۸۷۴۴۱۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۲نفر در رودخانه پلرود اشکورات غرق شدند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه پلرود رودسر در دو روز متوالی خبر داد و گفت:‌ اجساد این دو نفر هنوز پیدا نشده است.

خبرگزاری تسنیم: کامیار صالح پور، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر اظهار داشت: یک جوان زنجانی و یک جوان ۲۵ ساله اهل رشت حدفاصل دیروز و امروز در رودخانه پلرود اشکور رودسر محدوده سی پل غرق شدند و تلاش‌های نیروهای امداد برای یافتن اجساد آن‌ها تاکنون ناکام مانده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر با بیان اینکه عملیات جست‌وجوی ۲ جوان غرق شده همچنان ادامه دارد عنوان کرد: با توجه به گرم شدن هوا از تمام مردم و مسافران تقاضا داریم به علت وجود خطرات احتمالی از هرگونه شنا کردن در محدوده رودخانه‌ها خودداری کنند.

صالح‌پور با بیان اینکه دقایقی پیش جوان اهل رشت به دلیل ناآشنایی با منطقه در رودخانه پلرود (سی پل) غرق شده است تصریح کرد: دیروز نیز یک جوان اهل زنجان به علت بی‌احتیاطی و شنا کردن در محدوده خطرناک این رودخانه غرق شد و جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه زمان غرق شدن جوان زنجانی را عصر دیروز ساعت ۱۵:۳۰ علت آن را ناآشنایی با منطقه در رودخانه پلرود اعلام کرد و ابراز داشت: تلاش نیروهای هلال احمر برای یافتن این جوان در رودخانه پلرود حوالی گرمابدشت و زیاز از عصر دیروز شروع شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، عدم نصب تابلوهای هشدار دهنده برای شنا نکردن یکی از دلایل مهم غرق شدن چندین نفر در محدوده رودخانه پلرود است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج