جاباما
۸۷۴۲۴۳
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

جزئیات تازه از تردد در محدوده زوج و فرد

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران در مورد نرخ تردد در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا یا همان زوج یا فرد سابق که از اول تیرماه اجرایی می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران در مورد نرخ تردد در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا یا همان زوج یا فرد سابق که از اول تیرماه اجرایی می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد.

عمار سعیدیان‌فر با ایسنا، در مورد بهای عوارض ورود به محدوده طرح کاهش آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق در سال ۱۳۹۸ با بیان این‌که در طرح جدید داشتن معاینه فنی برتر و نداشتن آن در تعیین نرخ نهایی موثر است، اظهار کرد: اگر وسیله نقلیه چند بار در یک روز توسط دوربین‌ها مشاهده شود، اولین ورود و آخرین خروج ملاک محاسبه خواهد بود و براساس داشتن نوع معاینه فنی برتر یا عادی میزان پرداخت به ازای هر روز تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق اعلام می‌شود.

به گفته وی براین اساس اگر وسیله نقلیه چند بار در یک روز توسط دوربین‌ها مشاهده شود، در صورتی که ورودش بعد از ساعت ۱۰ و خروج قبل از ساعت ۱۶ باشد،چنانچه دارای معاینه فنی باشد مبلغ ۷۲۴۵ تومان برای وی محاسبه می‌شود و در صورتی که همین فرد با همین شرایط فاقد معاینه فنی برتر باشد مبلغ ۹۶۶۰ تومان برای وی محاسبه می‌شود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح‌های ترافیک با بیان این‌که اگر وسیله نقلیه چندبار توسط دوربین‌ها در یک روز مشاهده شود در صورتی که ورودش قبل از ساعت ۱۰ و خروج‌اش قبل از ساعت ۱۶ باشد در صورتی که دارای معاینه فنی برتر باشد، مبلغ ۱۰ هزار و ۳۵۰ تومان و در صورتی که فاقد معاینه فنی برتر باشد مبلغ ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان برای وی محاسبه می‌شود، اظهار کرد: اگر خودرویی چندبار توسط دوربین‌ها دیده شود در صورتی که ورودش قبل از ساعت ۱۰ و خروج‌اش بعد از ساعت ۱۶ باشد در صورت داشتن معاینه فنی برتر مبلغ ۱۵ هزار و ۵۲۵ تومان برای وی محاسبه می‌شود و در صورتی که فاقد معاینه فنی برتر باشد مبلغ ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان برای وی محاسبه خواهد شد.

سعیدیان‌فر با بیان این‌که اگر وسیله نقلیه‌ای چندبار توسط دوربین‌ها در یک روز مشاهده شود با آنکه اولین ورود و آخرین خروج ملاک محاسبه خواهد بود، ادامه داد: اگر خودرویی ورود بعد از ساعت ۱۰ و خروج بعد از ساعت ۱۶ باشد اگر دارای معاینه فنی برتر باشد مبلغ ۱۰ هزار و ۳۵۰ تومان برای وی محاسبه خواهد شد و اگر فاقد معاینه فنی برتر باشد مبلغ ۱۳هزار و ۸۰۰ تومان برای وی محاسبه خواهد شد.

وی با بیان این‌که اگر وسیله نقلیه‌ای یکبار توسط دوربین‌ها در یک روز مشاهده شود، شرایط مالی متفاوت خواهد بود، گفت: ‌اگر این وسیله نقلیه قبل از ساعت ۱۰ ترددش توسط دوربین‌ها ثبت شود در صورتی که دارای معاینه فنی برتر باشد، مبلغ ۱۰هزار و ۳۰۵ تومان برای وی محاسبه خواهد شد و در صورتی که فاقد معاینه فنی برتر باشد ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان بابت تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق برای وی در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان این‌که اگر وسیله نقلیه یکبار در روز تردد کند و اگر ترددش بعد از ساعت ۱۰ و قبل از ساعت ۱۶ باشد در صورت داشتن معاینه فنی برتر مبلغ ۷۲۴۵ تومان برای وی محاسبه می‌شود، تصریح کرد: اگر این خودرو فاقد معاینه فنی برتر باشد مبلغ ۹۶۶۰ تومان برای وی محاسبه خواهد شد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک ادامه داد: اگر وسیله نقلیه یکبار در روز تردد کند و اگر ترددش بعد از ساعت ۱۶ باشد در صورت داشتن معاینه فنی برتر مبلغ ۱۰ هزار و ۳۵۰ تومان و در صورت نداشتن معاینه فنی برتر مبلغ ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان برای وی محاسبه خواهد شد.

سعیدیان‌فر با بیان این‌که طرح کنترل آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۹ اجرایی می‌شود، اظهار کرد: براساس بررسی‌های انجام شده هر خودرو برای تردد در محدوده زوج و فرد سابق ۲۰ روز رایگان در هر فصل دارد و برای تردد در روزهای دیگر می‌بایست هزینه پرداخت کند.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت "تهران من" در قسمت محاسبه عوارض تردد سال ۹۸، با پاسخگویی به چهار سوال چند گزینه‌ای از رقم دقیق عوارض تردد در محدوده ترافیک و کنترل آلودگی هوا آگاه شوند ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از اول تیرماه طرح زوج و فرد لغو شده و به جای آن طرح محدوده کنترل آلودگی هوا اجرایی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا این شهرداری به چه بدبختی افتاده که از دود اگزوز ماشین ها حقوق می گیرند. آدم یاد مرکز استراحتی بین راه می افتد که اتوبوس هنوز نرسیده به پارکینگ مسئول انجا میگه : دستشوئی و توالت داخل مغازه خرید سوهان یادت نرود چون می داند مردم اینقدر بدبخت شدن قدرت خرید سوهان را ندارند ولی باید دستشوئی بروند و آنها از این راه کسب پول میکنند .
      راستی کنترل رفت و اند به قول این آقا مثل آفتابه دار مسجد شاه است.
      خدایش این طرف کنترل آلودگی هوا است یا چپاول مردم

    • کورش بیگلری

      با سلام لطفا برای ماشی
      نهای هیبریدی که آلودگی هوا ندارند توضیح دهند هزینه ورود به طرح آن
      هاچیست با تشکر کورش بیگلری

    • بدون نام

      یهو بگید برید بمیرید ۰ مردم

    • بدون نام

      ایا خودتان ازاین نوشته غیر از سردر گمی چیزی فهمیدید

    • بدون نام

      فقط فکر پول گرفتن از مردم هستید همه چی رو به گند کشیدید اینم از شورای شهر اصلاح طلبان

    • بدون نام

      این فرمولهای گمراه کننده باعث سر در گمی مردم و خفت گیری سازمانی و دولتی میشه اقا چهار تا مغز درست و حسابی نداریم یا بکل ممنوی کنید که هوا الوده نشه اگر واقعا هدف شما هواست یا با فرمول همه فهم و عوام فهم بگویید چی می خواهید. اینها هوا را درست نمیکنه

    • بدون نام

      چرا این قبیل طرحهای پیچیده را به مسابقه عموم و نظر خواعی از نخبگان‌اگه داشته باشیم. نمی گذارید شهر داری که‌تو‌کوچه شش متری برج میده و با عات را ویران و منطقه ۲۲ را نابود کرده اصلا صلاحیت بحث راجع به‌هوا را دارد وجدانا همه قضاوت کنند ان موقغ که منطقه ۲۲ ویران‌میشد هیچکس نبود بگ اخه پرا؟؟

    • مهدی همتی

      هرکاری میکنید برای پرکردن جیبتنونه. نه به فکرآلودگی هستیدونه به فکرمردم

    • @@ ابی قهرمان @@

      شهرداری
      این حرکت شما یعنی طرح زوج و فرد تعداد رانندگان را بیکار میکند
      اتفاقا طبق گزارش های ضمیمه پرونده ننگین شما شهرداری برای زجر دادن مردم قدمهای ناشیانه برداشته است

    • نااشنا

      طرحی مزخرف و کاسبکارنه به نفع شهرداری و مدیران نجومی بگیرش

    • بدون نام

      شما که میترسید نظرات مردم را ثبت کنید دست کمی از شهرداری ندارید . بهتر نیست کاسه و کوزه این سایت تون رو جمع کنید ؟

    • رضا

      با این توضیحات ارائه شده ، فقط جیب شهرداری پر و پرتر میشه.. اونیکه پول داره و چند دستگاه ماشین تو خونش داره غمی نداره و حتی پرداخت هزینه ها هم براش ناچیزه. دودش فقط به چشم اون بندگان خدایی میره که کار و درآمدشان با ماشینه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج