۸۷۵۶۰۲
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

رحمانی: قلعه‌نویی تمایل به ماندن من داشت

هافبک سابق سپاهان گفت: تا به امروز با کسی صحبت نکرده بودم اما از امروز که برگه فسخ قرارداد را دارم می‌توانم به پیشنهادات تیم‌های دیگر فکر کنم.

خبرگزاری فارس: بختیار رحمانی در مورد فسخ قرارداد با باشگاه سپاهان گفت: بحث خاصی در مورد این مسئله وجود نداشت. من دوست داشتم به جایی بروم که بازی بیشتری به من برسد. در فوتبال همه چیز پول نیست. یک فوتبالیست دوست دارد بیشتر بازی کند تا اینکه روی نیمکت بنشیند و فقط پول بگیرد. در صحبتی که با امیر قلعه‌نویی داشتم این مسئله را به او هم گفتم، البته ایشان تمایل به ماندن من داشت اما به هر حال تصمیم گرفتم به جایی بروم که بیشتر بازی کنم. ان‌شالله بتوانم در فصل جدید آن بختیار همیشگی باشم.

رحمانی در مورد اینکه چند روز پیش اعلام کرده بود تا با سپاهان به قهرمانی نرسد از این تیم جدا نمی‌شود اما اکنون قراردادش را فسخ کرده است، گفت: بله من آن مصاحبه را انجام دادم و واقعا هم نیتم همین بود اما در این چند روز نشستم و فکر کردم و با چند نفر هم مشورت کردم تا این تصمیم را گرفتم که از سپاهان جدا شوم و احساس می‌کنم با این تصمیم اتفاقات بهتری برایم خواهد افتاد.

وی در خصوص اینکه آیا پیشنهادی از تیم‌های دیگر دارد، گفت: به هر حال انسان بیهوده و الکی دست به کاری نمی‌زند. من تا به امروز با کسی صحبت نکرده بودم. پیشنهاداتی بود اما حرفی نزده بودم اما از امروز که برگه فسخ قرارداد را دارم می‌توانم به پیشنهادات تیم‌های دیگر فکر کنم و فکر می‌کنم زمان کافی را برای تصمیم‌گیریدر اختیار دارم. باید ببینیم در چند روز آینده چه پیش می‌آید.

رحمانی در پاسخ به این سؤال که آیا به جز او بازیکنان دیگری هم ممکن است قراردادشان را با سپاهان فسخ کنند، گفت: فکر می‌کنم حسن جعفری و خالد شفیعی نیز برای فسخ قرارداد اقدام کردند. در مجموع از آقای تابش که مدیری توانا در فوتبال کشور هستند و همچنین امیرقلعه‌نویی و هواداران عزیز بابت مدتی که در سپاهان بودم و از من حمایت و به من کمک کردند، تشکر می‌کنم. ان شاالله دوباره همدیگر را ببینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رحمانی قبل رفتن به استقلال یکی از بهترین هافبک های ایران بود. بعد از رفتن به استقلال فوتبالش مثل افشین و کنعانی و کاوه نابود شد.....

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      چرا خودت روگول می زنی ؟ مگه کادر مدیریتی باشگاه بدون چراغ سبز سرمربی می تواند عذر بازیکنی را بخواهد ؟هرسرمربی درموعد نقل و انتقالات یک لیست ورودی و خروجی یا مازادش را جهت بستن تیم در لیگ پیش رو به مدیریت ارایه می دهد .انصافا شما دیگه تاریخ مصرفت درلیگ برتر سپری شده ،شاید درلیگ های پایین تر تا یکی دوفصل ۵/۱۰دقیقه بهت بازی برسه مانند رفیق جو ن جونی ات میلاد میداوودی درنهایت مصدومیت های پیاپی و خداحافظ فوتبال ، اما بنظر من فوتبال شما بعد از رفتن از فولاد وانتخاب اشتباهات یعنی استقلال تمام شد ،همان کاری که بیت سعید بعد از خروج از استقلال و برگشت به فولاد انجام داد واحیا شد وشما نکردید وفریب قلعه نوعی راخوردید وهرجا که او رفت دنبالش دویدید .در ذوب آهن هم موفق نبودند ولی اگر در فولاد مانده بودید شاید .....

    • بدون نام

      به جرأت میتونم بگم بی مصرف ترین بازیکن لیگ خودتی .....تو حتی یک هزارم فوتبال نابود شده مسلمان هم نیستی .........تو چقدر بی جنبه بودی ...........فک کردی دوید بکهامی پستت یه طوریه که همه زدن دیگه به فوتبال دفاعی و فشرده دیگه کسی فوتبال های علی اصغری و سانتر رو بازی نمیکنه فقط قلعه نوعی تو ایران سانتر با کله گل که اونم امسال قول داده ترک کنه یه مدت بخوابه کمپ ترک کنه ....خخخخخخخخخخ.....بدبخت

    • بدون نام

      ببین این بزغاله بخاطر نیمکت نشینی تو سپاهان. چطور از هواداران ومدیر عامل وجاروکار کار باشگاه تقدیر وتشکر میکنه. یادتونه نیم فصلی که تو استقلال بود ؟اگه یه بازی تعویض میشد چه کارها میکرد؟اخرش هم 500میلیون پول نقد گرفت وگفت کمه زهر مارم بشه میدونید چرا ؟چون مدیریت استقلال نه مدیر هستن نه عرضه ولیاقت. مدیران سپاهان لگام میزنن به پوزه همچین ادم هایی خاک بر سر دولت. خودشو مدیریتش.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج