۸۷۴۵۷۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

برانکو: پول بدهند ۵تیر برمی‌گردم

هواداران پرسپولیس همچنان سردرگم و نگران هستند. استقلال سرمربی آینده‌اش را معرفی و یارگیری را هم قبل از حضور سرمربی آغاز کرده است.

فرهیختگان: هواداران پرسپولیس همچنان سردرگم و نگران هستند. استقلال سرمربی آینده‌اش را معرفی و یارگیری را هم قبل از حضور سرمربی آغاز کرده است. سپاهان و تراکتورسازی هم تکلیف کادرفنی‌شان مشخص شده و درحال یارگیری برای فصل جدید هستند. مسئولان باشگاه پرسپولیس اما هرچه می‌گویند پول برانکو آماده است، هواداران پرسپولیس همچنان نگرانند و هیچ خبری را جز اخبار جدایی برانکو باور ندارند. گزارش «فرهیختگان» را درباره آخرین وضعیت قرمزهای پایتخت در ادامه می‌خوانید.

سکوت برانکو در تعطیلات

برانکو برای گذراندن تعطیلات راهی آلمان شده است. درخواست‌های مصاحبه را رد کرده و می‌خواهد استراحت کند. رضا چلنگر، مترجم سابقش در پرسپولیس با بیشترین حجم تماس از سوی خبرنگاران مواجه است و در این مورد با برانکو صحبت کرده، اما برانکو قصد ندارد مصاحبه کند. او می‌خواهد تا روز دوشنبه که تعطیلاتش تمام می‌شود و به کرواسی برمی‌گردد در کمال آرامش استراحت کند.

تماس با باشگاه و پیگیری اردوی کانادا

برانکو با باشگاه در تماس است؛ این را ما نمی‌گوییم، باشگاه و اطرافیان برانکو می‌گویند که او با باشگاه تماس می‌گیرد. می‌خواهد مطمئن شود اردوی کانادا پا برجاست یا باید به فکر برگزاری اردو در کشور دیگر باشند. موضوع یارگیری را با دقت دنبال می‌کند، حتی با طارمی خودش صحبت کرده و مخالفتی با بازگشت فرشاد احمدزاده ندارد، گزینه‌های دیگر را هم چک می‌کند. ارتباط برانکو با پرسپولیس اصلا قطع نیست.

پول برسد، برانکو ۵ تیر در تهران است

دقیق‌ترین مصاحبه را ایرج عرب با «فرهیختگان» داشت. درحالی که همه از پرداخت پول برانکو خبر می‌دادند، عرب در مصاحبه با «فرهیختگان» گفت که طلب، پاداش قهرمانی و پیش‌قرارداد برانکو آماده پرداخت است و برانکو یا شماره‌حساب رسمی اعلام کند یا نماینده‌اش روز دوشنبه در باشگاه پول برانکو را دریافت کند. نزدیکان مرد کروات می‌گویند او همان موضع قبل را دارد و می‌گوید اگر پول پرداخت شود، پنجم تیر در تهران است.

پرداخت دلار ممنوع است

علی‌اکبر طاهری در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود چرا قرارداد دلاری برانکو تبدیل به یورو شده و درمورد پرداختش مدیریت نشده است. باشگاه پرسپولیس در ماجراهای تحریم ایران از سوی آمریکا قانون ممنوعیت مبادلات دلاری را تصویب کرد و همین مساله باعث شد باشگاه قرارداد برانکو را با احتساب مابه‌التفاوت نرخ ارز دلار و یورو تغییر دهد که البته یورو از افزایش قیمت به ریال در امان نماند. دلیل تغییر نرخ ارزی قرارداد برانکو فقط همین مورد بوده است.

مذاکره با طارمی، احمدزاده و امیری

از نقل‌وانتقالات باید بگوییم که موضوع بازگشت مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و وحیدی امیری به پرسپولیس جدی است. برانکو با بازگشت آنها به پرسپولیس موافق است. مذاکرات با فرشاد مشکلی نداشته، اما برای طارمی و امیری باید صبر کرد. امیری برای جدایی از تیم ترکیه‌ای باید رقمی را به آنها بپردازد که قاعدتا رقم کمی هم نیست. امیری خودش بخواهد مشکل انتقال حل خواهد شد.

تلاش برای قطعی شدن قرارداد بشار

بشار رسن تنها بازیکن خارجی پرسپولیس است که باشگاه برای حفظش عزمی جزم دارد. البته به او هم باید پول بدهند تا قراردادش رسما اجرایی شود. شنید‌ه‌ایم تلاش‌ها برای پرداخت دستمزد او هم جدی‌تر از قبل شده است.

حسینی و بلبلی پریدند!

جالب است بدانید محمدرضا حسینی، هافبک ذوب‌آهن و محمد بلبلی، هافبک سپیدرود هم در لیست خرید پرسپولیس بودند که حضورشان منتفی شد. اولی راهی سپاهان شد، اما دومی با فولاد و استقلال داخلی بسته و سپیدرود هم گفته بازیکن آنهاست و می‌خواهند او را به تراکتور بدهند! ظاهرا بلبلی مدعی وجود بندی در قراردادش است که با رفتن علی کریمی او هم آزاد می‌شود.

وضعیت مبهم نادری

مذاکره پرسپولیس با تیم کورتریک ادامه دارد. قرارداد این بازیکن که قبلا با تیم بلژیکی آماتور بود، حالا حرفه‌ای شده و درنتیجه هزینه انتقالش زیادتر خواهد بود، هرچند امکان انتقال قرضی‌اش هم باز وجود دارد. باشگاه قصد دارد هرطور شده، او را نگه دارد.

رادو و بودیمیر می‌روند؟

اگر کار پرسپولیس با طارمی درست شود و علیپور هم در پرسپولیس بماند، امکان جدایی بودیمیر از پرسپولیس زیاد است، البته همه‌چیز بستگی به نتایج مذاکرات دارد. از سوی دیگر رادوشویچ هم دیروز پستی منتشر کرد که نشان می‌داد قصد جدایی دارد. پیش از این عنوان شده بود که به برانکو اعلام شده به خاطر مشکلات ارزی باید از تعداد خارجی‌ها کاسته شود.

دروازه‌بان استقلال در لیست نیست!

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال در لیست خرید پرسپولیس نیست. این دروازه‌بان منتظر رفتن مهدی رحمتی از استقلال است و برای ماندن در این تیم تمایل بیشتری دارد. اما حالا چه کسی گفته پرسپولیس او را می‌خواهد مشخص نیست. پرسپولیس درصورت جدایی بیرانوند نیاز به گلر جدید دارد. تنها علیرضا حقیقی بازیکن آزاد است که او هم معلوم نیست مورد تایید برانکو باشد. فعلا باید صبر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلال بدبخت

      پاسخ ها

      • پرس پولیس

        بابا خوشبخت

    • ایرانی

      سالهاست پرسپولیسیم وفقط اینومیگم اگه این مطلب که برانکوگفته تاپول ندن نمیام وشرط وشزوط هایی که دراخبارمتعددازاومیخونم درس باشه دیگه یک پاپاسی هم براش ارزش قایل نیستم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج