۸۷۵۷۰۰
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

آشوبی: تصمیم برانکو برای جدایی منطقی بود

«فرزاد آشوبی» بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصمیم «برانکو ایوانکوویچ» برای جدایی از جمع سرخپوشان کاملا منطقی بود و باید به آنچه که او برای آینده خود ترسیم وانتخاب کرده است، احترام بگذاریم.

خبرگزاری ایرنا: «فرزاد آشوبی» بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصمیم «برانکو ایوانکوویچ» برای جدایی از جمع سرخپوشان کاملا منطقی بود و باید به آنچه که او برای آینده خود ترسیم وانتخاب کرده است، احترام بگذاریم.

آشوبی در گفت و گویی با اشاره اینکه جمع کثیری از پیشکسوتان، مسئولان باشگاه، کارشناسان، بازیکنان و هواداران خواستار ادامه همکاری با برانکو بودند، افزود: درست است که ما دوست داریم برانکو در پرسپولیس بماند و مسیر پر افتخار گذشته را ادامه دهد اما باید به او نیز حق دهیم که نگران آینده خود باشد.

وی جدایی برانکو از پرسپولیس را اتفاقی ناخوشایند خواند و افزود: این جدایی اتفاق مبارکی نبود. ما چند سال خوب را با این مربی پشت سر گذاشته و دورانی طلایی را سپری کردیم. او ارتباط خوبی با باشگاه، بازیکنان و هواداران داشت و کمتر فردی را سراغ داریم که تا این اندازه بین هواداران محبوب باشد.

هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تکرار قهرمانی‌های پرسپولیس با گزینه بعدی شدنی است، اظهار داشت: به طور حتم تکرار قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس با مربی بعدی بسیار سنگین و سخت است.

هرچند که ممکن است این اتفاق هم بیفتد اما تاکید می‌کنم دستیابی به افتخارات سرمربی قبلی برای مربی بعدی دشوارتر از گذشته است.

وی درباره دلایل جدایی برانکو از پرسپولیس نیز گفت: به طور یقین این موضوع دلایل مختلفی دارد که یکی از آنها به موقع دریافت نشدن مطالبات قانونی است که جمع بندی او برای جدایی از پرسپولیس را کامل کرد.

آشوبی اضافه کرد: در این باره چیز دیگری نمی دانم البته به عنوان یک مربی هنوز هم معتقدم تصمیمی که برانکو گرفت منطقی است. هر چند من نیز دوست داشتم او در پرسپولیس می‌ماند و با این تیم ادامه می‌داد اما اگر خود را جای او بگذاریم، متوجه می‌شویم او به یک فضا و اتمسفر جدید برای کار در فوتبال نیاز داشت.

هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: از سوی دیگر برانکو نیز به خوبی می‌دانست تکرار قهرمانی‌های متوالی گذشته برای او و کادر فنی اش دشوارتر از قبل شده است و شاید یکی از دلایل جدایی اش نیزبه این مساله بازمی گردد.

به طور حتم یکی از دلایل اصلی مدیریت باشگاه الاهلی عربستان برای جذب مربی پرسپولیس کسب عنوان قهرمانی‌های متعدد او با این تیم در لیگ برتر ایران و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

آشوبی در پاسخ به این سوال که این موضوع آینده کاری برانکو در تیم الاهلی را به خطر نمی‌اندازد نیز، گفت: همانطور که عنوان شد کسب سه عنوان متوالی قهرمانی با پرسپولیس دلیل اصلی انتخاب این مربی از سوی مدیریت الاهلی برای هدایت تیم خود در لیگ عربستان است و انتظارات کادر مدیریتی باشگاه الاهلی را از این مربی بالاتر نیز خواهد برد برهمین اساس برانکو باید خود را برای چالش جدید آماده کند.

به نظر می‌رسد یکی از گزینه‌های مربیگری درپرسپولیس «افشین قطبی» است. در همین رابطه بعضی از اعضای کادر مدیریتی باشگاه با این مربی وارد مذاکره نیز شده‌اند. آشوبی در این باره نیز عنوان کرد: افشین قطبی یکی از مربیان خوب داخلی است. هرچند او سال‌های بسیار زیادی را در خارج از کشور گذرانده است اما تاکید می‌کنم او مربی شایسته و خوبی است که با پرسپولیس نیز سابقه قهرمانی دارد.

به اعتقاد آشوبی، قطبی در سال‌هایی که از پرسپولیس دور بوده، تجارب ارزنده دیگری کسب کرده و به خوبی می‌تواند این تجارب را در اختیار تیم پرسپولیس قرارداده و به این تیم کمک کند.

آشوبی که ارتباط خوبی با قطبی دارد در پاسخ به این سوال که در صورت جذب احتمالی قطبی و درخواست همکاری از آشوبی آیا کنار او برروی نیمکت پرسپولیس قرار خواهد گرفت، گفت: کار در پرسپولیس بی نظیر است هر مربی در هر سطحی که باشد آرزوی مربیگری در این تیم بزرگ را دارد اما اجازه دهید به این سوال در وقت مناسب پاسخ دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واسه همین جدایی برانکو منطقی بود که بنشینید سر سفره اماده؟

    • بدون نام

      باید ماهواداران استقلال کاری کنیم که فتح زاده مدیرعامل باشگاه بشه این هم از بازیکن جذب کردنشان هیت مدیره و فتحی بیخود اند جز زیان هیچ فایدای ندارند گمشن برند ازاستقلال

    • بدون نام

      برترینها حالمون و بهم زدی همه خبرها شده این مردک دلال به جهنم که گورشو گم کرد چطور واسه کیروش که 8سال برای تیم ملی زحمت کشید و با موزی گری همین دلال کروات و وزیر ورزش و یه مشت لنگی رفت این همه پشت و وارو نمیزدی؟

    • کیسه کش=خودش وبه نفهمی زدن

      هر بیشرفی از قطبی یا دایی خاین نام ببره جرش میدیم خفه بشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج