۸۷۵۵۸۶
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

گرم‌ترین روز سال رقم خورد

سخنگوی صنعت برق با اشاره به افزایش دمای هوا تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد در برخی نقاط و رشد ۱۰۰۰ مگاواتی مصرف برق کشور در روز جاری، از مردم خواست مصرف برق خود را در ساعت‌های اوج مصرف مدیریت کنند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی صنعت برق با اشاره به افزایش دمای هوا تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد در برخی نقاط و رشد ۱۰۰۰ مگاواتی مصرف برق کشور در روز جاری، از مردم خواست مصرف برق خود را در ساعت‌های اوج مصرف مدیریت کنند.

مصطفی رجبی مشهدی با انتشار پیامی ویدئویی گفت: از همه مردم درخواست می‌کنم مصرف خود را در ساعت‌های ۱۲ تا ۱۶ (ساعات اوج مصرف) از طریق تنظیم درجه کولرهای گازی روی ۲۵ درجه سانتی‌گراد به‌عنوان دمای آسایش، استفاده از دور کند کولرهای آبی و استفاده از وسایل پرمصرف برقی از اواخر شب تا ابتدای صبح مدیریت کنند.

وی افزود: در حال سپری کردن گرم‌ترین روز سال هستیم، به‌طوری که هم اکنون دمای هوا در برخی نقاط کشور به ۵۰ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

سخنگوی صنعت برق با بیان این‌که مصرف برق در روز گذشته ۵۳ هزار و ۵۳۴ مگاوات بود، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مصرف برق نسبت به روز گذشته ۱۰۰۰ مگاوات افزایش داشته است.

رجبی مشهدی اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم تابستان خوبی را پشت سر بگذاریم.

رجبی مشهدی در خصوص تغییر ساعات اداری خاطرنشان کرد: تاکنون مصوبه‌های لازم در ۲۲ استان کشور برای تغییر ساعات اداری با توجه به اختیارات هیئت وزیران به استانداران صادر شده و احتمال اجرای آن در چهار استان دیگر نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس این طرح، ساعات کار ادارات یک ساعت زودتر آغاز و به تشخیص استانداران تا ۱.۵ ساعت زودتر به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: اجرای طرح تغییر ساعات اداری در تهران منوط به موافقت استانداری است.

بنابر اعلام وزارت نیرو، سخنگوی صنعت برق اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بخش مدیریت مصرف و افزایش ظرفیت نیروگاهی و همچنین افزایش تولید نیروگاه‌های موجود، انتظار می‌رود خاموشی برنامه‌ریزی شده نداشته باشیم و با این وجود همکاری مردم و مشترکان عزیز نقش بسزایی در این خصوص دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      ۵۰ دقیقا منظورت کجاست؟ استان خوزستان قطعا خیلی نقاطش بالای ۵۰ درجه هستش

    • بدون نام

      سدها رو ساختین که در خدمت مملکت باشن نه خصوصی ودر اختیار عراقی‌ها،،

    • بدون نام

      مدیران دانا== ملت در رفاه

    • بدون نام

      اگه برق رو در اختیار عراقی ها نگذارید برق به اندازه لازم داریم ولی چه کنیم که دیگرون واجب تر هستند ومردم ما یاید کم بود هارو باید تحمل کنند البته مردم مناتق پایین نه بالا نشین ها مسوؤلین

    • .

      دمای به ۵۰ رسیده یا به ۶۸چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دروغ میگید بعضی جاهای خوزستان ۷۱بوده الکی میگن ۵۰ درجه .خیلی کشور مزخرفی داریم همچی دروغ شده . بعد میگن آمریکا یی ها دروغ میگن.

    • بدون نام

      یعنی برق کمتری مصرف کنیم تواین هوای ۶۰درجه وکولررانزنیم که شمابرق رامجانی بدهیدبه عراق وافغانستان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج