جاباما
۸۷۴۸۹۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

خرید جنجالی استقلال در تمرینات تیم امید

مهاجم تازه به خدمت گرفته شده استقلال که اخیراً به تیم امید ایران دعوت‌شده است امروز به دور از حاشیه‌ها در تمرین تیم امید حضور یافت.

ورزش سه: مهاجم تازه به خدمت گرفته شده استقلال که اخیراً به تیم امید ایران دعوت‌شده است امروز به دور از حاشیه‌ها در تمرین تیم امید حضور یافت.

دور دوم تمرینات تیم امید ایران بعد از مدت‌ها تعطیلی در حالی امروز در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد که نفرات دعوت‌شده این بار فرهاد مجیدی را به‌عنوان سرمربی تیم امید ایران بر مسند کار می‌دیدند و دیگر خبری از زلاتکو کرانچار و دستیارانش نبود.

خرید جنجالی استقلال در تمرینات تیم امید

یکی از بازیکنانی که امروز در تمرین تیم امید حاضرشده است محمد بلبلی مهاجم آینده دار فریدون‌کناری تیم فوتبال سپیدرود است که این روزها جزو یکی از پر حاشیه ترین بازیکنان نقل و انتقالات به شمار می‌رود.

بلبلی که با 21 سال سن از همین حالا مشخص است که آینده درخشانی را در پیش رو دارد در هفته اخیر موردتوجه چند تیم لیگ برتری قرارگرفته است. درحالی‌که همه از پیوستن محمد بلبلی به فولاد مطمئن شده بودند ناگهان او سرش را به سمت پایتخت چرخاند تا ادامه فوتبالش را در باشگاه استقلال دنبال کند و این موضوع کافی بود تا باعث ایجاد جنجال و شکایت فولادی‌ها از آبی‌های پایتخت شود.

او امروز به‌دوراز هیاهو و باانگیزه‌ای بالا نه در فولاد و نه در استقلال بلکه در تیم امید تمریناتش را دنبال کرد تا منتظر بماند و ببیند در آینده قسمت کدام تیم لیگ برتری می‌شود.

گفتنی است او علاوه بر اینکه در هفته‌های پایانی لیگ برتر درخشش زیادی داشت درعین‌حال سهمیه زیر 21 سال هم محسوب می‌شود و به همین جهت برای هر تیمی می‌تواند خرید مناسبی به شمار بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بلبلی بازیکن تکنیکی و سرعتی هستش. اگر در آینده انتخاب های درستی داشته باشه میتونه لژیونر بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج