جاباما
۸۷۵۱۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

جراحی بینی از ۵۰۰ هزار تا ۲۵ ميليون تومان

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: اعمال جراحی زیبایی‌بینی در کشور با قیمت های متفاوت ۵۰۰ هزار تا ۲۵ میلیون تومان انجام می شود.

واحد مرکزی خبر: رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: اعمال جراحی زیبایی‌بینی در کشور با قیمت های متفاوت ۵۰۰ هزار تا ۲۵ میلیون تومان انجام می شود.

دکتر سید ابوالحسن امامی در همایش جوان‌سازی دورچشم (پری اوربیتال) افزود: این وضع نشان می دهد نظارتی بر قیمت این اعمال صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: سازمان نظام پزشکی اخیراً برای حل این مشکل دستوری صادر کرده است و امیدواریم مؤثر باشد.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران از نبود نظارت هم گله کرد و افزود: این عرصه نیز همچون عرصه‌های اقتصادی نیاز به نظارت دارد تا قوانین تصویب شده نیز به درستی اجرا شود.

امامی همچنین گفت: نزدیک ۲۵ درصد اعمال جراحی زیبایی‌بینی ضروری است و می‌توان گفت بیش از ۵۰ درصد این اعمال جراحی هیچ ضرورتی ندارد.

وی افزود: تبلیغات مختلف از جمله تبلیغاتی که در نشریه های موسوم به نشریه زرد در همه جای شهر دیده می‌شود نیز عاملی برای افزایش اعمال جراحی زیبایی است چرا که در این تبلیغات گفته می‌شود اعمال جراحی با قیمتی بسیار کم ممکن است.

امامی گفت: در کنار افزایش تمایل مردم به اعمال جراحی زیبایی با چنین تبلیغاتی، باید به این مسئله نیز توجه کنیم که بیشتر انجام دهندگان این اعمال در این زمینه تخصص ندارند.

وی افزود: بسیاری از جراحان عمومی یا جراحان دیگر رشته‌ها که آموزش‌هایی در حد ارجاع بیماران می‌بینند اقدام به اعمال جراحی زیبایی می‌کنند.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: دوره تخصصی جراحی پلاستیک دوره‌ای سه ساله است و متخصصان پس از این دوره باید برای گرفتن تخصص در هر یک از زمینه های مربوط به اعضای بدن دوره‌های دیگری موسوم به فلوشیپ بگذرانند.

امامی از نبود نظارت بر تبلیغات پزشکی در رسانه‌های مختلف گله کرد.

وی گفت: بسیاری از کسانی که در رسانه‌ها به عنوان متخصص و کارشناس از آنها استفاده می شود، متخصص نیستند و حتی برخی راهنمایی‌های آنها اشتباه است.

امامی افزود: ضرورت دارد سازمان نظام پزشکی کمیته‌ای برای معرفی متخصصان به رسانه‌ها ایجاد کند.

دومین همایش جوان‌سازی دور چشم (پری اوربیتال) در سالن همایش بیمارستان امام خمینی (ره) در حال برگزاری است و عصر فردا به پایان می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برترینها تو خودت چپ و راست تبلیغ جراحی زیبایی گذاشتی تو دیگه از این حرفها نزن برای تو که اب نداشت نون که داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج