کاری ادارات گفت: در صورت عدم رعایت طرح مصرف بهینه انرژی در دستگاه‌های اجرایی، در مورد تغییر ساعت کاری ادارات تصمیم‌گیری خواهد شد.

پاشا در گفت و گویی گفت: در حال حاضر در خصوص کاهش ساعت کاری ادارات تصمیمی اتخاذ نشده است اما در نخستین جلسه شورای اداری استان تهران در سال جاری طرح مصرف بهینه در دستگاه‌های اجرایی مصوب شد؛ البته اگر شرایط در حالت اضطرار قرار گیرد با نظر استاندار و تشکیل کمیته‌ای تصمیم در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات اتخاذ خواهد شد اما فعلاً در این خصوص هیچ تصمیمی گرفته نشده است.


وی افزود: به دستگاه‌های اجرایی تاکید شده که تا ۴۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهند، اگر این مورد توسط دستگاه‌های اجرایی رعایت نشود مجبور به تغییر ساعت کاری ادارات خواهیم بود.


پاشا در خصوص لزوم وجود مصوبه هیئت دولت برای تغییر ساعت کاری ادارات نیز گفت: این موضوع به استانداران تفویض اختیار شده و نیازی به مصوبه هیئت دولت نیست و جمع بندی این موضوع توسط استاندار تهران انجام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج