جاباما
۸۷۵۹۳۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

مزاح لاریجانی با یک نماینده: مجلس در پُشتی ندارد

رئیس مجلس در رابطه با علل اجرایی نشدن مصوبه مجلس برای افزایش حقوق کارکنان دستور پیگیری داد.

خبرآنلاین: رئیس مجلس در رابطه با علل اجرایی نشدن مصوبه مجلس برای افزایش حقوق کارکنان دستور پیگیری داد.

در جلسه علنی امروز حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در تذکری خطاب به علی لاریجانی ریاست مجلس گفت: در مناظره‌ای در صدا و سیما من به اتفاق سه نماینده دیگر شرکت کرده بودم. در این مناظره در خصوص نحوه اعمال افزایش ضریب سنواتی و حقوق کارکنان و بازنشستگان مطالبی بیان شد که در اجرای بند ۱۱ ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس که مقرر داشته است که حفظ شأن و منزلت و اقتدار مجلس و دفاع از حقوق و جایگاه قانونی نمایندگان جزو وظایف و تکالیفی است که هیئت رئیسه بر عهده دارد اما در آن جلسه گفته شد که بند ۱۵۸ مصوبه مجلس از در پشتی وارد قانون شده است.

نماینده مردم کنگاور در مجلس تصریح کرد: این حرف، اهانت به مجلس و مصوبات آن است.

وی گفت: آقای لاریجانی رییس مجلس شما بگویید آنچه ابلاغ کردید به موجب ابلاغیه بودجه سال ۹۸ بر اساس تغییرات الحاقی دولت برای اجرا موضوعات مصوب و قابل اجراست یا از طریق دیگری وارد قانون شده است؟

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده‌ای در رابطه با افزایش حقوق کارکنان، گفت: مجلس در پشتی ندارد، همه قوانین مسلم و شفاف است. آنچه مجلس تصویب کرد این بود که برای حقوق کارکنان ۴۰۰ تومان قطعی اضافه می‌شود و مابقی هم با ضریب است و این مصوب مجلس است و باید پیگیری کنیم.

در ادامه بیان تذکرهای شفاهی کاظم دلخوش آخرین نماینده‌ای بود که تریبونش با این قید که فرصت کوتاه است،‌ روشن شد. دلخوش در واکنش به تأکید بر کوتاه بودن زمان به طنز گفت: نوبت به ما که رسید وقت کوتاه شد.

علی لاریجانی نیز همچون دلخوش که شعر را چاشنی صحبت‌هایش میکند با لحنی شاعرانه و طنز پاسخ داد: نوبت به شما که رسید دلخوش تپید.

این جمله رئیس مجلس موجب شد تا دلخوش نیز ارادت خود را به شکل خاصی به رئیس مجلس نشان دهد و بگوید: ما مرید شما هستیم بفرمایید اصلا صحبت هم نمی‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در پشتی داره،حتما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ندارد50 تادرب پشتی دارد برای دوزبازشان مردم رابااین حرف هایشان بیچارکردندخدا لنطشان کنداز بالاا تاپاین دیگرچیزیی ندارم که ازدست بهدم خاهشن صانسورش نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج