۸۷۵۵۲۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مردان سیاهپوش گیشه‌های جهان را تصرف کردند

فیلم جدید "مردان سیاهپوش" با فروش ۱۰۲ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی بیشترین فروش را از آن خود کرد.

خبرگزاری مهر: فیلم جدید از مجموعه "مردان سیاهپوش" با عنوان "مردان سیاهپوش: بین‌المللی" از نمایش در ۵۶ منطقه جهان موفق به فروشی ۷۳.۷ میلیون دلاری در سه روز اول نمایش شد.

این فیلم که جدیدترین فیلم محصول سونی از مجموعه علمی‌تخیلی اکشن است، در اولین آخر هفته اکرانش در آمریکا نیز فروشی ۲۸.۵ میلیون دلاری را تجربه کرد و در مجموع ۱۰۲.۲ میلیون دلار فروخت.

در این فیلم که فروشی ناامیدکننده در باکس افیس آمریکا را از نمایش در بیش از ۴ هزار سالن سینما کسب کرد، باردیگر تسا تامپسون و کریس همسورث که در "ثور: رگناروک" با هم بازی کرده بودند، در کنار هم ظاهر شده‌اند. ماموریت این تیم این است که از سیاره زمین در برابر دشمنان بیگانه فضایی محافظت کنند. این فیلم که چهارمین فیلم از مجموعه "مردان سیاهپوش" است را اف گَری گرِی کارگردانی کرده است.

مردان سیاهپوش گیشه‌های جهان را تصرف کردند

نخستین فیلم این مجموعه ۲۵ سال پیش با بازی ویل اسمیت و تامی لی جونز ساخته شده بود.

"مردان سیاهپوش: بین‌المللی" بیشترین فروش را در چین تجربه کرد که ۲۶.۳ میلیون دلار بود. روسیه با ۵.۱ میلیون دلار، کره جنوبی با ۴.۹ میلیون دلار و مکزیک با ۳.۹ میلیون دلار دیگر بازارهای بزرگ این فیلم بودند. در ژاپن نیز ۳.۵ میلیون دلار و در بریتانیا ۳.۴ میلیون دلار بلیت فروخته شد.

سینماروها همچنان از "علاء‌الدین" دیزنی هم استقبال می‌کنند و این فیلم در هفته گذشته ۴۷.۵ میلیون دلار دیگر از فروش در ۵۵ منطقه کسب کرد تا مجموع فروشش را به ۷۲۴ میلیون دلار برساند که از این مقدار ۴۶۰ میلیون دلار در بازار بین‌المللی و خارج از آمریکا کسب شده است.

با این حال دیگر فیلم دیزنی یعنی "ققنوس سیاه" نتوانست در این حد از موفقیت ظاهر شود و این فیلم ماورائی که ادامه‌ای از "مردان ایکس" است، از نمایش در ۴۴ بازار جهانی در هفته گذشته تنها ۲۴ میلیون دلار فروش کرد و مجموع فروشش در جهان را به ۲۰۴ میلیون دلار رساند.

"گودزیلا: سلطان هیولاها" نیز ۱۴.۱ میلیون دلار دیگر از نمایش در ۷۹ بازار بین‌المللی کسب کرد و مجموع فروشش در بازار بین‌المللی را به ۲۴۵.۸ میلیون دلار رساند. با محاسبه فروش این فیلم در آمریکا مجموع فروش فیلم به ۳۳۹.۵ میلیون دلار می‌رسد.

"راکتمن" فیلم موزیکال فانتزی پارامونت درباره زندگی التون جان نیز ۸.۵ میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروشش را به ۶۷ میلیون دلار رساند.

انیمیشن "زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲" هم ۸.۵ میلیون دلار دیگر فروش کرد تا در مجموع ۶۲ میلیون دلار فروخته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج