جاباما
۸۷۴۷۷۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پانادیچ: برانکو مربی کوچکی نیست

مربی تیم پرسپولیس گفت: می‌دانم تصمیم برانکو برای آنها بسیار مهم است و در جریان حساسیت هواداران قرار دارم، برانکو مربی کوچکی نیست و قطعاً همه موارد را می‌سنجد و بعد تصمیم می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: ایگور پانادیچ در خصوص آخرین وضعیت برانکو، احتمال رفتن او به کشور عربستان و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

این روزها دغدغه هواداران پرسپولیس روشن شدن وضعیت برانکو است. از برانکو خبری دارید؟

برانکو آلمان بود و شب گذشته به کرواسی برگشت. تا جایی که من می‌دانم او در چند روز آینده درگیر برگزاری چند کنفرانس و سمینار فوتبال در زاگرب است اما می‌دانم که هواداران پرسپولیس دغدغه او را دارند هر چند که من واقعاً از تصمیم او بی‌اطلاع هستم. درست است که برانکو در ارتباطم اما او یک مربی حرفه‌ای است که فراز و نشیب زیادی در فوتبال دیده و ما هم منتظر هستیم تا او تصمیم نهایی را بگیرد اما نمی‌دانم که او می‌خواهد به ایران برگردد یا نه.

برانکو از کشور عربستان هم پیشنهاد خیلی خوبی دارد. شما فکر می‌کنید که او به کار در پرسپولیس ادامه می‌دهد یا اینکه راهی عربستان می‌شود؟

این را واضح می‌گویم که پیشنهاد به برانکو فقط از کشور عربستان نیست بلکه او پیشنهادهایی از چند کشور دیگر هم دارد چرا که به هر حال نتایج او با پرسپولیس درخشان بوده و نمی‌توان این نتایج درخشان را نادیده گرفت. مطمئناً من هم به عنوان دستیار برانکو جایی می‌روم که او برود. من جزئی از کادر فنی برانکو هستم و هر کجا که او باشد من هم خواهم بود و به همین دلیل آمدن یا نیامدن من به پرسپولیس بستگی به تصمیم برانکو دارد.

در ایران همه دغدغه برانکو را دارند و هواداران پرسپولیس مشتاق هستند تا بدانند که او به پرسپولیس برمی‌گردد؟

بله، من هم می‌دانم که چقدر تصمیم برانکو برای هواداران مهم است. سایت‌های انگلیسی زبان و فارسی را در گوگل ترجمه می‌کنم و به زبان کروات آنها را می‌خوانم. می‌دانم تصمیم برانکو برای آنها بسیار مهم است و در جریان حساسیت هواداران قرار دارم. این را باید بگویم که برانکو مربی کوچکی نیست و قطعاً همه موارد را می‌سنجد و بعد تصمیم می‌گیرد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی شده‌اند که پول برانکو و دستیارانش تهیه شده و قرار است که این پول به حساب شما واریز شود.

هیچ تماسی از سوی باشگاه با من گرفته نشده تا درباره پول صحبتی انجام شود اما برای من مشخص نیست که پرسپولیسی‌ها از چه مسیری می‌خواهند پول را به ما بدهند.

در اخبار رسانه‌های عربی صحبت از توافقات برانکو با باشگاه الاهلی عربستان به گوش می‌رسد و فکر می‌کنید چقدر احتمال وجود دارد برانکو برای ادامه کار به این کشور برود.

نمی‌شود نتایج برانکو با پرسپولیس را کتمان کرد، هر چند که برخی‌ها قصد دارند نتایج او را کوچک جلوه دهند اما اصلا کار جالبی نیست. همه عملکرد برانکو را دیده‌اند و نتایج او قابل کتمان نیست. به دلیل همین نتایج است که برانکو پیشنهادهای مختلفی دارد که عربستان هم یکی از آنها است. دستاوردهای برانکو برای پرسپولیس کوچک نیست و کسی نمی‌تواند آن را زیر سؤال ببرد اما در این شرایط برخی از نقل قول‌ها را درک نمی‌کنم.

حتماً در جریان اخبار قرار دارید که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس با پیشنهادهای خارجی روبه‌رو شده است. با او در این باره صحبتی کرده‌اید؟

بله، من با بیرانوند در تماس هستم و درباره او باید بگویم که او سال بسیار سختی را پشت‌سر گذاشت و کارهای بزرگی انجام داد به همین دلیل بسیار خسته است و قبل از اینکه بخواهد به پیشنهادهایش فکر کند باید کمی استراحت کند چون او الان به استراحت نیاز دارد. بیرانوند در حال حاضر بهترین دروازه‌بان آسیاست اما با وجود بهترین بودن باز هم نیاز به استراحت دارد.

بیرانوند پیشنهادهای خوبی از ژاپن و پرتغال دارد و شما به او پیشنهاد می‌دهید که کجا را برای ادامه فوتبال انتخاب کند؟

وقتی می‌گویم او بهترین دروازه‌بان آسیاست به همین خاطر است چون او به خاطر همین بهترین بودن پیشنهادهای خوبی هم به دست می‌آورد اما به او گفتم او باید بهترین تصمیم را بگیرد. اگر می‌خواهد در ایران به فوتبال ادامه دهد که باید در پرسپولیس که بهترین تیم ایران است بماند و اگر هم می‌خواهد به خارج از ایران برود که باید به دنبال پیشنهاد خیلی خوبی باشد.

درباره بیرانوند شنیده‌ام که از پرتغال پیشنهاد دارد اما او اگر می‌خواهد به پرتغال برود باید در پورتو که بهترین تیم پرتغال است بازی کند نه اینکه به تیم‌های کوچک برود. انتخاب آینده او بسیار مهم است اما من می‌دانم که طبق قراردادی که با پرسپولیس دارد نظر این باشگاه هم برای جدایی و لژیونر شدن مهم است. من از همین طریق به بیرانوند می‌گویم برای لژیونر شدن به تیم‌های کوچک فکر نکند بلکه به سراغ تیم‌های بزرگ برود.

بازیکنان ایرانی علاقه‌مند به حضور در تیم‌های خارجی هستند و شاید بیرانوند هم دوست داشته باشد این تجربه را به دست بیاورد.

می‌دانم که خیلی از بازیکنان ایرانی دوست دارند خارج از ایران فوتبال بازی کنند چرا که با توجه به وضعیت قیمت ارز آنها می‌توانند هم پول بیشتری به دست بیاورند و هم تجربه حرفه‌ای کسب کنند و به همین خاطر است که می‌گویم بازیکنی مثل بیرانوند باید انتخاب خیلی خوبی داشته باشد.

به موضوع برانکو برگردیم. چه پاسخی برای دغدغه هواداران پرسپولیس دارید؟

من دغدغه هواداران را درک می‌کنم چرا که آنها پرسپولیس را دوست دارند و اخبار را از طریق رسانه‌های ایرانی پیگیر هستم اما هواداران پرسپولیس هم برای برانکو این حق را قائل باشند تا او بتواند یک تصمیم منطقی و درست بگیرد. من و سایر دستیاران برانکو در کادر او هستیم و هر کجا که او برود ما هم خواهیم رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • برانگُه گُه ایران

      نه باندازه خر مش ماشالله سن داره مرتیکه دلال کرّه‌وات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج