جاباما
۸۷۴۷۶۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

ارشاد: توقیف فیلم دختر شیطان واقعیت ندارد

تاکنون هیچگونه پروانه رسمی در سامانه کشوری برای اکران این فیلم در قم صادر نشده به همین دلیل تصمیمی برای اکران یا عدم اکران این فیلم نیز در استان صورت نگرفته است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در واکنش به برخی شایعات پیرامون توقیف فیلم دختر شیطان در این استان گفت: توقیف این فیلم در استان کذب محض است.

محمدکاظم رضوانی امروز با بیان اینکه برخی رسانه ها به نقل از کارگردان این فیلم از توقیف دختر شیطان در قم خبر داده اند، افزود: گام اول در اکران فیلم های سینمایی در استان ها، صدور مجوز اکران فیلم توسط سازمان سینمایی برای استان هاست که پس از صدور این پروانه، امکان عقد قرارداد عوامل فیلم و سینماها فراهم می شود.

وی گفت: تاکنون هیچگونه پروانه رسمی در سامانه کشوری برای اکران این فیلم در قم صادر نشده به همین دلیل تصمیمی برای اکران یا عدم اکران این فیلم نیز در استان صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد خاصی برای اکران فیلم های سینمایی در قم وجود نداشته است گفت: در صورت صدور پروانه اکران این فیلم برای قم، این موضوع بررسی و روال قانونی آن مانند سایر فیلم ها پیگیری می شود.

رضوانی اظهار داشت: در صورتی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم هر فیلم سینمایی را مغایر با شئونات اسلامی و شرایط خاص فرهنگی این استان بداند، مراتب به صورت رسمی پیگیری و اعلام می شود.

سینمای ونوس با ۳۰۰ صندلی، سینمای تربیت با ۵۰۰ صندلی، سینمای آیه با ۱۴۰ صندلی، سینمای آوینه با ۲۲۰ صندلی و سینمای شهر آفتاب با ۶۲۰ صندلی سینماهای فعال استان را شامل می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه ارشاد کارش درست بود بعضی از فیلمها که باعث به قهقرا رفتن جوانان میشه رواکران نمیکرد یه مشت گارگردان عقدهای وبازیگران بیحیا فیلم هایی رو تولید میکنند که همه جوره باعث تخریب شخصیت جوانان وجامعه شده وکسی هم نیست جلو دار شون باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج