۸۷۵۷۹۳
۲۳ نظر
۵۰۱۴
۲۳ نظر
۵۰۱۴
پ

ادامه «دورهمی» با مهران مدیری منتفی شد

مصطفی احمدی تهیه‌کننده «دورهمی» با منتفی دانستن بازگشت این برنامه با اجرای مهران مدیری به آنتن، خبرهای منتشر شده درباره مذاکره با مدیری برای ساخت سریال در تلویزیون را هم تکذیب کرد.

خبرگزاری مهر: برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری و تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های سیما در سال گذشته بود که براساس مذاکرات مدیران با عوامل، قرار بر تولید فصل جدید آن برای پخش در سال ۹۸ بود.

هرچند این برنامه به‌رغم اعلام اولیه، به ایام نوروز نرسید اما پخش تک قسمت ویژه روز سیزده فروردین‌ماه و رونمایی از دکور فصل جدید نشان داد که عزم مسئولان شبکه نسیم و مهمتر از آن تیم تولید این برنامه برای ادامه تولید و پخش سری جدید بسیار جدی است.

همان تک قسمت اول و انتقادات مطرح شده از سوی مهران مدیری درباره عملکرد مدیران دولتی در سامان‌دهی شرایط سیل‌زدگان، اما حاشیه‌هایی را برای برنامه رقم زد که دامنه آن تا توبیخ مدیر شبکه نسیم هم گسترده شد. از همان زمان هم امکان ادامه تولید و پخش این برنامه که به گفته مهران مدیری قرار بود از اردیبهشت‌ماه به‌صورت ثابت در کنداکتور پخش شبکه نسیم قرار بگیرد، در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

ادامه «دورهمی» با مهران مدیری منتفی شد

حالا سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت تولید و پخش آن باقطعیت می‌گوید: هیچ تصیمی برای ساخت سری جدید «دورهمی» وجود ندارد.

تهیه‌کننده «دورهمی» درباره برگزاری حراج «موزه دورهمی» نیز گفت: با توجه به اینکه متولی برگزاری حراج و فروش هدایا سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی است، تمام هدایای دریافتی از مهمانان به سازمان تحویل داده می‌شود و تصمیم گیری در این خصوص بعهده مدیران سازمان است.

احمدی همچنین درباره اخباری که چندی پیش از طرف حسین کرمی رئیس سیمافیلم درباره ساخت یک سریال ۳۰ قسمتی با همکاری مهران مدیری مطرح شده بود هم عنوان کرد: مذاکره‌ای در این خصوص با ما انجام نشده است.

وی در پایان درباره فعالیت‌های بعدی گروه تولید دورهمی گفت: در حال حاضر به همراه یک اتاق فکر قوی مشغولِ ایده‌پردازی و تحقیق برای تولید یک تاک شو با اجرای آقای مدیری جهت پخش در فضای مجازی هستیم.

مهران مدیری این روزها سریال «هیولا» را به تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین عزیز

      یا پول بیت اامال چه دکوری زدند ....مدیران بی لیاقت

      پاسخ ها

      • بی نان

        بره به درک مرفه بی درد
        اونم یکی مثل رامبد جوان

    • بدون نام

      ته ته خنده روهم از مردم گرفتن

    • بدون نام

      فعلا شماها با ساختن این سریالهای در پیتی خوب دارین سر مردم کلاه میزارین اکثر سریالها نصف کاره رها میشن

    • بدون نام

      به جای اینکه شبی ۵۰ میلیون به مهران مدیری بدهید که اوج هنرش این است که از مهمانانش بپرسد آیا تا حالا عاشق شده ای ؟؟؟ سری به بیمارستانها بزنید خیلی ها پول نسخه داروی بچه شان را ندارند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چ ربطی داره

    • رکسانا

      خوبه دیگه ... اونوقت میگن درزمان دولت ما آزادی بیان هست!!!!!؟؟؟ بیچاره دوکلمه از درد مردم گفت کل دولتی ها ریختن سرش!!! چطور پس در زمان دولتای قبل مهران مدیری بخاطر انتقاداتش از مسئولین اون زمان عزیز جونتون بود اما حالا که نوبت انتقاد از خودتون شد مدیری شد دشمن!!!!؟؟؟؟

    • رکسانا

      خوبه دیگه ... اونوقت میگن درزمان دولت ما آزادی بیان هست!!!!!؟؟؟ بیچاره دوکلمه از درد مردم گفت کل دولتی ها ریختن سرش!!! چطور پس در زمان دولتای قبل مهران مدیری بخاطر انتقاداتش از مسئولین اون زمان عزیز جونتون بود اما حالا که نوبت انتقاد از خودتون شد مدیری شد دشمن!!!!؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا لایک

    • همیار

      چه مسئولان انتقاد پذیری داریم ماشالله...
      خدا نکنه به کسی بگی بالای چشمت ابرویه...

    • بدون نام

      همیشه پای یک اصلاح طب در میان است

    • بدون نام

      خدا را شکر

    • بدون نام

      نودتعطیل کردید!دور همی هم تعطیل می کنید!واقعاشادی و نظرات مخاطبان سیما،موج میزند!

    • بدون نام

      خوب این‌ برنامه هم متوقف شد. دیگه چی ببینیم . سریالهای غمناک و مسخره و تکراری و برنامه های خسته کننده. راستی راستی تلویزیون ایران باید بسته بشه.

    • بدون نام

      لااقل ساخت یک تاک شو رو بذارید در تلویزیون. این چه وضعیه؟ شما خوتون مردم دارید می برید طرف ماهواره و شبکه های اجتماعی. درجای دیگه تاکشو اجرا بشه دیدنش رو ادم فضایی ها میبنن ملت رو احمق فرض کردین؟

    • بدون نام

      وای از این تلویزیون که دیگه واقعا خسته کننده شده خندوانه که نیست دورهمی هم که نیست . همه هم که یا ممنوع التصورین یا به همه برمی خوره . بابا همش عزاداری پخش کنین .سریالهای تکراری پخش کنین.

    • بدون نام

      یه مدت کوتاهی تلویزیون داشت مخاطباش بیشتر میشد با قطع برنامه های دورهمی و خندوانه و نود و .مسابقه گلزار دیگه تلویزیون دیدن نداره

    • محمدزمانی

      همه چیه ما بر عکس روال معمول در دنیاست مثال در هر کشوری فیلمی یا سریال و برنامه ای با اقبال عمومی مواجه بشه دنباله آن ساخته میشه ولی در ایران از ترس محبوبیت مجری یا تهیه کننده برنامه تعطیل میشه مثل نود،حالا خورشید،الانم دورهمی،یعنی همه باید سریالهای آبکی کره ای ببینند.

    • بدون نام

      تلویزیون ایران دیگه بیخودی شده با این همه شبکه های اونوری عوض اینکه تلویزیون بهتر بشه داره بدتر میشه. افتاده دست یه عده خاص

    • بدون نام

      تاک شوی فضای مجازی میخوایم چی کار مسخره ها

    • بدون نام

      نبندید دهان ها را چه جوک تلخی است

    • حسین

      این چه کاریه که میگن نیست واقعا ناراحت شدیم

    • بدون نام

      بابا به خاطر انتقادات روز 13 فرودین بود که خیلی تند و رک به دولت و نماینده ها و آقازاده ها گفت یکم به فکر مردم باشید نه به فکر جیب خودتون کلا هرکی پشت مردم درمیاد کم کم کمرنگ میشه و بعد ممنوع تصویر و کار اول فردوسی پور و بعد رشید پور و الانم مدیری بعدی رو خدا میدونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج